Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God pris men dessverre dårlig dekning her som vi bor.
Hei Ståle, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at det oppleves dårlig dekning der du bor. Heldigvis er Telia raskest på utbyggingen, så vi håper at det bedrer seg slik at du kan bli enda mer fornøyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Greit oppsett og info Avtalen fungerer og holder hva man er blitt lovet
Hei, Morten! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høyra at du er fornøgd! Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
Suveren 5G dekning til beste pris sammenliknet med andre operatører som også har gitt meg tilbud.
Hei Anthony A, Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig med en slik tilbakemelding, vi håper du fortsetter å være fornøyde med oss og tjenesten vår! :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Opplever dårlig nett og dårlig dekning. Ikke helt det vi forespeilet
Hei Alexander! Takk for din tilbakemelding. Det hørtes ikke så bra ut! Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon: 23 00 61 00, slik at vi kan se på nærmere på dette da jeg ikke kan se kundeforholdet du har med oss. Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Jeg bor sentralt på østlandet, og opplever til min overraskelse at det selv her er dårlige signaler på mobil. Jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til telenor, da jeg opplever at jeg mangler dekning på telefonen på sentrale stefer jeg oppholder meg i løpet av uka mi
Hei Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, men det vil fremdeles være områder hvor andre operatører har bedre dekning og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Her vet vi dessverre ikke akkurat hvor du bor, men ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi undersøke om dette skyldes midlertidig dekningsutfall eller noe annet. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft
Dårlig rådgiving ( fikk anbefalt for lite data ognåtte kjøpe ekstra data so. Kostet unødvendig mye) og dårlig kvalitet ( ble deretter anbefalt fri data. Men streaming gir stopp og hakk). Å gå over til dere har kostet meg mye tid og penger og irritasjon.
Fikk et annet abbonement en det som var reklamert og det jeg bestilte…
Fornøyde med alt. Kan anbefale til andre å bruke dette mobilabonnementet.
Hei Goran V, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og anbefaler oss til andre. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin påske, Vennlig hilsen Line, Fjordkraftmobil
Alt fungerer perfekt. Alltid god dekning. Ingen problemer så langt.
Hei Tore, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på å høre at du er fornøyd. Ønsker deg og dine en fin påske. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Helt ok. Noe dårligere dekning i forhold til Telenor her ute på landet, men det går greit.
Hei, Vidar, Takk for din tilbakemelding! Fjordkraft Mobil bruker Telia sitt nett og de er stadig under utvikling. Telia kan gi 5gb til 9/10 av Norges befolkning. Så bra at du er delvis fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Frank Fjordkraft Kundeservice
Mister dekningen hjemme. Får ofte opp "ingen tjenste"Dette er ikke akseptabelt! Vi betaler for en tjeneste vi faktisk ikke kan bruke
Hei Ståle! Takk for din tilbakemelding. Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se nærmere på det :) Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft Mobil
Fungerer like godt som telenor. Jeg angrer ikke på at vi gikk over til dere.
Hei Sigmund! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre abonnement og kundeopplevelser, og er glad for at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Jeg er kjempefornøyd både med tjenesten og prisen. Jeg trodde det nesten ikke. Det var nesten for godt til å være satt.
Hei Erna! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe i fremtiden ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft
Samme gode dekning som jeg har hatt tidligere og alt i orden med fakturering fra første betaling
Hei Trond H, Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Jeg føler meg lurt fordi jeg fikk betale ekstra for å ringe til mamma i sverige. Og jeg spurte om deg når jeg inngikk avtale og dere ga meg feil informasjon. Derfor har jeg bytt til noe annet nå.
Hei Marie, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Dersom du ringer til norsk telefonnummer som befinner seg i Sverige skal det ikke påløpe noen kostnader, men om du ringer svensk telefonnummer vil det påløpe ekstra kostnader. Her er en oversikt over våre mobilpriser i utlandet: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om sitter vi pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din. Vårt telefonnummer er 55 52 67 00, åpningstid hverdager kl. 09-16. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Meget god service og hjelp fra kundesenteret da vi trøblet med oppkobling av mobilt bredbånd på hytta 👍
Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Det var hyggelig å høre at du fikk god hjelp og og service fra vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft