Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tror jeg var i kontakt med en telefon selger, prosentselger. Kanskje har prosent selgerne samarbeid?
Aldri noe problem å få kontakt med kunderådgiver ansikt til ansikt. Det å ha regionkontor er viktig for meg
Jeg har aldri hatt problemer med dem hvis jeg har hatt bruk for dem! De ordner opp enkelt og greit!
En av de dyreste alternativene.
Kona krasja bilen min til totalvrak. Gjensidige satt i nesten 1 år og holdt igjen på oppgjøret til tross for at politiet ikke fant noe klanderverdig ved ulykken, det var rett og slett et resultat av uheldige omstendigheter.
Svært fornøyd med service på Moldekontoret.
God og rask service.Føler meg trygg på at mine interesser blir ivaretatt på en god måte.
Vil spessielt fremheve dyreforsikringen - her har detaldri vært problemer med utbetaling / oppgjør
De gangene vi har hatt skader har vi fått utrolig kjapp og god løsning
HAR INGENTING OG KLAGE PÅ.
Jeg har kredittannmerkninger så får ikke måndes betaling. Å har ikke RÅD til å betale hele summen med en gang desverre
Har vore " heilkunde " der i mange mange år, og dei som har representert Vest-Telemark har alltid vore veldig greie å ha med å gjere. Og selskapet sentralt har og vore greie dei få gongene eg har skulla ha oppgjer for noko. Og til slutt : For få dagar sidan så tilbaud dei folk å kome innom eit kontor for og få nytt røykvarslarbatteri. På fleip kommentera eg det med å spøre om eg verkeleg måtte køyre Fyresdal - Kviteseid tur - retur ( ca. 10 mil ) for å få det, og tru du meg : I dag kom det 4 stk. i posten. Eg bare bukkr og takkar !!