ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde... Sett om den trådløse på 499kr hadde hvert noe for meg... Usikker om skal bli kunde eller ikke.
Hei, Nils M. H. Nå er jeg ikke helt sikker på om du snakker om mobiltelefoni, eller Mobilt Bredbånd. Vi har uansett 14 dagers angrefrist når du bestiller mobilabonnement hos oss, og 30 dagers åpent kjøp, dersom det gjelder Mobilt Bredbånd. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, og en kort beskrivelse av hva slags abonnement du kunne tenkt deg, så skal jeg se på hvilke muligheter vi har for deg! :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice og priser er bra, men problemet er dekningen. Samtaler blir brutt og mobildata faller ut altfor ofte.
Hei, Ken R. E Så leit at du opplever problemer med dekningen. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Nettet fungerer ikke selv om jeg sitter ved siden av ruteren, og de gidder ikke gjøre noe med det. Før hadde familien min Telenor, det funket bra, men så bestemte de seg for å slutte å levere nett til huset vårt fordi vi bruker gamle telefon master eller noe.
Hei, Scott Det er beklagelig å høre at du opplever problemer med Mobilt Bredbånd fra oss. Uten kjennskap til saken, så er det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
For dyr. Ellers alt bra god dekning og god kundeservice.
Når jeg fikk muligheten til å bytte fra 15 til 6 og legge til Data Frihet så gjorde jeg det med en gang. Utrolig fornøyd, kan se YouTube i 1080p 60 uten problemer og lese vg går helt smooth. Anbefaler alle å bytte til Ice og velge 6gb abonnement og Data Frihet. Dekningen er også helt super.
Hei, Daniel Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det varmer mitt hjerte at du er fornøyd med Data Frihet, og får godt utbytte av de 1006GB. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Ha en flott dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no
De gjør ikke som de får beskjed om. Hadde bet dom om å sperre får nett handel med mobil nr.
Jeg kontaktet Ice på facebook for jeg var usikker. "Hva gjør jeg når jeg får beskjed om programoppdatering på min android når det er stor oppdateringen, For jeg hadde bare opp til 2 gb i mnd abonnement? Svaret jeg fikk var dette: Dette skal jeg forklare for deg! Oppdateringen du får beskjed om, er for selve telefonen din. Du har fremdeles 2 GB hos oss. Når oppdateringen var ferdig så fikk jeg melding fra Ice at min datamengde var oppbrukt, hvis jeg vil ha mer data så måtte jeg kjøpe. Hatt Ice i veldig kort tid og vurderer sterkt å bytte selskap selv om jeg må betale for ice ut bindingstiden. Føler meg lurt trill rundt. mvh kah
Hei, Kjell A. H Så leit å høre at du føler deg lurt. Vi har virkelig ingen ønske, eller intensjon, om å lure våre kunder. Når bakgrunnsoppdateringer utføres på din telefon, så kan det slukes fra datakvoten din. Det virker kanskje som at det har vært en liten misforståelse mellom deg og kundebehandleren her. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, så skal jeg få sett nærmere på saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter jeg fikk Ice har jeg hatt mye trøbbel med abbonnementet. Må skrive inn flere bokstaver og ord på innstillinger før man i det hele tatt kan bruke SMS og mms. Ustabil datatrafikk!! Flere ganger i uken kommer jeg ikke inn på nett, og må i såfall slå av og på telefonen for at det skal virke. Dårlig dekning selv om jeg er i et område hvor det skal være god dekning. Og utrolig dårlig lydkvalitet i telefonsamtaler. Har snakket med kundeservice flere ganger og prøvd alt de har bedt meg om å gjøre. Fortsatt ikke blitt noe bedre. Så nå bytter jeg leverandør.
Hei, Stine Dette hørtes ikke helt bra ut. Vi ønsker naturligvis ikke at det skal være slik. :-( Uten kjennskap til den gjeldende saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg selvfølgelig få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Markant overgang fra forrige operatør til Ice. Nær sagt alt er påvirket og fungerer dårligere. Dårlig dekning overalt, forsinkede sms og mms. Når folk ringer meg så hører jeg dem ikke. Når jeg ringer folk hører de ikke meg. Utrolig irriterende når den eneste telefonen man har tilgjengelig ikke virker. Så jeg må bytte tilbake til gammel operatør.
Hei, May Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg angrer på at jeg har abonnement hos Ice. Den verste leverandør jeg har hatt.
Hei, Tedtse Så leit å høre at du angrer på at du valgte oss. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg håper å høre fra deg! Ha en fin dag videre, og god helg når den tid kommer. :-) Mvh. Julia ice.no
Altfor dårlig dekning. Dårlig hjelp å få for å evt å gjøre justeringer på innstillinger.
Hei, Martin N Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har hatt ICE-mobil med routing fra et gammelt Telenor fastnummer i ca halvt år. Telenorabonnementer som ringer får gjerne "opptattmelding". ICE kjenner problemet, men klarer ikke løse det!
Hei Einar, Så leit å høre at du opplever dette problemet. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia
Kundeservicen er helt utmerket også prisen på abonnementet. Ikke den beste dekningen i Finnmark på fjellet.
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, samt abonnementpriser. :-) Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg krysser fingrene for at vi kan tilby optimal dekning på dine områder, i nærmeste fremtid. :-) Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
De har dårlig dekning men bedre enn Telenor. De har ikke wifi tale. Billig er de, men dekning er viktigere.
Hei Eremitten, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Uten kjennskap til saken, er det dessverre vanskelig for meg å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Veldig dårlig dekning, og dataen går tomt veldig fort. Anbefaler ikke!!!
Ofte priset for lavt i forhold til databruk, går du over blir det fort veldig dyrt, ellers er det bra dekning i området der jeg bor.
Hei, Toregil Det er ingen overfakturering hos oss,, slik at du kan være sikker på at du ikke får noen overraskelser på fakturaen. :-) Det eneste som vil skje, når du har brukt opp din inkluderte datakvote, er at hastigheten din settes ned til 64 kBmp/s. Ellers har vi også noen av de mest gunstige prisene på våre abonnementer, som finnes på markedet. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no