ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning. De jeg som regel er sammen med. Har en annen leverandør og har dekning hvor det en skulle være. Ikke ice.net.
Hei, Dag J. M Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig dekning. Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det som er bra med ice-net er at jeg får svar på det jeg spør om, at det ikke er bindingstid, at det er rimelig, at det ikke er overfaturering. Svartid kan bli bedre?
Hei, Kattarina Tusen takk for god tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre så din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Etter et ran som var brutalt der mobil ble tatt en helg i Spania var det vanskelig å nå frem per pc (det ble ulogisk å skulle ringe når en var uten telefon). Fikk altså ikke sperret telefonen, slik at man blir resten av ferien gående frustrert og lure på hva som skjer. Det som skjer når blir ranet er noe man må forutsette vil skje, dessverre. Ellers er servicen hyggelig når man når frem, i løpet av det året jeg har vært kunde har også mye bedret seg med faktura og betaling. Men det bør være enda lettere å nå frem for service. Ellers er jeg ikke vært så opptatt av om det er raskt å laste ned, osv. Forøvrig lei all reklame om diverse teleoperatører... Det gjelder alle.
Hei, Mr! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen når du har vært i kontakt med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Etter at to uker er gått må jeg vente til neste måned skal jeg inn på nettbank. Da er hastighet så liten at nettbanken tar timeout. Betaler 175 per uke for abonnement, men er bite-dosen brukt opp kan man sitte der med skjegget i postkassa. Hastigheten er minimal. Og er det flere brukere på skjer det at helt nettet stopper. Når ny måned starter er alt ok i to uker. Merkelig firma-policy.
Hei, Mcbryden Hei, Robert! Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Kort forklart så tar vi ikke betalt for overforbruk, derimot så struper vi hastigheten opptil 64 kb/s. Du vil da få mulighet å beholde hastigheten til du får ny datapakke eller kjøpe ekstra datapakke. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Første gang i England sisthøst hadde jeg problemer med tlf forbindelse i to dager inntil jeg fikk satt opp tlf riktig. Nå har jeg vært over 50 timer på Kreta med samme problemet bare med en annen løsning på. Dere må skjerpe dere på dette feltet ellers bytter jeg til annen leverandør.
Hei Thor H. N Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har igrunn bare gode ord å bruke. Kan bli tatt seriøst. Det jobbes godt med å finne løsninger som er bra/best for kunden. At det få ganger kan være vente tid fra kundetjenesten på OM via Facebook er verdt det og man må faktisk ha tålmodighet og ikke forvente svar på sekundet. Jeg anbefaler dere på det sterkeste til familie og venner.
Hei Eivind P Tusen takk for en hyggelig omtale. utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med løsningene våre. Vi digger at du anbefaler oss videre! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask kundeservice, men opplever dårlig nett der jeg ferdes, kan ikke ringe alltid å melde ifra, har kollegaer med Telenor som ikke opplever samme på samme steder. Tidligere hadde jeg Telenor og opplevde sjelden dårlig dekning, kan hende mitt bruksområde og min bruk har var mer samkjørt.
Hei, Thomas S Tusen takk for tilbakemeldingen din. Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig bra bortsett fra at den gamle ruteren hadde bedre dekning.
Jeg fikk raskt svar og god hjelp selv på en lørdag!! Så tommel opp!
Kjapt og enkelt og få det ordnet. Då fikk dette ordnet via Facebook.
Hurtig svar på spørsmål når de stilles på Chat Facebook.
Jeg får hjelp med engang jeg trenger det, noe jeg har benyttet meg av flere ganger i oppstarten etter at jeg ble kunde.
Hei, Lise Tusen takk for en hyggelig omtale, Lise! Det varmer å høre at du får den hjelpen du trenger. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kundekonsulent T og jeg ble jo nesten venner etter henvendelsen! Kunne vel ikke fått noen bedre start. Fikk det jeg ba om ganske kjapt. Er kunde fra i dag av. Kl. 09.05.
Hei, Andreas M Utrolig hyggelig å lese slike omtaler! :D Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fortsatt flott sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har vært uten dekning hver gang jeg har vært i utlandet med Ice som operatør. Til tross for MYE dialog ble ikke problemet fikset. Kontaktet Ice.net da jeg skal reise rundt i Europa, typ 10-15 land og trenger dekning. Jeg måtte kontakte de da jeg var i utlandet, det var ingenting å gjøre nå og de kunne ikke love at jeg kom til å ha dekning i utlandet. Problemet er at selv om jeg kontakter de og de skulle finne en løsning der og da så må dette må gjøres for HVERT land, men det så de ikke problemet med. Spurte om de kunne kansellere bindingen min i august, 1 måned før bindingen min går ut i september. Men som de sa: Da bindingstiden på ditt abonnement er direkte knyttet til rabatten du fikk ved kjøp av mobiltelefon er det ikke grunnlag for å fjerne denne Jeg kansellerer abonnementet mitt og betaler de pengene de skal ha for å gjøre dette 1 måned for tidlig, bare for å slippe å bruke mer tid og frustrasjon på de. Om du har tenkt å bevege deg utenfor Norge anbefaler jeg å ikke gjøre det med Ice.net.
Hei, Joakim Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Men der var dessverre ingen dekning i mitt område :-(
Jeg er veldig fornøyd med Ice i Norge og har skaffet abonnement til hele familien via dere. Men jeg reiser mye i Afrika - og der fungerer det sjelden (snakker om tiden før 1. Juni). Bruker stort sett mange dager på å klare å koble meg på et nett, og ofte går det ikke i det hele tatt. Derfor bare 3 stjerner. Topp i Norge, bånn i Afrika. Når jeg vurderer å bytte (vil kun gjelde meg, ikke resten av familien) er det pga forholdene nevnt over.
Hei, Sussanne H Tusen takk for en hyggelig omtale. det varmer å høre at du er fornøyd med abonnementet i Norge. Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Afrika. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Mvh Carl-Fredrik ice.net