NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Viktigste er god og rask hjelp da du trenger det. Man får tilbudet ved avtalen. Jeg er kjempe fornøyd med deres jobb!
Nextgentel har ikke klart å finne ut hvorfor jeg ikke har internett på 4 mnd. Stadig vekk en ny forklaring, stadig ingen internettilgang.
Aldri vært fornøyd... Hvis noen er på youtube er det umulig for oss andre å være på.
Er påtvunget leie av ruter som ikke fungerer, umulig å returnere ruter da vi kjøpte en selv og den fungerer bra, det står at ruter er inkludert med det er feil.
Kan IKKE anbefale disse. De skylder på posten når 3 fakturaèr ikke kommer frem. Det tar betalt for en service som du ikke har kjøpt. Feil på alle fakturaèr, må ta kontakt med de hver måned for og få rettet feil. Etter 6 måneder med kun problemer, måtte det bli en tur i forliksrådet for og komme ut av dette.
Ingen av problemene som har oppstått da jeg var kunde hos Nextgentel har blitt løst på en tilfredsstillende måte. Det var alltid problemer med å komme frem til en kundebehandler og de prøvde alt for å ikke sende montører til å se på problemet. Etter å ha avsluttet abonnementet i november 2017 har jeg fått flere fakturaer med straffegebyrer frem til sommer 2018. Har kontaktet kundeservice flere ganger der jeg ble forsikret på at fakturaene er feil og skal slettes. Jeg får nå purringer fra kredinor siden Nextgentel ikke har klart å rydde opp i dette i over et halvt år. Aldri mer Nextgentel.
Jeg har tidligere ergret meg litt over lang ventetid, men de siste gangene har det gått veldig raskt. Siste samtale klarte jeg å redusere månedskostnadene med en drøy hundrelapp, riktignok etter å ha blitt satt videre mellom tre ulike avdelinger. Men alle jeg snakket med var hyggelige og serviceinnstilte.