Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var veldig enkelt å melde skade på nett, raskt svar på saken og god oppfølging i etterkant.
Bare å si og forklare ting som de er. Og de forholder seg til det som er bestemt og prøver ikke å "lure deg" eller frasi seg ansvar som man noen ganger elelrs kan få inntrykk av fr andre forsikringsselskaper. Mine beste anbefalinger.
Ble utsatt for et uhell med elg. Fikk reparert bilen uten noe problemer. Bra behandling av skade og verksted gjorde en super jobb.
Jeg tror alle betaler forsikring til son kriserammede Første gang jeg bruker enboforsikring, det er bra, men må tar hensyn til kostnader til ulykken
Har vært godt fornøyd som kunde der. Vedr. kondemnering av vår bil er vi veldig skuffet. Saksbehandler kunne tatt seg bryet å ringe oss med info etc. Fikk aldri noe rapport vedr skadene på vår bil. Tok kontakt med Finansklagenemda. Etter det fikk vi en enkel mail med oversikt / pris på rep. av bilen.
Imøtekommene og løsningsorientert,god service til en rimelig peng
Forsikringstilfellet mitt var litt komplisert. Uansett har fremtind funnet et rask og tilfredsstillende løsning, utbetaling skjedde innen 48 timer etter siste journal fra dyrlegen var levert. Chatten kan bli bedre. Hadde vært fint med flere rabatter ved sikkerhetstiltak i huset f.e. Fikk altid veldig rask svar på spørsmål. Bruker fremtind via sparebank1/LO.