Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.
Hei Mari, Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud. Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Hei, fikk beskjed fra dere, at dere forandrer fleksi med fast 500 mb og det koster 20 kr ekstra. Dette er helt perfekt for meg. Har bare kort tid hos dere, men alt tyder på at habbybytes er det beste. Har den gleden av å være kunde her.
Hei Ove, Så hyggelig at du er fornøyd med justeringen av vårt Flex-abonnement. Denne ble gjort da vi så at dette ville være en stor fordel for de aller fleste av kundene våre, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder. Tusen takk for at du valgte oss og for den fine tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Har vært happybytes kunde siden de startet opp og er veldig fornøyd med både dekning og kundeservice. De svarer raskt både på epost og Chat om man lurer på noe. God dekning også på ferie i England, Polen, USA, Ungarn og Tyskland.
Hei Karmjit, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og takk for at du satset på oss helt fra start, det setter vi stor pris på :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder, så tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg er ikke kunde, men det gjelder min gamle mor på 84, som byttet til dette abb fordi hun kan kun ringe og motta sms, hun kan ikke sende sms. Nå øker dere prisen og legger til mbytes? Det var jo derfor hun byttet til dette abb, dårlig gjort.
Hei Kpm, Vi har, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de aller fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Det synes ikke vi er så dårlig gjort. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Helt ok mobilselskap til alle som vil ikke bruke mobildata. I Nord-Norge alt fungerer ok. Bra dekning. Valgte dette selskapet pga prisen.
Hei Kristof, Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at alt fungerer som det skal også i Nord-Norge. Det skulle jo bare mangle. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Har aldri angret på at jeg byttet til Happybytes. Mobil regningene er til å leve med og ikke minst: de har utmerket kundebehandling og har god service instilling.
Hei Finn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg valgte & bytte til Happybytes etter 13år med et annen operatør. Grunnen er at jeg ikke bruker data & da passer Flex bra. Har ikke engang rukket & aktivere Happybytes før de endrer abonnementet som da vil inkludere data & da også høyere pris. Var jo nettopp derfor jeg byttet, for & slippe & betale for data jeg ikke bruker. Lite imponert & skuffet over Happybytes, som var de eneste som ikke inkluderte data, men som de nå begynner med 1 mars.
Hei Ghostrider, Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Det irriterer meg at de setter opp prisen. Jeg bruker ikke data, og er ikke interessert i å betale for det. Hvis jeg ville bruke 500 MB så hadde jeg brukt det. Jeg har anbefalt Happybytes til venner, men det kommer jeg ikke til fremover.
Hei Lissie, Det er beklagelig at du føler det sånn. Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Dette tatt i betraktning så håper vi selvfølgelig at du vil fortsette å anbefale oss videre :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Norges gunstigste mobilabbonnement, stabilt og super dekning over det ganske land. Slutt å kaste penger etter dyre mobilavtaler- gå over til Happybytes!
Hei Manfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Alt er enkelt å administrere gjennom Min Side på web eller gjennom app på mobilen. Utrolig behagelig at jeg slipper alt maset med å finne Wi-Fi mens jeg er i utlandet, data er så billig at det er ikke noe å bekymre seg for. Helt topp å slippe utrygge åpne nett på flyplasser og slikt. Anbefales.
Hei Sigurd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og løsningene vi tilbyr med det :) Vi er veldig stolte av utenlandsprisene våre så da er det alltid ekstra hyggelig å høre fra kunder som nyter godt av disse. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Velidig bra og billig mobil abonoment. Er også veldig bra dekning.
Har nå hatt Happybytes i ca 1 år,og jeg må si meg meeeeegt godt fornøyd, kjempebra priser både her hjemme og ikke minst i utlandet, super dekning og fantastisk kundeservice. mitt dataforbruk varierer en del fra mnd til mnd siden jeg reiser en del i jobben, og da er pris modellen til Happybytes helt perfekt
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, både i Norge og i utlandet, og at prismodellen vår passer deg. Vi er veldig stolte over å svært gode utenlandspriser, så da er det hyggelig å se at våre kunder nyter godt av disse :) Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Altså Happybytes kan anbefales videre på det sterkeste. Har aldri hatt så lav faktura etter jeg gikk over til Happybytes. <3 Jeg bare elsker at man kun betaler for data, og bruker man ikke noe data, så betaler man kun 50 kr som er helt genialt med Happybytes. Kundeservice er også helt på topp. Jeg elsker Happybytes <333
Hei Marius, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
God og meget rask service via e-post. Har ikke noe annet å tilføye.
Jeg er meget fornøyd med hvordan dette dekker mine behov. Kundeservicen er helt utmerket. I løpet av mine 7 måneder som kunde, er det ikke noe negativt.
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd abonnementet og med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes