Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
369 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
369 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
42%
Middels
42% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 369 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
113
40
35
51
130
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lyktes med svindel

Omtale av  Arne M. G

Automatisk overført fra Sky mobil. Der hadde jeg også et mobildata abonnement som ikke var i bruk og jeg ikke betalte for. Ifm med overføringen fikk jeg bekreftelse på at slik ville det forbli. Etter noen måneder oppdager jeg at Fjordkraft har fakturert med for dette abonnementet. De nekter å betale tilbake selv om Skymobil bekrefter avtalen. Den "prisvinnende" kundeservicen svarer dessverre heller ikke på henvendelser som vi for så vidt kjenner godt igjen fra strømselskapets kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35

Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Det var noen abonnement som ikke ble videreført fra Skymobil til Fjordkraft. Blant annet det mobildata abonnementet som ikke hadde en fast måneds kostnad. Du betalte kun for forbruk. Ditt abonnement ble overført til Fjordkraft Mobil Basis, og har en fast månedspris på 39,-/mnd. Her fikk du 50 minutter tale, 50 SMS og 50 MMS inkludert i den faste månedsprisen. Dette skal ha vi ha sendt deg informasjon om. Men det er tydelig at vi ikke har kommunisert godt nok med deg, og det beklager vi. Vennlig hilsen, Fjordkraft

Kundeservice og spam oppringning

Omtale av  Grumpyoldman

De har en katastrofal kundeservice, og dessverre kan man kanskje ikke forvente av en strømleverandør som skal leke mobil operatør. Jeg har 2 abonnement på mobilen (jobb/privat) og jobb nr har jeg ikke fått noe spam tlf. Gjennom Fjordkraft har jeg siste mnd fått et 40 talls spam telefoner

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. I dette tilfellet er det mulig å sperre for slike spam telefoner enten ved å snakke med oss eller via appen/min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

God service, rask respons billig

Omtale av  Grim

Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34

Hei, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt riktig god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Ventetid hos kundeservice mer enn 30minutter - 19.1.22 kl.1000

Omtale av  Ray

Anbefaler alle som har Fjordkraft mobil om å bytte operatør umiddelbart. Når en må vente mer enn 30 minutter på å komme gjennom til kundeservice, er dette uholdbart og en utrolig dårlig kvalitetssikring for å beholde kunder. Her må Fjordkraft ta ansvar og iverksette tiltak for å sørge for å kunne yte et minimum av service til sine kunder.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34

Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Grådig og rotete

Omtale av  Anonym

Etter påmelding kom første faktura for 1,5 måneder. Forklaringen var at det var vanlig ved oppstart midt i måneden. Først kom purringen foe en faktura jeg ikke hadde mottatt. So som fakturaen kom for sent siden de surret med Skymobil som de hadde kjøpt opp. Nå kom faktura for januar. Da skulle jeg betale 31 øre forsinkelsegebyr for fakturaen som ble betalt for sent pga dems rot. Samtidig fakturerte de for hele januar på forhånd. Kjenner ingen annen mobilselskap som gjør slik. Har bestilt nytt simkort hos en annen selskap og skal bytte 15. januar.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:32

Hei og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Ved mobil fakturering så vil forbruk alltid blir fakturert på etterskudd, men det er imidlertid vanlig å forhånds fakturere måneds avgiften. Men vi ser her at her har vi rotet det til ved overgangen fra Skymobil til oss. Dette sier vi stor pris på at du gir oss beskjed om! Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflate, for her har vi rotet det til for deg. Det beklager vi. Dette skulle aldri ha skjedd, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skal skje igjen. . Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Banditter

Omtale av  Yngve

Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅

Veldig tregt

Omtale av  Cathrine N

Jeg bruker ikke nettet ofte på mobil men de få gangene jeg skal kjøpe billett eller lignende er det så tregt…Greit å ha gyldig villet når man stiger på,med dette nettet må jeg nesten la kollektiv passere fordi mobil nettet er så usigelig tregt..Jeg bor i en stor by og hadde ingen problemer med tidligere Telipol.Bytter abonnement rett etter nyttår!

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:57

Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig kjedelig å høre at du opplever treghet i nettet, Fjordkraft er på Telenor sitt nett og dette er ikke en kjent utfordring. Dersom du ønsker at vi skal se på hva som gjør at du opplever treghet er våre hyggelige kunderådgivere klar til å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Mobildata ubrukelig

Omtale av  Nicolai

Hadde telipol som fungerte helt fint, men de ble kjøpt opp av Fjordkraft. Når det skjedde ble plutselig mobildata så tregt at det ikke lenger kan brukes, så blir dessverre nødt til å bytte mobilleverandør igjen for hele familien, da det å i praksis ikke kunne bruke internett utover i wi-fi soner er utrolig irriterende. Jeg bor midt i en stor by, så dekning er ikke problemet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:50

Hei Fjordkraft har akkurat samme dekning som Telipol. Og du har hatt samme sim-kort i telefonen din. Vi vet ikke helt hva som er årsaken til at du opplever tregt nett. En mulig årsak er at inkludert data er blitt brukt opp. Da vil hastigheten på mobildata bli redusert. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på hva som er årsaken til dette. Vennlig hilsen Fjordkraft

Prisliste

Omtale av  Odd

Etter å ha brukt ca 15 minutter på å finne ut av hva det koster å ringe med mobilen min fra Norge til Tyskland ga jeg opp og ringte kundeservice.Fikk raskt svar der.Men det er for dårlig at Fjordkraft "skjuler" noe så vesentlig som prislista si i alt annet av informasjon. Når man omsider har funnet ut hvordan man finner frem til prislista,er det nok fort gjort å bli informert.Men for en eldre mann som søker prislista for første gang er det håpløst tidkrevende.PRISLISTE:Gjør den godt SYNLIG!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:26

Hei Odd og tusen takk for tilbakemelding. Vi etterstreber å ha en så oversiktlig nettside som mulig, og at det skal være enkelt å finne informasjon som kunde. Slike tilbakemeldinger tar vi med oss til vurdering og setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Har mobil kombinert med stømavtale - er igrunn tilfreds med mobilkombinasjonen med strøm

Omtale av  Alf

Er jo tiltalende med kombinasjon strøm/mobil, men vet ikke om det er gunstig. Derfor er det vanskelig å sammenlikne. - Men etter det regnstykket jeg fikk på strøm, kan det være mulig at vinningen går opp i spinningen.??

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble tvangsflyttet til Fjordkraft fra Skymobil, 30gb

Omtale av  Jan E

Vesentlig dyrere abonnement i Fjordkraft 30 GB enn i Skymobil, til tross for løfter om samme pris. Dessuten gjelder ikke 30gb og mer i EU/EØS, får redusert antall GB i Fjordkraft sammenlignet med Skymobil og flere andre selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:49

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Når det gjelder bruk av data i EU/EØS er *Unntak: Abonnement med 30GB er begrenset til 25GB i EU/EØS, og abonnement med 50GB er begrenset til 27GB i EU/EØS. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fantastiske mobilabonnement tilgjengelig.

Omtale av  Geir O. H

God kundeopplevelse. Svarer raskt på henvendelser. Ingen spørsmål er for dumme. Enkelt å skifte abonnementstype dersom jeg ønsker det.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:49

Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er akkurat slik vi ønsker å bli opplevd. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft

Godt fornøyd

Omtale av  Terje H. H

God dekning. God kundeservice. Rimelige abonnement.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:48

Hei, Terje Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vennlig hilsen Fjordkraft

Overført fra skymobil til fjordkraft

Omtale av  Lars

Jeg ble overført fra skymobil til fjordkraft til høyere pris uten beskjed. Har byttet til et annet selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:26

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Vennlig Hilsen, Fjordkraft

Ubrukelige i utlandet i hvertfall Paris......

Omtale av  Paola

Har nylig vært i Paris og opplevd av meg og min familie kunne ikke bruke data roaming. Minste barna hadde ikke dekning i det hele tatt. Det tok litt tid før en kunne sende sms til hverandre og ikke kunne bytte mobil operatør for å se om det hjalp.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:48

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du har opplevd problemer når du var i utlandet. I noen tilfeller når man reiser til utlandet kan det være nødvendig å velge en annen operatør enn den telefonen kobler seg til automatisk. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble overført til Fjordkraft fra Skymobil - til 30% høyere pris

Omtale av  Atian T

Etter et "lykkelig kundeforhold" hos Skymobil og abonnement til 349 kroner, ble jeg overført til Fjordkraft Mobil da alle kunder ble "solgt" og overført. Det ble lovet like gode priser, men jeg endte opp med abonnement til 469 kroner(!) Og det uten noe tydelig melding, men en pris gjemt langt nede i et stort avsnitt med tekst, som var nesten uleselig. Ufin kommunikasjon og når jeg spør om pris, så blir man avvist da vi faktisk var lovet "til samme gode priser" som hos Skymobil. Har nå byttet til annet selskap!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:25

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Vi beklager at vi ikke har informert deg godt nok om endringene som ville skje. Vi forsøkte å tilpasse slik at alle kom bedre ut av det enn tidligere. Men her har vi tydeligvis ikke truffet godt nok. Vi beklager og synes det er leit at du ikke fikk en god opplevelse med oss. Vennlig Hilsen, Fjordkraft

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR