ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Møtte en kunderådgiver på chat som jeg opplevde som arrogant og lite ydmyk. Sa fra der og da om min opplevelse av samtalen, men kunderådgivere delte ikke mitt syn på saken. Fornøyd med dekning, men ikke med kundeservice. Byttet til en annen aktør.
Hei Ida! Det er trist å høre at du ikke fikk den kundeservicen vi ønsker å yte og at du allerede har byttet fra ice. Skulle det være interessant å prøve oss igjen håper jeg du får en god opplevelse 💛👌 Mvh Martine ice.no
Ofte Veldig tregt nett ved surfing opplevde det særlig ved Melsomvik
Hei Jonn! Det høres ikke bra ut! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, eller se vårt dekningskart på ice.no på adressene du befinner deg på. 😊 Mvh Martine ice.no
Vurderer å flytte til annen leverandør , hvis jeg skal fortsatt ha internett fra dere neste år bør prisen ned !!
Hei Øyvind! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, så kan vi få sett på ditt abonnement. Takk for tilbakemeldingen 💛👌 Mvh Martine ice.no
Fungerer utmerket til vårt bruk ( sosiale medier, aviser, enkel bruk)
Hei Rolf Erik! Så flott å høre at dere får gjort alt dere skal med vårt nettverk 🤩👍 Mvh Martine ice.no
Hei igjen den er god, som selskap med bra dekning i Europa kjempe fornøyd med ice
Hei, Jan Takk for tilbakemelding! Bra at du er fornøyd 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Kjøper du ekstra data for en måne i slutten av månen blir det slettet den første i neste måned selv om du ikke fikk brukt noe den månen du kjøpte dataen.
Hei Kåre! Jeg får dessverre ikke sett på ditt kundeforhold gjennom denne siden, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, så skal vi se på ditt kundeforhold. 👍 Mvh Martine ice.no
Liker min side på appen. Har familieabonnement og bra oversikt. Ingen andre selskaper klarer å matche prisen hos ice. Av og til dårlig dekning ved visse områder, men prisen veier opp for det.
Hei, Tone Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på. De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som kommer til å forbedre dekningen mye mange steder. Ha en god sommer! 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Jeg har vært medlem hos ice i mange år. Har fått dette beste opplevelsen som kunde, de holder til avtaler, gode lave priser og masse tilbud. Med beste kunde service
Hei, Mohammad Tusen takk for tilbakemeldingen! Det setter vi pris på. Håper du blir værende i mange år fremover 🎉 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
God service,rimelige abonnement, men dessverre helt uten dekning i enkelte områder
Hei Terje! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe å få gjort for deg. Flott å høre at du er fornøyd med pris og service 🙌😊 Mvh Martine ice.no
Med ICE du risikere ikke å fryse uten dekning. 🤣 👍
Hei, Valrie Takk for tilbakemeldingen! Det er en fryd å lese 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Har både mobil og mobilt bredbånd fra Ice. Bruker alltid det mobile bredbåndet når vi er hjemmefra, aldri lokale nettverk på f.eks. hoteller. Mobilabonnementet er jeg fornøyd med, men årets ferie indikerer at det fremdeles er enkelte hull i dekninga rundt omkring.
Hei, Jakob Takk for tilbakemeldingen. Det setter vi pris på! De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som mest sannsynlig vil dekke en del hull. Ønsker deg og dine en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
bare posetive ting og veldig fornøid med hjelpen jeg får .
Hei, Hans Er du fornøyd, er vi fornøyd! Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Hadde vert fantastisk hadde de bare klart og fikse problemet med støtte til Apple watch! Så vist du ikke er i Apple sitt økosystem så kan det anbefales på det varmest, vist ikke burde du styre unna!
Hei, Christopher Beklager lang ventetid på eSIM til Apple Watch. Målet er at vi skal ha dette på plass i løpet av første halvår av 2024. Vi vil gjennom nyhetsbrev og digitale kanaler informere alle kunder i god tid før lanseringsdato. Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Grei dekning, litt dårlig enkelte plasser. God kundeservice og bra selskap.
Hei Steinar! Tusen takk for din tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å høre om det er noe vi kan få gjort angående dekningen 💛
Etter å ha blitt overfakturert kroner 996,- for mye fra ice hvor beløpet kommer fra en underleverandør viser ice ingen aksjon på å rette opp feilen selv om underleverandøren sier de har sendt melding/oppdatering om feilen til ice om dette???
Hei K! Dette høres ikke helt bra ut. Ta gjerne kontakt med oss på nytt på telefon 21 00 00 00 og forklar saken, så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det. 👌😊 Mvh Martine ice.no
Har veldig mange områder med dårlig dekning! Funker svært dårlig for oss!
Hei Camilla! Så leit å høre at det ikke fungerer optimalt for dere. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se om det er noe vi kan hjelpe med. 💛 Takk for din tilbakemelding. Mvh Martine ice.no