Rema Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det har vært enkelt og greit å ha REMA's bilforsikring. Synd de legger ned.
Jeg valg REMA i desember 2017 og flyttet alle våre forsikringer fra tidligere selskapet fordi prisen i Rema var billigere enn mange andre. Jeg fikk ikke regning fram til April 2018, men plutselig jeg fikk en høy beløp på regningen samt en melding som sier at bonusen på våre 2 biler ble beregnet med 0% bonus fordi REMA ikke fikk bonusen fra tidligere selskapet. Jeg ringte med en gang Rema og tidligere selskapet om bonusen på våre to biler. Riktig bonus ble ordnet fra April 2018. REMA Kundeservis (Skal ikke si navn fra kundeservis) ville beholde beløpet beregnet ut fra 0%. Han sa at grunnet var fordi jeg ga uriktig informasjon ved flytting til REMA og jeg måtte betale det beløpet på regningen og REMA har bevis på papir på det. Jeg vet ikke helt hva var uriktige informasjon siden han ikke ville fortelle, men jeg spurte å sende meg det papiret som står uriktig informasjonen i. Ha sa at jeg skulle få det via epost. I dag er allerede september 2018, men jeg fikk aldri. I dag har jeg kun en bil forsikring hos REMA .Jeg flyttet 3 av våre forsikringer hos REMA til andre i may 2018. Jeg tenker fortsatt hva var uriktige informasjon som jeg ga til REMA i starten!
Veldig serviceorientert og raske på svar, billig men ikke billigst. De innrømmer at dårlig veikvalitet/veiarbeid kan påvirke scoren (som ligger til grunn for rabatt) Noen ganger blir scoren helt ille, som null på langtur, der alt av fartsgrenser og komfort blir ivaretatt, dette klarer de ikke å forklare. (logger og info er oversendt, men det er min "feil", uten at de påpeker noe som helst avvik i bakgrunnsdata. Korte turer med score på 20 tallet, der jeg kunne ha kjørt med en full kaffekopp på dashbordet uten å søle. Altså er det ikke fakta som legges til grunn, da kan det være det samme. Bytter til billigere selskap og kjører like fint som før.
Bra kundeservice, men litt kronglete med dingsen og appen og ikke kontroll over hva den sender.
Hei Jan. Takk for hyggelig tilbakemelding på kundeservice. Om vi kan bistå mer på Dingsen og hvilken informasjon den sender til appen, er det bare å ta kontakt med oss på 915 09 010. Mvh, Emma
De har en dings som skal kobles i bilen, som igjen blir koblet opp mot en app på telefonen. Denne funker dårlig og dermed så setter REMA1000 opp forsikringen. Fra 6000 i året til 9000 i året for min del.
Hei Kenneth. Trist å høre at du opplever at Kjør smart fungerer dårlig. Hvis du mener den gir feil data, ta gjerne kontakt med oss så ser vi nærmere på saken. Mvh, Emma.
Billigste forsikringen som er å oppdrive. Har reiseforsikring, bil, hus og innbo. De slettet et purregebyr uten diskusjon om hvem som hadde gjort feil eller ikke. Enkelt å raskt å få svar på telefon. Meget fornøyd!
Hei Harald. Hyggelig å høre at du er fornøyd, og takk for at du deler ☺️ Mvh, Emma
Bestilte forsikring på nett og fikk en god pris, samt det var en brukervennlig og kjapp nettside. Tipp topp👏👍
Hei Simon. Takk for hyggelige ord 😄 Mvh, Emma
Jag är i stort behov av att få min gamla MB ut på vägen igen och då jag för tillfället står utan arbete och inkomst så blir ju galet galet! Men vad göra när en du är sk kredit värdig längre, Jo man tar det som ser ut att ha lägsta avgifterna. Inbetalning skedde den 12/12/17 men jag har ej hit och dax ej ännu fått vare sej försäkringsbrev eller något annat som talar för att kunna ta sig till en EU kontroll. Har både sent mail ringt men det ser inte så bra ut detta nej!🤔
Hei Ove. Beklager sent svar på denne meldingen. Håper alt har ordnet seg nå. Hvis du fortsatt trenger bistand, ring oss gjerne på 915 09 010. Mvh, Emma
Jeg hadde et godt tilbud før årsavgiften ble satt i sammen med bilforsikring, men nå ser jeg at jeg ikke skulle ha byttet over til Rema, da det nå er billigere hos min forrige forsikring.
Hei Helene, Dette vil vi gjerne se nærmere på, kan du ringe oss på 915 09 010? Mvh, Emma
Rask behandling, gode priser, ingen overfakturering, kort sagt: Helt topp.
Hei Raymond. Tusen takk for gode ord og deling :) Mvh, Emma
Billig, og det merkes. Null hjelp å få når uhellet først er ute. Trodde jeg gjorde en bra deal, men som de sier "you pay with peanuts, you get monkeys". Styr unna.
Hei Petter, Vi får oppgjør levert av Storebrand med samme kvalitet som deres kunder får, og da må vi bare beklage at du opplevde dårlig service. Vi tar til oss tilbakemeldingen din, og takk for at du gir beskjed! Mvh, Emma
Fornøyd med pris og bra service. Veldig behjelpelige og hyggelige!
Hei Charlotte. Tusen takk for gode ord, og takk for at du deler :) Mvh, Emma
De har null kundesvennlighet, absolutt ingen sevice, og sender du mail, er det ikke svar å få. Selv om prisen er superlav, er servicen deretter, slik det som regel er med slike ting!
Hei John. Beklager sent svar på denne meldingen. Siden Storebrand leverer oppgjør for oss, har vi opplevd at kunder har sendt kundeservice-forespørsler til dem. Våre kundebehandlere skal selvfølgelig hjelpe deg så snart de kan, såfremt eposten har kommet frem til dem. Ønsker deg en fin jul :) Mvh, Emma
Billig forsåvidt. Men jeg synes det er et styr med den her kjørebrikka man skal montere i bilen. Virker ikke alltid og ikke med en gang bilen starter. Hører lite og ingenting fra dem men ok.
Hei Grete. Beklager sent svar på denne meldingen. Vi håper det har løst seg med kjørebrikken din, hvis ikke bistår vi gjerne. Ta kontakt med oss på Facebook, hjemmesiden vår eller på tlf 915 09 010 så ser vi nærmere på saken :) Mvh, Emma
Ringte Rema forsikring etter at tidligere selskap økte forsikringen med 20%. Der traff jeg en veldig hyggelig agent som hjalp med alt av spørsmål jeg hadde, samt gidde meg en veldig god pris. Bedre pris en den gamle jeg hadde samt noen av vilkårene var også bedre hos Rema. Så til nå er jeg veldig fornøyd og anbefaler Rema på det sterkeste.
Hei Reinulf. Beklager sent svar på denne meldingen, men hyggelig å høre at du er så fornøyd. Takk for at du deler :) Mvh, Emma
I prinsippet storebrand, like gode dekninger men MYE bedre pris! Elsker Rama appen som følger med!
Hei Yvonne. Beklager sent svar på denne meldingen. Men tusen takk for gode ord, og hyggelig å høre at du er så fornøyd :) Mvh, Emma