Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble med lasset etter oppkjøpet av skymobil der alt fungerte, var aldri noen problem helt til fjordkraft tok styringen. De er veldig rask til å ta kontakt når man bytter, men har store problemer med å yte service til eksisterende kunder. Aldri mer strøm eller mobil.
Hei Martin, Så leit å høre at din overgang til Fjordkraft mobil sto til din forventninger, da du ikke skriver hva du opplevde som problem kan jeg dessverre gjøre annet enn å beklage for at dette. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Så fort problemene går litt utenfor standard vises deres totalel inkompetanse. Vi ringer deg opp i morgen=mulig vi gjør 1 forsøk på å ta kontakt om 1 uke. Vi sender deg en mail i dag eller i morgen= du hører ikke mer fra oss. Tips: det er lov å være inkompetent, spør en kollega .. ta ærendet høyere opp..følg opp..dvs oppdater kunden..ring som lovet selv om ikke problemet er løst. Så dårlig at jeg bytter operatør etter bare 2 mnd.
Hei Mariann, Så kjedelig å høre om din opplevelse med oss, det er ikke slik det skal være - vi streber alltid etter at alle våre kunder skal oppleve god kundeservice og det har åpenbart skjedd en glipp! Ta gjerne kontakt med kundeservice for en ny vurdering i din sak. Vi ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Har blitt byttet over til fjordkraft fra skymobil for 2 mnd siden Har avtalegiro men får ingen spesifisert faktura på min side slik at man kan ta en kontroll på min side får å se hva det er man egentlig betaler for. Der ligger kun det man har brukt hittil denne mnd. Virker nesten som de ikke vil gi kunden en spesifisert faktura, Har også bedt om å få tilsendet en faktura for 14 dager siden men har ikke hørt noe som helst. Så det blir nok bytting av leverandør fra min side.
Hei Du skal selvfølgelig ha mulighet for å se spesifisert faktura på min side. Vi forstår at man ønsker å ta en kontroll på min side for å se hva det er man betaler for. For å se spesifisert faktura må man være innlogget som juridisk eier. Det kan høres ut som at det er en feil i innloggingen til min side. Ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg med innlogging. Vennlig hilsen Fjordkraft
Smertefri overgang fra Skymobil. Grei pris, stabilt nett, og oversiktlig app. Å ta betalt for tvilling-SIM er kanskje litt gammeldags. Ingen støtte for Apple Watch.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Og veldig kjekt at overgangen gikk smertefritt. Vennlig hilsen, Fjordkraft
kjempeabbonement, for oss som driter i datamengden. bare synd at du får en litt for dyr strømtjeneste med på kjøpet, og uten denn-ingen mobilabbonement.
Hei Sigve, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er slik vi ønsker å oppleves!
Uten noen forhåndsvarsel ble jeg flyttet til Fjordkraft fra Skymobil. På det første, flyttet de meg unødvendig til en større pakke enn jeg hadde hos Skymobil (for tilleggsbetaling, selvfølgelig). På det andre, når jeg fant det utt og nedgraderte pakken, fjernet de hele roll-over data sånn at plutselig var jeg nesten uten data og måtte kjøpe en datapakke i tillegg igjen Og sist men ikke minst — absolutt umulig å nå dem på telefon.
Hei Vi har forsøkt å nå ut til alle Skymobil kunder angående overgangen til Fjordkraft Mobil. Vi må bare beklage at informasjonen ikke har kommet frem til deg. Skymobil hadde ulike mobilabonnent enn det Fjordkraft Mobil tilbyr, vi forsøkte å tilpasse til alle. Slik at man kom bedre ut av det. Men her har vi ikke truffet godt nok. Ta kontakt med vårt kundesenter så vil vi ordne opp for deg. Vennlig hilsen, Fjordkraft Mobil
Avslutta avtalen i sommer også ringer de får selge En ny avtale. Takket nei fem ganger, også hva tror du? Selgeren legger på uten mens jeg prater.
Hei Elias og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Hadde Skymobile før, ingen eneste problem ! Skjønner ikke hvor i allverden kunne Fjordkraft en dritt dårlig bedrift overta Skymobile....Hastigheten gikk rett fra 4G til 2G etter Fjordkraft overtatt Skymobile !!! Og jeg må betale 10kr mer enn Skymobile !!! Kunderservice svarer ikke i det heletatt !! Kan noen svare meg hvordan overlevde Fjordkraft ?!!
Hei, vi beklager på det sterkeste din opplevelse. Det skal ikke være noe grunn for at du skulle gå fra 4G til 2G da både Skymobile var på og Fjordkraft er på Telenor sitt nett. Vår kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag fra 08.00 - 18.00 og er klar til å yte våre kunder den aller beste service. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft fungerer bra, men det gjør de fleste mobiloperatører. Forskjellen er pris. Kundeservice har jeg ikke hatt særlig bruk for, men den er veldig god hos Fjordkraft. Jeg bytter ofte og har ikke noe problemer med nye operatører, men Fjordkraft er forbigått av billigere tilbydere, noe som utgjør noen hundrelapper pr år. Men om Fjordkraft følger opp så blir jeg der, og da må det skje før jul.
Hei, Tor! Takk for tilbakemeldingen, kjekt å høre at vår kundeservice har levert et godt inntrykk, selv om det er prisen du opplever som mest viktig. Vi er nok litt sent ute til å komme deg i møte før jul, men om du tar kontakt med vårt kundesenter er jeg sikker på at du får et godt tilbud som skal være konkurransedyktig sammenlignet med konkurrentene våre. Jeg ville forresten ikke undervurdert verdien av Full Telenor-dekning, pluss en oversiktlig og fin app, som man gjerne ikke får hos alle våre konkurrenter. Vi setter uansett stor pris på tiden vi har hatt med deg som kunde, og håper du vurderer å fortsette hos oss også i fremtiden. Ønsker deg uansett en strålende dag videre!
Byttet til Fjordkraft da jeg har strøm fra Fjordkraft, kjekt med alt på én faktura, men NEI, to fakturaer, forklaringen deres er "to systemer"... Bytter vekk Fikk heller ikke rollover første måneden Føler meg litt og bytter både strøm og mobil langt vekk fra Fjordkraft
Hei og takk for din tilbakemelding. Per dags dato leveres våre strømavtaler og mobilabonnement i to ulike systemer, og er dessverre ikke mulig å få på en samlet faktura. Data rollover fungerer slik at dette får man alltid etter første hele måned etter at man blir kunde. Vi beklager at du ikke ble informert om dette på forhånd. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig hastighet og kvalitet har kontaktet kundeservice ute å få hjelp
Den prisen jeg hadde hos Sky mobil har jeg fått beskjed at jeg ikke får selv om konsern sjef står frem og sier at kundene skal få samme pris heller bedre hos de.De er også veldig lang tid å få tilbakemelding på henvendelser du gjør til kundeservice.
Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen din, så kjedelig at du har hatt problemer med å komme i kontakt med kundesenteret vårt. Det stemmer at prisen på noen av Skymobil sine abonnement gikk opp ved overføring til Fjordkraft Mobil. Vi forsøkte å gjøre så få endringer som mulig ved overføring av Skymobil sine abonnement, men forstår at man i noen situasjoner fikk en høyere pris etter man ble kunde hos Fjordkraft Mobil. Målsetningen vår er allikevel at du skal den beste totalpakken hos oss, og flere av Skymobil sine abonnement har fått både Rollover og mer mobildata, sammenlignet med hva man hadde hos Skymobil. Ønsker deg en strålende dag videre!
Ble UFRIVILLIG flyttet over. Da de overtok andre kunder. Nå har jeg NULL dekning! ALDRI opplevd dette før! Skal skifte asap! Er jo nå, mer eller mindre uten tlf! Og bor i BERGEN!
Hei, Linda! Det var synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, vi ønsker jo ikke at man skal bli kunde hos Fjordkraft Mobil uten å selv ha akseptert dette. Vi håper du fikk hjelpen du trengte for å få ordnet dette, og vi må bare beklage at du havnet i denne situasjonen. Takk for tilbakemeldingen din, ønsker deg en riktig fin dag videre!
Veldig dårlig mobil dekning. Har byttet tilbake til Talkmore de har også full Telenor dekning mye bedre dekning. Med fjordkraft mobil 1 til 2 strekker i dekning hjemme i egen leilighet. Bor 4 minutter unna byen. Best dekning midt i Porsgrunn by.
Hei, Miley! Takk for tilbakemeldingen, så synd å høre at dekningen ikke levde opp til forventningene. Dekningen man får som kunde hos Fjordkraft Mobil er helt lik man får hos både Telenor og Talkmore, rett og slett full Telenor-dekning. Hvor god dekningen er til enhver tid vil allikevel avhenge av ting som hvor mange som bruker mobilnettet i ditt område for øyeblikket, om du befinner deg ute eller inne, og til og med hvor du er inne i boligen, blant annet. Det skal ikke mer til enn at man går inn på baderommet for at dekningen for mange oppleves dårligere. Vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse i fremtiden, og vi vil selvfølgelig ønske deg velkommen tilbake med åpne armer om du gjør det. Ta gjerne kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for god hjelp og veiledning om du skulle trenge noe hjelp Ønsker deg uansett en strålende dag videre!
Tar seg betalt for en hel mnd til tross for at jeg byttet BORT fra de den 1. i mnd! Kunne selvsagt ikke bestemme dato for overflytting til ny leverandør. Jeg kommer til å flytte barnas abonnement bort herfra så snart som mulig.
Hei, Ingvill! Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du byttet mobiloperatør. Det er dessverre slik i mobilbransjen at de fleste mobiloperatører, inkludert Fjordkraft Mobil, fakturerer hele den siste måneden etter man bytter til en ny operatør. Dette kan man unngå ved å velge oppstart hos ny operatør sent i måneden, dette skal alle selskap kunne legge til rette for. Da unngår man å betale dobbelt for hele måneden til begge selskap. Vi oppfordrer allikevel til at man tar kontakt med vårt kundesenter dersom man har kommet i en slik situasjon, hvor man har byttet operatør første dagen i måneden, slik at vi kan finne en god løsning som passer for både deg og oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og ønsker deg en strålende dag videre!
Jeg valgte Fjordkraft fordi de ga rabatt på mobilabonnement hvis man også valgte strømleveranse fra dem.
Hei Bjørn, Tusen takk tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft