ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning. Rimlig abonnement. Har ingen klager og ingenting jeg føler mangler.
Hei, Jeanette Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på. Ønsker deg en god dag. Mvh. Rebekka ice.no
Greit og rimelig abonnement, nok data til mitt behov
Hei, Anne Det er supert! Takk for tilbakemelding. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh. Rebekka ice.no
Veldig dårlig dekning der jeg bor, aldri opplevd så dårlig dekning før.jeg bor i Holmestrand
Hei, Cihad Det er veldig leit at du opplever problemer med dekningen. Det skal være god dekning i Holmestrand, og jeg håper du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Jeg synes at ice er kjempe bra jeg forstår hva di sier og di er ikke dyre
Hei, Grete Det er en fryd å lese! Takk for tilbakemelding. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Akkurat som tittelen, en gang til for å oppnå 50 tegn minimum: Fin dekning, mye data for lite penger, ingenting å klage på!
Hei, J Takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på. Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Har en som er litt ute på farten og det er greitt å få fatt i ved behov eller som ringer når trenger hentes. Abonnementet funker i Bergen og på Østlandet (Oslo-området), så godt fornøyd med det så langt.
Hei, Ove Takk for positive ord. Vi setter pris på tilbakemelding, og håper du er fornøyd hos oss i lang tid fremover! 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Har vært kunde i ett år nå og har ikke hatt noen problemer. Får det jeg er lovet til den pris jeg er lovet. Egentlig veldig fornøyd så langt..
Hei Hewiro! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbamelding, dette setter vi stor pris på :D Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Veldig dårlig dekning. Noen ganger kommer jeg ikke inn på nettet i det hele tatt. Jeg vurderer å bytte selskap.
Hei Anne B! Så leit å høre at du har problemer med dekningen. Vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 så vi kan få undersøkt problemet nærmere. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Fungerer på skauen, men er dårlig hastighet når det er høytid og alle er på hyttene sine.
Hei, Trond! Takk for din tilbakemelding! 😊 Hvor mange som er koblet til en og samme sender til samme tider vil gjøre at det blir større belastning på senderen og hastigheter kan derfor variere. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Fremoverlent service når behovet melder seg. Gir ikke opp, kommer heller på igjen om utfordringen ikke kan løses der og da... Skulle ønske mange andre kunne lære litt av Ice
Hei, Øyvind! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Gjør noe med problemet dere og da. God veiledning og greie å kommunisere med , hyggelige personer de jeg har vært i kontakt med .
Hei, Jan! Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Lave priser og god service,rimelege datapakker,i forhold til sine konnkurenter
Hei, Olav! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det settes pris på! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Eg har 40 gb… Nå vil jeg ha en IPhone 14 med stor kjem men ICE vil at jeg må reduserer til 30 gb Det likte jeg ikke
Hei, Ramon! Takk for din tilbakemelding. Er det slik at du har ett Super tilbud på abonnementet ditt, er det ikke mulig å kombinere dette tilbudet med rabattert telefon med avtaletid. Det er dessverre kun mulig å kjøpe rabattert telefon med avtaletid på ett av våre ordinære abonnementer. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Vi har hatt ice en god stund nå og er veldig førnøyd! Gode priser og gode tjenester. Appen er veldig nyttig og fungerer bra!
Hei, Hanne! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! 😃 Veldig glad for at du er fornøyd med tjenestene våre! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Veldig fornøyd med Ice, kommer til å fortsette å abonnere hvis Ice fremdeles er som nå :)
Hei, Kristin! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det settes pris på! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kampanjer er veldig sjeldent bedre enn andre, signaler i Trondheim ofte dårlig...
Hei, Mustafa Takk for din henvendelse. Så dumt å høre at du er misfornøyd med kampanjene og signalene i Trondheim. Her er det fint om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan feilsøke problemet med deg og finne årsaken til at du oppleverer dårlig signaler. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no