Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Fiber ikke på plass og bestilt i oktober"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Sara for 17.12.2019 10:11

Telenor Bredbånd har totalt 292 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fiber ikke på plass og bestilt i oktober"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi har bestilt fiber den 13 oktober og det tok lang tid før de finner igjen huset vårt i deres system selv om alt ligger allerede klar for kobling. Montør skulle komme tidspunkt innen 6 uker eller 4 dersom alt ligger allerede klar. tidspunkt ble endret hele tiden og nå utsatt til JANUAR!!! Telenor selv mente at det ikke går an at de skal få fikse det. HELT ELENDIG!

Bytt.no
"Fiber ikke på plass og bestilt i oktober" skrev Sara om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Sara og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Harald Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke, svarer ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettet har vært nede her i over to uker, og Telenor svarer kun med tåkeprat. De nekter å gi skriftlig informasjon, hver gang jeg ber om det svarer de "ring oss". Når jeg ringer får jeg heller ikke konkret eller forpliktende informasjon, forskjellen er bare at Telenor slipper at det blir dokumentert. Alltid på nett-garantien er verdiløs, gir i praksis overhodet ingen garanti for noe annet enn at man kaster bort tiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Etablering av fiber til nytt hus"
5 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet Telenor sommer 2019 om at vi nærmet oss ferdigstilling av bolig(desember 19). Vi ønsket da et tilbud på fiber(rør og kabel ligger allerede til skap ute og det ligger rør inn til sikringskap), vi fikk et godt tilbud, men han sa at vi kunne vente med avtalen og ba meg ringe igjen i oktober. 10.oktober ringer jeg igjen, får samme tilbud men da finnes ikke adressen i systemet, så de må undersøke litt. To uker går uten svar, jeg ringer da å spør og får påstått at det ikke er gravd fiber til husvegg, jeg kontrer da med at jeg fysisk står å holder i røret med fiber, han tror ikke noe særlig på det men skal sende ut folk til å kontrollere. 2 nye uker går uten tilbakemelding, jeg ringe for status og da viser det seg at saken ligger hos prosjektavdelingen og da kan ikke kundeservice se fremgang og jeg får heller ikke noe telefonnummer fra den avdelingen.. Etter dette har jeg ringt ukentlig og de kommer med det samme svaret gang på gang.. Nå er det desember og 4 dager til innflytting og jeg har fremdeles ikke håp om fiber i 2019.. komisk og amatørmessig! Dessverre er Telenor eneste tilbyder av fiber her..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og ofte tregt"

Hastigheten går ned til 2-4 Mbit av og til, satses for lite på utbygging av nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt nett"

Syns man betaler for mye for dårlig hastighet. 20/2 med alt 650-, pr mnd.

Telenor Bredbånd har totalt 292 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR