ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
That a sales person calls and claim to give a willing customer minutes to call abroad regardless of the customer’s hesitation, only to be slammed with a huge bill. That after reporting the claim the customer care try’s to insist I’m the one who never understood the offer. Amen I demand for a voice record I am told to visit their office because they cannot send the recording. I am also given specific period after I will not access the recording despite the issue at hand. This is a company of thugs.
Hi Caroline, I was the one you were talking with, regarding this issue. Again, I am really sorry you had to experience this. :-( Your complain have been approved, and we have credited the amount we charged you incorrectly. Like I also explained in the e-mail, it is unfortunately not within our practices to hand out recordings of calls we make to external parties, due to our privacy policies. We are also only allowed to store the recorded conversation the next three months from the date the call took place. I am sorry, Caroline. :-( Best regards, Julia ice.no
Får ikkje ringt eller sende meldinger. Har ingen dekning i utlandet. Har ikkje vært bortpå nåke dårligere en ice.
Hei Bessi, Så leit at du opplever tekniske problemer med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Billig abonement, men for dårlig dekning der jeg bor.
Ett useriøst selskap. De lover en ting og lurer deg trill rundt. Klager du er det uansett ingen handlekraft, bare unnskyldninger hvor de skylder på eksterne selgere. Hvordan dette selskapet vinner kundepris er meg en stor gåte. Jeg har nå opplevd to helt konkrete saker hvor de fremstår utroverdig og useriøse.
Hei Richard, Det er veldig beklagelig å høre at du føler det slik om oss. :-( Uten kjennskap til saken(e), blir det vanskelig å kommentere de. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Styr unna ICE! Arrogant support. Fikk feil faktura med alt for høyt beløp. Ice var ikke villig til å endre. Sier de forstår min frustrasjon men vil ikke gjøre noe for å endre. Selv om fakturaen faktisk er feil så sier de at den allikevel er riktig! Vil ikke ha noe med Ice å gjøre. De forstår seg ikke på kundebehandling.
Hei Peter, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. På generelt basis, vil jeg tro at det ser slik ut på fakturaen, grunnet at endringen av ditt abonnement ble gjort etter at faktura ble produsert. Dette vil bli korrigert, på neste faktura du får i fra oss. Da vil totalsummen være riktig. Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig for meg å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få dobbeltsjekket dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg gikk over til Ice fra komplett etter at komplett mobil avviklet. Jeg ble forsikret om at jeg hadde Ice+ dekning hjemme, dette også i henhold til deres dekningskart, og jeg bestilte derfor 3n mobilabonnement med 6GB+1000GB (fri data). Dette viser seg å være lureri og tull. Dersom man mottar samtaler eller SMS hopper mobilnettet fra Ice+ til Telia nettet, hvor all data derifra vil gå på databøtten (6GB) istedenfor den "frie" datapakken. Man kan heller ikke benytte seg av mobildata dersom man er under en samtale. Ved henvendelse til kundeservice opplever man null kundeservice og ingen forståelse for den frustrerende situasjonen. Til tross for å ha skiftet SIM-kort og telefon så klarer de bare ikke å innrømme at feilen ligger hos de. Styr unna!
Hei, Anonym Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Til informasjon, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har vart mobilkunde (4 i hustanden) hos ice i over 2 år og de få gangene vi hadde spørsmål så fikk vi alltid raske og gode svar. Nå har vi også kjøpt 300gb mobilbredbånd og den funker utmerket selv med signal på 3 strekker til netflix, dataspill og vanlig surfing. I påvente til fiber blir ferdig neste sommer, da Telenor ikke ville servisere kobberlinja.
Hei, Tintor Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss! Ingenting er bedre enn det. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid fremover! Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ikke tilfredsstillende dekning i alle områder, faller ofte ut.
Svak dekning utafor sentrumsområdet. Svak signaler hjemme, faller ut til tider. Jeg bor ganske sentralt i utkanten av Tromsø.
Hei, Torbjorn H Så leit å høre at du opplever dårlig dekning utenfor sentrumsområdet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på det! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Fornøyd med kundeservice, men nettet kan virke treig til tider.
Prisen var bra, men veldig dårlig nett dekning. Deko må jobbe med nett dekning.
Får ikke delt internettet fra mobilen til macen.. Ser at jeg ikke er den eneste som sliter med dette. Og ja, jeg har gått igjennom sjekk-lista som dere har som standardsvar til alle som har dette problemet.
Hei, Jesper Så leit å høre at du ikke får delt internett til å fungere. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og informasjon om hvilken type telefon du har, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vanskelig og få kontakt på telefon med kundeservice. For dårlig dekning.
Lang ventetid for kundehandling. Fikk info fra kundebehandler og fra dekningskartet om meget god dekning for mobilt bredband, men det var NULL dekning. Måtte betale returkostnader. Dårlig! Sjekk dekningen med naboer som har ICE før du bestiller!
Hei, På dekningskartet vårt (ice.no/dekning), kan du undersøke dekningen for mobiltelefoni og Mobilt Bredbånd. Dekningen er forskjellig på de to ulike segmentene, og derfor er det viktig å passe på at du velger korrekt segment. Enkelte kan trykke feil her, og heller se på mobildekningen, som da blir feil om du skal undersøke dekningen for Mobilt Bredbånd. Når dette er sagt, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. Vi har derfor 30 dager åpent kjøp. Fungerer det ikke, kan man returnere utstyret tilbake, og få abonnementet kansellert på angrefrist. I henhold til angrefristloven, er det kunden som må dekke returkostnader for abonnementet. Jeg håper dette var til hjelp. Dersom det er noe mer du lurer på, så kan du ta kontakt med meg på [email protected]. Husk å inkludere ditt fulle navn og kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hei, Idag har jeg snakket med en av deres ansatte noe som gjorde dagen min til hel#%te. Det var umulig å ha samtale med han dersom det var klart spm angående databruk og faktura. Derimot han var så bestemt for å ikke forstå situasjonen jeg var i. Jeg kommer til å bytte abonnement.
Hei, Shabnam A Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever ofte at det er dårlig dekning, ser ikke ut til at jeg får 4G.