ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avsluttet abonnementet mitt hos Ice i 2019, men får fortsatt faktura fra de… når jeg ringer kundeservice får jeg beskjed om at jeg ikke trenger å betale dette.
Hei, Marius! Merkelig at du fortsatt mottar faktura fra oss når du sa opp ditt abonnement i 2019 🤔 Det er fint om du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan få sjekket opp i dette for deg og forhindrer videre utsendelser. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
De har en mnd. Oppsigelsfrist GJELDENDE FRA 1. I NESTE MÅNED. Dvs. at dersom du avbestiller 1 august, avsluttes abb. 30.09. Men dekning og bruk er ok. Dersom du er misfornøyd, ønsker å avslutte abonnement går det veldig tregt. Bruk Mail for å si oppp. Dersom du ringer kundeservice som de i utgangspunktet krever fryser de bare abb. for 1 år. Følger du ikke med og sier opp skriftlig får du dermed faktura 1 år senere for gjenåpnet abb. Med krav for 2 mnd. (Inneværende mnd. + 1 mnd oppsigelsestid)
Hei, Bjørn! Det stemmer at vi opererer med en oppsigelsestid på inneværende måned + 1 på Mobilt Bredbånd. Dette står oppført i avtalevilkårene våre og kundene skal derfor være informert om dette. Ønsker man derfor å si opp tjenesten sin i utgangen av september, må man ta kontakt for oppsigelse i august. Du som kunde skal fint kunne ringe kundeservice på lik linje som og sende mail, dersom du ønsker å si opp abonnementet ditt. Dette gjelder også ved frys av abonnementet 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Var frem til 2019 kunde hos komplett mobil. Da de la ned og solgte alle kundene til ice, fikk alle kundene tilbud om 1mnd gratis prøve periode for å bli med over til ice. Over 3 år seinere mottok jeg i dag regning for disse dagene før jeg den gang skiftet tilbake til Telenor dekning.
Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding! Det har skjedd en feil i vårt system som har ført til at flere av våre kunder har mottatt faktura tilbake fra 2019. Dette er en feil og disse skal selvsagt ikke betales. Vi beklager så mye for ulempen. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Hyggelig bemøtende på tlf, men infrir desverre ikke. Ble fortalt at oppgradering skulle skje innen noen minutter. Ringte de opp igjen to ggr under dagen, ble da fortalt detsamme av forskjellige personer, selv om jeg kunne se på ice appen at abonnementet ikke var oppgradert. Ellers er vi fornøyd med familieabbonementet, og hvor oversiktlig det er med appen. Det er også enkelt å fordele rolloverdata.
Hei, Anne! Vi har opplevd problemer med systemene våre de siste dagene, som har ført til tregheter og endringer har derfor tatt noe lenger tid. Dette skal være rettet nå, og dersom oppgraderingen fortsatt ikke har tredd i kraft er det fint om du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan fikse det for deg! 😊 Beklager så mye for ulempen! Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Nette er tregt og vi er tett på mobil mast som jeg regner med at Ice også bruker, tenker å bytte leverandør
Hei, Erik Dette høres ut som noe vi bør sjekke ut. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Bruker Ice på hytta for å få trådløst nett - det er helt håpløst, selv om f.eks. Telenor har full 5G dekning på samme område.
Hei, Rune Dette var leit å høre. Uten kjennskap til hvor hytta di ligger, får jeg ikke sjekket forholdene akkurat der, men det er jo ikke til å komme fra at det er områder som vårt nettverk ikke dekker like godt. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi sjekke dette nærmere. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg er strålende fornøyd med Ice. Liker veldig godt at jeg enkelt kan administrere alle abonnement i husstanden. Har aldri hatt noen utfordringer med dekning sammenlignet med konkurrentene i markedet. Vi har alle operatørene i huset og til tider har barna dekning, men vi som har andre operatører sliter. Det er kun barna i huset som har Ice, men jeg vurderer å flytte alle abbo på jobb over til Ice basert på ypperlig kundeservice, tilgjengelighet og løsning.
Hei, Steinar Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Ta gjerne kontakt med vår kundesupport så finner vi beste løsningen også for deg og jobben din. :) Mvh. Anne ice.no
Supportavdelingen er spesielt vennlige og hjelpsomme. Responsen i det mbile bredbåndet er til tider meget dårlig
Hei, Liv! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! 😊 Men derimot veldig dumt at du opplever responsen på det Mobile Bredbåndet dårlig til tider. Vi tar med din tilbakemelding videre til forbedring! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Hvorfor i 2023 koster å ringe til Spania ? Jeg syns skulle bare Gratis etter min mening
Hei, Hector Da Norge ikke er en del av EU, koster det dessverre ekstra å ringe fra Norge til EU. Men vi har fri bruk i EU, og det er gratis å ringe fra ett EU-land til ett annet land i EU. Mvh. Kristine ice.no
....mine erfaringer er god med ICE som abbonement og jeg anbefale ICE
Hei, Reinhard Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding. Dette settes pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
keep up the good work ice gjør som forventet av et sådant selskap
Hei, Geir Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det settes pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
Trengte mere data i sommer. Kundeservice ordnet det på 2 sec.
Hei, Espen Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! 😀 Mvh. Kristine ice.no
Har fått god service ved hendvendelser til selskapet.
Hei, Hilde! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ice må orden WIFI tale til iPhone! Det er håpløst at du kan bruke wifi tale på andre telefoner og ikke iPhone. Jobber offshore så det er veldig viktig for meg og eneste grunnen til at jeg vurderer å bytte
Hei, Elise Vi støtter både 4G-tale og Wifi-tale på iPhone 😀 Du kan lese mer om dette på disse lenkene, og se hvilke modeller som støtter tjenestene: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/wi-fi-tale/ Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Ikke hatt problem med ice kundemottak. Men dekningen til ice i mitt område er for dårlig. Har prøvd utvendig retningsantenne på taket uten bedring. Umulig å se en film ferdig, vi ga opp! Har nå byttet til noe som er dobbelt så dyrt, men som fungerer.
Hei, Tom Så kjedelig å høre at du har hatt problemer med dekningen! 😔 Vi får dessverre ikke gjort noe feilsøk her i og med at det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på dette. Mvh. Kristine ice.no
Slet med dårlig dekning og jeg ringer inn den 2. August og vil si opp, og får da info om at generell praksis hos dem er at man da må betale ut for hele måneden, selv om man vil skifte og ikke benytter seg lengre av deres abonnement. Vet ikke om dette er vanlig eller korrekt... Og Ice har ikke fri bruk for å ringe innen EU. Synd.
Hei, Mathilde Så trist å lese at du har hatt dårlig dekning med ice. Vi har en oppsigelsestid på inneværende måned, og må derfor betale hele måneden man sier opp abonnementet. Vi anbefaler derfor alltid å sette overføring til evt. ny operatør siste dagen i måneden, slik at man ikke må betale dobbelt. Vi har fri bruk i EU, og dersom du befinner deg i EU kan du ringe kostnadsfritt til andre land i EU. Men da Norge ikke er en del av EU, koster det ekstra å ringe fra Norge til EU. Mvh. Kristine ice.no