ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundeservice og stort sett god dekning også i utlandet.
Verste internetthastighet i Norge. Den er så dårlig at jeg har nesten ødelagt jobb pcen min på grunn at jeg kunne ikke åpne en viktig nettside på kort tid, det tar meg alltid rundt ett minutt for å komme på hvilken som helst nettside.
Hei, Muhammad Det er beklagelig at du opplever det slikt. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken din men for at vi skal kunne finne deg må du sende oss en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Området du opplever dårlig hastighet. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg er veldig fornøyd med kundeservice. Jeg fikk all hjelpen det jeg trengte.
Hei, Suresh Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Suresh! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har nettopp bytta fra Telenor til Ice.net. Nå har jeg mye ulyder som piping å skraping når jeg står i telefon å snakker med noen. Når jeg ringer dnb kontofon er det skurr å skraping som om lyden er skrud for høyt opp. Dette skjedde ikke før med Telenor. Jeg har samme problem både på vestlandet som på østlandet!
Hei, Dag Jeg finner deg dessverre ikke i systemet med den informasjonen jeg har nå. Send oss en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon slik at vi får undersøkt om det er noe problemer i området ditt. - Fult navn - Telefonnummer Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hyggelige og behjelpelige folk å prate med, har ingen negative erfaringer med Ice. :)
Hei, Radu Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fraråder ICE-nett på det sterkeste. Rent lureri. Snakket med de om mitt behov for nett på båten, både om dekning og begrenset abonnement for seilhalvåret. Ved bestilling på nett ble det et helt års binding. (selvfølgelig alltid kundens feil) Men værst er at jeg testet nettforbindelsen i samtlige havner jeg var i på min fem ukers tur i sørskandinaviske havner, og uthavner, og noen spredte forsøk fra kystnær seiling. Ikke internettoppkobling mulig i noen tilfeller. Testet hjemme på land, så utstyret virker. Satte ruter med antenner så høyt det er mulig i båten. Men akk. Kun i Grenå fikk jeg en kort kontakt med nettet. Ellers totalt ubrukelig. Selv om det viser noe signalkontakt med nett i ruteren er den for dårlig til å kunne etablere internettkontakt, både med PC og mobil. Og signaler kom og gikk like fort som du klarer å blunke. Så herved advart. Samme er formidlet til ICE-net både ved en undersøkelse og ved kundekontakten.
Hei, Øyvind B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig, dårligere, dårligst, aldri kjøpe mer!!! Skam!!! Etter halv avtaleperiode ice.net har redusert hastighet og net fungerer ikke!??
Hei, Radoje V Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Byttet fra pepcall og gjett om jeg har lagt en forskjell. Jeg har abonnenter 1 GB 129 EU og data rollover. Ice.net har ikke over fakturert meg noen gang. Fortsett det gode arbeidet ice.net 👍🏻
Hei, Bulle Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rett og slett bare dårlig og amatørmessig utført fre dems side.
Elendig dekning, som oftest helt fraværende. Skylder på mye trafikk i området, men får likevel ikke sagt opp bindingstiden på 1 år uten bruddgebyr, til tross for det jeg mener er avtalebrudd. Må også betale fullt ut for 50 GB datapakke (den opprinnelige var på 20 eller 30). At vi må betale for noe vi ikke får kan kun kalles ren svindel! Ice.net er også elendig på kundeservice generellt. Styr unna, bruk heller noen ekstra kroner på et abonnement som holder hva de lover. Lite imøtekommende og totalt fastlåste i sitt eget regelverk. Min erfaring er derfor at det aller meste kan bli bedre, for stort verre er det vel nesten ikke mulig å få det...
Hei, Lill Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har hatt OneCall i alle år. Byttet til icenet da jeg måtte hastekjøpe ny telefon. Butikken sa det var samme vilkår og dekning som abonnementet jeg hadde i OneCall. Stemmer virkelig ikke. I min egen leilighet midt i Oslo sliter jeg nå med dekning. Siden jeg jobber som flyvertinne er jeg ofte på reise og sliter med det som alle skriver om at jeg må forandre på innstillingene hele tiden. Skal til Kina nå og tiden vil vise om jeg kommer til og ha dekning det i det hele. I tillegg lurer de kundene med at LTE er det samme som 4G noe som ikke stemmer! Eneste grunnen til at jeg gir de to stjerner i stede for 1 er at de fikset raskt opp da jeg ringte og spurte hvorfor jeg hadde blitt belastet 500kr i roaming for verden når jeg kun hadde vært i Kroatia. Så det er lurt å følge med på regningen. Blir dessverre til at jeg kommer til og bytte tilbake til OneCall når den tiden blir mulig.
Hei, Caroline Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig god service raske tilbakemeldinger og god hjelp som er lettvint når man kan bruke messenger. Så jeg kommer til å bruke ice.net sine tjenester fremover.
Hei, Siri H. B Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med servicen. Dersom du skulle trenge ytterlige assistanse så er det bare å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Byttet fra Chess (Stavanger by), merkbart langsommere nedlastinger/opplastinger i forhold til Chess. Ookla Speedtest bekrefter også dette tydelig når jeg sitter sammen med Telenor/Chess brukere. 23 juli mistet jeg alle signaler (ingen tjeneste) 2 ganger på Oslo S. Skulle tro dette var et av landets mest trafikkerte steder (?) Min samboer har iphone 6 og her er tjenestene enda mer ustabile med Ice. Net I utlandet fungerer ingen tjenester før en manuelt har foretatt en rekke korrigeringer i oppsettet på telefonen selv. Og til og med da er tjenestene til tider ustabil hvor MMS/SMS ikke virker som det skal. Tidligere har jeg ikke behøvet tenke på dette, alle omkonfigureringer skjedde automatisk ved annkomst i nytt land. I 2017 bør det heller ikke være behov for å foreta endringer i telefonens oppsett flere steder om en passerer en landegrense (og stille alt tilbake ved hjemkomst).
Hei, Christian Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Stort sett dårlig dekning unntatt i store byer. I Sverige nesten ikke dekning.
Har ikke noe positivt å si, angrer at jeg tok ice.net.
Veldig bra service :)) Høflige og svarer raskt Bra dekning :))