Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forholdsvis rask behandling. Selv om det ble litt frem og tilbake med info
Hei, Kjell! Fint å høre at behandlingen gikk forholdsvis raskt. Samtidig forstår jeg godt at litt frem og tilbake med informasjon kan oppleves unødvendig. Det skal være tydelig og smidig hele veien, så innspillet ditt tar vi med oss videre. Setter pris på at du ga oss en tilbakemelding om opplevelsen din. Hilsen Marcus
Generelt god service:) Rask tilbakemelding, god oppfølging.
Hei, Ketil! Så bra å høre at du opplever god service, rask tilbakemelding og god oppfølging. Det er akkurat slik vi ønsker at kontakten med oss skal fungere i praksis. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Rask og korrekt oppgjør etter vannlekkasje på hytta
Hei, Gunnar! Så godt å høre at du er veldig fornøyd og at oppgjøret etter vannlekkasjen på hytta ble både raskt og korrekt. Det er akkurat slik vi ønsker at prosessen skal kjennes når noe så kjedelig først skjer. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Profesjonell behandling fra start til slutt. Bruk av relevante rådgivere for å identifisere relevante tap i saken.
Hei, Rolf! Så godt å høre at du opplevde profesjonell behandling hele veien. Når riktige rådgivere kobles på og hjelper til med å identifisere tapene i saken, skal det gi nettopp den tryggheten du beskriver. Dette er akkurat slik skadebehandlingen vår skal fungere. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Fikk ikke reist pga sykdom. Lett å finne informasjon og lett å melde skade. Rask behandling
Hei, Hege! Så godt å høre at du fikk orden på alt da sykdom stoppet reisen. Når det er lett å finne informasjon, lett å melde saken og behandlingen går raskt, er vi akkurat der vi ønsker å være for deg. Hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg opplevde i min sak et meget tillitsfullt samarbeide
Hei, Andreas! Så fint å høre at du opplevde et tillitsfullt samarbeid i saken din. Den opplevelsen betyr mye for oss, og nettopp slik ønsker vi at dialogen skal kjennes når du trenger hjelp fra oss. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Veldig god og rask behandling av saken, men som nevnt fikk jeg beskjed at jeg skulle få utbetalt kr 2500 for at jeg ikke valgte leiebil, men kan ikke se at jeg har mottatt de.
Hei, Janne! Så bra å høre at saken ble behandlet raskt, men jeg skjønner godt at du reagerer når du får beskjed om en utbetaling du ikke kan finne igjen. Når du velger bort leiebil, skal du få det beløpet du har krav på uten at du trenger å lete etter det selv. Jeg anbefaler at du skriver direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Der kan teamet sjekke om beløpet er utbetalt, om noe har feilet i prosessen eller om vi må sende det på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Hyggelig at du tok deg tid til å si ifra. Hilsen Marcus
Det er hjelp å få når man trenger det! Lege og annet personell tok kontakt daglig. Opplevde stor omsorg fra ende til annen; følte meg virkelig ivaretatt.
Hei, Eli! Så godt å høre at du fikk hjelp akkurat når du trengte det. Daglig oppfølging fra lege og personell gir en enorm trygghet når man står midt i en vanskelig situasjon på reise, og det betyr mye at du følte deg ivaretatt fra start til slutt. Nettopp slik skal Reise Pluss fungere. Takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg har bare positive opplevelser. Men jeg har aldri forvolt skaden selv. Andre har kjørt på bilen min. Naturskade på fritidsboligen. Dyret mitt ble sykt.
Hei, Gudrun! Så godt å høre at opplevelsene dine hos oss har vært positive, selv om situasjonene du stod i har vært alt annet enn hyggelige. Når bilen blir påkjørt, hytta får naturskade eller dyret ditt blir sykt, skal du kjenne at vi stiller opp og gjør det enkelt å komme videre. Det betyr mye at du opplever akkurat den tryggheten. Setter pris på at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Naturige valg da fordeler gjennom Delta. Ys. Og har ofte kommet rimeligst ut. Oppleves seriøs og til å stole på. Har positiv opplevelse med kundeservice og oppgjør.
Hei, Hans! Så hyggelig å høre at vi sitter i ryggmargen etter mange år med gode erfaringer. At fordelene gjennom Delta og Ys fungerer for deg, og at vi ofte kommer best ut på pris, betyr mye. Ekstra fint er det at du opplever oss som seriøse og til å stole på, både i kundeservice og ved oppgjør. Det er akkurat slik vi ønsker å være hver eneste dag. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask og god behandling. Greit oppgjør. Oversiktlig oppgjør.
Hei, Lise! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt og at oppgjøret opplevdes både greit og oversiktlig. Det er akkurat slik vi ønsker at prosessen skal være når du trenger hjelp. Hyggelig at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Jeg har ikke hatt brukt for fritidsboligforsikringen, men måtte bruke reiseforsikringen i fjor og bilforsikringen i år. I begge tilfellene gikk oppgjøret veldig greit.
Hei, Audhild! Så fint å høre at både reiseforsikringen og bilforsikringen fungerte godt da du trengte dem. Ryddige oppgjør betyr mye når man står midt i en uventet situasjon, og det er hyggelig å høre at prosessen opplevdes like enkel i begge sakene. Takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Alt gikk som planlagt, og ingen problem med å få refundert utgifter heller.
Hei, Ragnar! Så bra å høre at alt gikk som planlagt, og at refusjonen også ordnet seg uten problemer. Det er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når du trenger hjelp fra oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Lær dere å bruke avtalen om å sende alt på mail. Dere har fått beskjed om at jeg ikke har id brikke og kan ikke bruke Min side.
Hei, Rolf! Jeg skjønner godt at du reagerer når vi ikke følger avtalen om kommunikasjon på e‑post. Når du har sagt tydelig fra om at du ikke har mulighet til å logge inn, skal vi selvsagt tilpasse oss det og sende informasjon på den måten som faktisk fungerer for deg. Slik du beskriver det nå, er det ikke godt nok. Hyggelig at du tok deg tid til å si ifra. Hilsen Marcus
Havnet på sykehus, Gjensidige tok kontakt og ordnet flott opp for oss 😊
Hei, Arne! Så godt å høre at dere fikk rask og god hjelp da du havnet på sykehus. Når vi kan ta kontakt tidlig og få orden på det som trengs, er vi akkurat der vi ønsker å være for kunder som står i en vanskelig situasjon på reise. Fint at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Avslag på skaden, umulig å laste vedlegg...
Hei, Tonny! Skjønner godt at du reagerer når skaden blir avslått og du samtidig opplever at det er umulig å laste opp vedlegg. Det skal være enkelt å sende inn dokumentasjon, og når teknikken svikter blir alt ekstra frustrerende. Slik skal det ikke være. Jeg anbefaler at du skriver direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Der kan du beskrive problemet, og teamet kan hjelpe deg videre og samtidig se på om saken din kan vurderes på nytt når vedleggene kommer på plass: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Hilsen Marcus