Helt grei oppstart og alt funkere men syns dekningen er ikke så godt men tiden Vise seg, ellers bytte jeg mobilselskap vist forsette sånn dårling dekning, ellers er jeg fornøyd med ge mobil inntilvidre, jeg velge forbli kunde her, siden ge mobil er bra og bra kundeservice å 😁👌
Vi kjøper også strømmen fra GE og betaler da 119 kr per måned for 1Gb.
Min kone og jeg har begge vært kunde siden 2017. Vi har feriebolig i Thailand, og familie i USA. Med Verdensborger-abonnement passer det utmerket for oss, da vi hvert år reiser mye til overnevnte land, og ringeminutter er også inkl. der i tillegg til EU/EØS. Har kun hatt kontakt med GE Mobil noen få ganger for å oppklare sms-meldinger ved ankomst USA, ( bekrefte mld., hvis ikke stoppes all data, etc. ), men dette ordnet seg enkelt av hyggelig kundeservice. Vi fortsetter det gode kundeforholdet. -Anbefales.
Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,
Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.
Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.
Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!