Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 87 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Altfor lav hastighet"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Siw for 02.01.2021 23:14

Telenor Bredbånd har totalt 239 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Altfor lav hastighet"

Jeg betaler for 300 Mbps, men får bare levert 40. Telenor feilsøker og kommer med ulike løsningsforslag hver gang jeg prater med dem. Jeg prøver og prøver, men ingenting hjelper, og jeg møter liten velvilje til å løse problemet. Jeg er ingen noob på nettverk, og mistenker at de gjør dette for å til slutt selge meg deres eget modem som jeg må betale månedsleie for å ha. Skulle ønske jeg slapp å forholde meg til Telenor i det hele tatt.

Bytt.no
"Altfor lav hastighet" skrev Siw om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Siw og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut flere ganger om dagen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mitt nett faller ut flere ganger om dagen, Og ringer og klager, Det kommer service mann ute i boksen,og det blir bra i 2 dager.Har fått nytt utstyr.Hjalp ikke.Så sa dem at jeg har feil kabel,fikk ny tilsendt. Det ble ikke noe bedre.Nå når det er hjemmeskole, er det umulig å ha teams på 2 nettbrett,da nettet faller ut hele tiden. Jeg har blitt kreditert halv mnd pris,men hva hjelper det??Bor i borettslag,og har Eidsiva helt inn v husveggen. Er lei av å måtte ringe kundesenter hver uke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lovet å rette feil innen 2-3 virkedager, nå har det gått en måned"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bredbåndet sluttet å virke 20 november og telenor lovet å rette feilen innen 2-3 virkedager.. Nå er det 21 desember og bredbåndet virker ikke enda.. Kundeservice lover at feilen skal bli rettet innen 2-3 virkedager, montør skal ringe meg opp.. Når jeg ringer og purrer på telenor, så blir jeg igjen lovet at feilen skal bli rettet innen 2-3 virkedager..

Mikael Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
"null kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

trådløst bredbånd er foreløpig uten problem, men det har passert mer enn en måned siden bestilling, og ingen montør har kommet for å installere antennen ennå! det gjøres null og niks, ingen forsøk på kommunikasjon fra deres side for å avtale tid for installasjonen, bare jeg som purrer hele tiden, men dette blir ikke fulgt opp! antennen er utendørs, men det må fortsatt ligge inne, det er kanskje bare flaks at bredbåndet fungerer greit. Hvilken som helst tekonologi hjelper ikke et firma som ikke er kundeorientert. Unngå Telenor!

Vegar B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Høy ping og frafall i nett"

Nettet er ubrukelig til video , spil og detter ofte ut . 250 til 1300 ping "lykke til"

Telenor Bredbånd har totalt 239 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR