ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig pris, masse data, noe deler jeg med familie som også har ice. kjekk app!
Hei, Veronica Takk for tilbakemeldingen. Det er en fryd 😀 Ønsker dere en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Bra dekning og bra priser men dyrt på danskebåten da det søkes etter satellitt
Hei, Gitte Reiser man med Danskebåten, Kielfergen, Hurtigruten, eller andre kommersielle fartøy vil de aller fleste av dem tilby mobilnett ombord via Telenor Maritime eller andre satellittoperatører. Dette uavhengig av mobiloperatør. Dette er dessverre veldig dyrt for deg som kunde, og noe vi fraråder sterkt, med mindre det er helt nødvendig for deg. Ønsker du mer informasjon om priser på skip og fly, kan det ses her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg ønsker rabatt på mitt abonnement - uten reduksjon av ytelse.
Hei Einar! Ta gjerne kontakt med vår kundesenter på tlf: 21 00 00 00 for å se om det er mulig for å endre på pris på abonnementet ditt. 😊 Mvh Martine ice.no
Eneste grunne til ar jeg bytter fra ice er for at man ikke får full data mengder i Sverige.
Hei Vk! Det er trist å høre at du allerede har byttet fra ice. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. 😊 Mvh Martine ice.no
Litt negative! Dekking av og til ,på visse plasser ikke helt bra i Norge. Det er ikke alltid det vil gå over til 5G. Når du i Sverige måtte jeg skru av og på mobilen som tar 5G. " med ny mobilen hadde jeg sluppet å måtte gjøre det. Kjempe positiv! Alltid god kunde service på app og når du ringer inn. Fornøyd med å vært kunde hos ice i 2 år. Med å betale grei sum fast i 12 måneder.
Hei Signe! Takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med vår kundesenter om du opplever at dekningen er litt dårlig til tider. Så skal vi se om det er noe vi kan hjelpe til med 😊 Mvh Martine ice.no
OK. Men det er som sagt dette med betalingsmåten. Jeg bruker prinsipiellt IKKE annet enn BrevGiro, derfor ville det være greit med en Giro vedheftet.
Hei Jørgen! Våre muligheter er eFaktura, AvtaleGiro og eventuelt faktura i posten. Om du ønsker å få til sendt en giro/brevgiro blankett vil jeg anbefale deg å ta kontakt med banken for å få dette. 👌😊 Mvh Martine ice.no
Jeg får de tjenester jeg trenger, og er det noe jeg lurer på, får jeg svar.
Hei Sverre! Så flott å høre at du er fornøyd og har fått svar på det du måtte lure på. 😊👌 Mvh Martine ice.no
Ingenting å klage på så langt. Har trådløst ruter fra Ice. Bruker den hjemme og tar den med og bruker den andre steder. Fungerer utmerket for meg.
Hei, Rydningen Supert at det fungerer bra for deg! Håper det holder seg sånn 😀 Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
er førnøyd med mobil abonnementet hos IC og anbele den til andere
Hei, Azim Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på 😊 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
For lang ventetid på telefon -40 minutter. Ringte i dag 1.juli -oppsigelse. Må betale ut hele august 😡
Hei Barbro! Så leit å høre at det var så lang ventetid når du tok kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt for å opprettholde kort svart tid for dere, men i blandt er det så mye trafikk at vi dessverre ikke klare å opprettholde dette. Når man inngår et abonnement hos oss er det slik at man må betale ut den måneden man sier opp abonnementet. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Dekning blir veldig svak eller null når mann kommer på aller kjøpesenter i hele trondheim regionen
Hei Aras! Så leit å høre at du har problemer med vår dekning, vi jobber hele tiden med å utbedre vårt eget nettverk. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på saken for deg :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har aldri hatt noen problemer med Ice og håper at det fortsetter sånn : )
Hei, Judy Det håper vi også ❤😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
bestilte på nett og fungerer bra med videreføring av nåværende abonnement
Hei Lilltoril S! Så hyggelig at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss, dette gjør oss veldig glade! Ønsker deg en flott dag:) Mvh Stine Ice.no
Fint med roll over da vi bruker data i bobil for å surfe og streeme tv.
Hei Petter G.N! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag:) Mvh Stine Ice.no
Økonomisk og greit for hele familien. Datteren min hadde abonnement sammen med meg og vi kunne dele data, nå er hun voksen og jobben hennes betaler for henne. Hun har faktisk aldri selv eid noe abonnement i alder av 26.
Hei Evy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, så gøy å høre at våre abonnement har passet bra for deg og din familie :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Er godt fornøyd med mobilabonnentet. Jeg er også tilfreds med mobilt bredbånd som jeg kan åpne og stenge etter behov. Problemer med å komme inn på Ice-appen.
Hei Magne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag:) Mvh Stine Ice.no