ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare positiv erfaring på alle områder, i motsetning til andre selskaper jeg har brukt før.
Hei, Goldie Takk for en super tilbakemelding! Ha en god sommer 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Service og info fra dere er som forventet og jeg er godt fornøyd. Mvh. Trond L.
Hei Trond! Du hyggelig å høre og tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine ice.no
Har virket meget bra tidligere, håper det ordner seg nå også😜
Hei, Bjørn Ja, det må vi håpe på 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
💯 kundeservice. Pålitelige avtaler og gode priser. Anbefales!
Hei Elisabeth 😊 Wow! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😍 Mvh Martine ice.no
Fungerer fint, men heller dårlig ute i Nordsjøen !
Hei Per! Så bra det fungerer! Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter for å se om det er noe vi kan gjøre 😊 Mvh Martine ice.no
Bra dekning og bra kundeservice, ellers kunne dekningen vert bedre.
Hei Jan! Så fint å høre at du er stort sett fornøyd! 😊👌 Mvh Martine ice.no
Et bra selskap med god service. Bra dekning. Viktigst er at man trenger ikke å betale til abonnement, Ice er veldig verdifull selskap når man sammenligner dette selskap med annen, jeg er veldig fornøyd, det eneste ulempe er litt dårlig dekning når man reise til europeiske land.
Hei Faramarz! Så fint å lese at du er fornøyd og høre dine vurderinger rundt selskapet! 😊👌 Mvh Martine ice.no
Jeg har hatt mobil diner 1985. I nåtid bør det ikke være nødvendig å slå av og på telefonen da du passerer landegrenser
Hei Pål! Telefoner og andre tekniske gjenstander trenger ofte en omstart. Ved landegrenser så kan det være for å kunne knytte seg opp mot korrekt nettverk eller at innstillingene på mobilen faller ut. Teknologien er flott på mange områder men i slike tilfeller trenger de ekstra hjelp 👍 Mvh Martine ice.no
Det er litt dårlig dekning. Ellers bra.Fornøyd med kundeservice.
Hei Hilde! Så fint at du er fornøyd og at du har god erfaring med vårt kunde senter 😍 Kontakt oss gjerne for å se om det er noe vi kan hjelpe med! Mvh Martine ice.no
Er veldig fornøyd med ICE og de har en konkurranse dyktige priser.
Hei Arne! Så flott å høre at du er fornøyde med oss som din mobiloperatør. Takk for tilbakemeldingen 💛😊 Mvh Martine ice.no
har både nett og telefon. Veldig lite nedetid på nett og når det skjer er det værforhold. Telefon har god dekning jamt over
Hei Steve! Så fint å høre at du har dekning overalt! Tusen takk for din tilbakemelding 👌🤩 Mvh Martine ice.no
Tilgjengelig med Internett, telefon WiFi på hytta. Dekning er dårlig, men duger inntil bedre alternativ kommer. Greit positiv med Ice, pris og kundebehandling
Hei Jonny! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å høre om det er noe vi kan hjelpe med mtp. dekningen din! Fint å høre at du har opplev god kundebehandling 💛 Mvh Martine ice.no
God pris og god service. Har ikke problem med dekning.
Hei Gunn! Så flott å høre at alt er som det skal 💕😊 Mvh Martine ice.no
Hei. Har null erfaring med Ice kundesenter. God dekning og billig
Hei Jørund! Så fint å høre at det fungerer som det skal for deg og at du har funnet et abonnement som passer ditt bruk. Skulle du ha behov for hjelp i fremtiden er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. 💕😊 Mvh Martine ice.no
Veldig fornøyd med både tlf.abb og tråløst nettverk
Hei Tove! Så fint å lese at du er fornøyd med våre tjenester 💛😊 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Bra er dere minne oss til å betale hvis vi glemme å betale faktura og dere venter god tid.
Hei Semhar! Så fint å høre at du er fornøyd med våre tjenester 😍 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no