ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk kampanjepris fra telefonselger og han sa jeg kan beholde abonnement så lenge jeg ville, men nå ser jeg at ice.net har endret mitt abonnement pris fra 149kr til 199kr uten å si fra til meg. Jeg ser etter noen andre selskap som er mye bedre en ice.net. En ting til at det har veldig dårlig dekning. Ofte jeg går tilbake i 2002 meg gprs :). Data rollover spisser over 1GB bare i en natt før neste måned starter.
Hei, Asif Det hørtes ikke bra ut. Jeg vet at det blir sendt ut en tekstmelding før bestillingen blir godkjent, der står det at tilbudet kun gjelder i 12 måneder. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hvorfor du får dårlig dekning. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Øwre ice.net
Bra og billig. Forsett kan gjøre enda bedre og billig, ta med mere land i abonnementet -minst eu, usa, canada.
Hei, Jamil A. Q Tusen takk for en hyggelig omtale, Jamil! Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar vi ditt ønske med videre internt. Ønsker deg en din dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var kunde i 3 uker. Tredje uken var jeg i Spania, der var det null dekning. Sa fra at jeg ikke fikk varen jeg betalte for. Sa opp abbonemanget så fort jeg kom hjem til Norge. Måtte betale for privat nett i Spania, noe som kostet mere enn mitt abonnement hos ice.net. Trodde virkelig ikke ice.net ville sende meg regning på 234 kr, da de ikke har levert varen som jeg bestilte. Det at ikke dekning virket i utlandet, og at jeg fikk extra kostnader, burde gjøre at de slettet fakturaen. Fikk beskjed om at vist jeg skulle slippe å betale, måtte jeg ha sagt opp innenfor 14 dagers fristen. Ikke lett fra Spania, uten dekning. Elendig service.
Hei, Anita L Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fungerer akkurat like bra som dyrere abonnement jeg har hatt hos andre aktørere. Har vært en del i kontakt med kundeservice på facebook pga mistet tlf og nytt simkort ++ de har svært med en gang, og ordnet opp i problemene mine på et par minutter! Kjempefornøyd!
Hei, Agathe Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Prøvde Ice mobilbredbånd i sommer og ble skuffet over hvor tregt dette nettet var. ICE ruter har kontakt med sendere med nesten hele tiden, men mobiltelefoner hadde ennå bedre signalstyrke hver gang vi sammenlignet systemene. At datahastigheten ikke kan garanteres er greit, men at det ikke fungerer å ta opp VG.no når mobiltelefon tar siden superraskt er underlig. Enkelte steder fungerte nettet, men det var nærme sendere. Så neste gang vurdere jeg heller å kjøpe en ruter fra Emcom og heller bruke ekstra SIM-kort på vårt vanlige mobil abonnement og få fullhastighet og heller tape 450 MHz dekningen fra ICE. Tydelig at det er andre aktører som også har ekstra antenner og utstyr som er bedre.
Hei, Vidar O. E. Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Servicen hos ice er utmerket får svar med engang. Dette er kjempe bra.
Har hett Ice.net en stund uten mange problemer, men i hele Kristiansand området har jeg store GPS problemer. Vurderer sterkt å bytte over til et annet abonnement.
Hei, Trym Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ved reiser i utlandet har ikke ice fungert for meg. Mistet mobilforbindelse over flere dager da jeg var i sør-Europa og måtte via Mail få instruksjoner om hvordan jeg skulle endre innstillingene for å få forbindelsen tilbake. Også mms har blitt borte hver gang jeg har vært en tur i Sverige. Fryktelig irriterende! Er fornøyd med data rollover. Men kommer nå til å bytte til annen leverandør.
Hei, Vera Det er beklagelig å lese at du opplevde problemer når du var på reisefot, slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ganske raskt, men blir brukt opp for fort, har levd med det i noen år nå, var bra på starten, men nå ere grusomt. Har lyst på ubegrensa nett.
Hei, Lava Mobildata blir kun belastet etter bruk. Det kan være at du har på automatisk oppdatering eller andre ting som tar mobildata uten at du vet det. Anbefaler deg å sjekke om du kanskje har noen innstillinger på som tapper deg for data. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Katastrofe, så dritt lei! Forsøkt å få dette å virke i månader. Minimum tre kontakter med kundeservice. Dette uten hell. Bruker iPhone 7. En rask tur utomlands å innstillingene (Ice.net) er tilbake til steinalderen. Ikke et problem med Telenor eller telia/Netcom... Er tragisk. Ikke mitt valg neste gang Heller ikke imponert over dekningen.
Hei, Peter R Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får under halvparten det jeg betale for. Forferdelig nett.
Tregt, dårlig dekning, mangler 4G. Byttet til Ice etter at jeg fikk en god avtale på ny mobil på Elkjøp. Ble fortalt det var Telia dekning, noe det ikke er. Bor sentralt i Oslo, og har kun 3G. Føler meg lurt.
Hei, Fbf Dette hørtes ikke bra ut. Ser at du skriver at du kun får 3G dekning, har du prøvd å låse telefonen din til 4G/LTE? Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Nettdata er veldig bra. Det er mange gode tilbud som kjem som for eksempel fri data ut månen eller noe liknande.
Hei, Grunde Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Grunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kjapp og fantastisk god kundeservice. Ice.net holder det de lover.
Gikk over til Ice.net fra Telia. Jeg fikk også min mor til å bytte fra Telenor til Ice.net basert på en hyggelig samtale med deres kundeservice. Da vi ble overført til Ice.net ble ingenting av det som ble lovet innfridd. Dette resulterte i at jeg har brukt MYE tid frem og tilbake med deres kundeservice. Dette er skuffende og ikke som vi forventet.
Hei, Annette Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice var billigst når jeg skulle kjøpe ny telefon og tenkte jeg kunne prøve de. Har alltid dårligere dekning enn alle de jeg er sammen med og bor langs kysten i Sørnorge. Trodde det var kysten som skulle ha best dekning ved Ice.
Hei, Martin Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net