ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kobler seg ut ved lite bruk mot ruter ca 1gang i mnd.Må da ut til ruter for restarting,for å få opp nettet igjen.Brukes på hytte,med lite bruk i vinter mnd.er, men bruker kamera og alarmer. Ellers kunne jeg tenke meg til opp sparing av rollover med bedre vilkår, eks vinter halvåret. Ved lite bruk. Ellers godt fornøyd,god dekning -god ruter.
Hei, Hallgeir Her høres det ut som om du kanskje bør aktivere noe som kalles Watchdog på ruteren din. Dette er en tjeneste som skal forhindre at ruteren går i såkalt dvalemodus. Dette er en litt for omfattende prosedyre til å legge ut her, men send oss gjerne en e-post til [email protected] eller ta kontakt med vår kundesupport på telefon eller chat, så skal vi veilede deg nærmere. :) Mvh. Anne ice.no
Mye data for pengene. Mange gode abonnementer å velge mellom. God kundeservice når det har vært behov for det.
Hei, Karin Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Data rollover er bare tull.får ikke sendt over til barna. Har masse selv.dekningen er også dårlig
Hei, Elin Dette var leit å høre. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer beskrivelse til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Jeg er fornøyd særlig den tjenesten jeg får i utlandet uten noe problem👍 Men jeg må si at prisen på abbt burde være litt billigere ellers jeg er fornøyd.
Hei, Mebrahtu Så flott å høre at du jevnt over er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Prisene kunne jo alltid vært lavere, men vi gjør vårt beste på å være blant de billigste i markedet. :) Mvh. Anne ice.no
Det dekker mitt behov for telefon og servicen et god.
Hei, Eldsr Det er godt å høre! Takk for tilbakemeldingen. Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Dekningen er test godt fra min side på agder og den er svært god. Har alltid ice+ dekning stortsett hele tiden. Prisen er det ingen som kan slå. Flere har prøvd å slå ice uten å lykkes. Kundeservice har jeg aldri hatt problemer med og jeg har hatt noe kontakt med de.
Hei, Toralf Det er en fryd å lese! Tusen takk for tilbakemeldingen 🌸 Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Skal du ha et billig og god avtale og samtidig god service dersom problemer oppstår, bør du flytte din avtale til ICE.
Hei, Frode Tusen takk for tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på. Ønsker dere en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Enkel og god oversikt over barnas abonnementer med bruk og resterende datamengde.
Hei, Stian Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er flott at du er fornøyd med oss 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Raskere oppgradering av nett. Rabatt ved binding av abbonent er bra.
Hei, Arne Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på. Ha en god helg og sommer! 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Jeg har abonnement på max 2 Gega. Har jeg igjen 1.3, vil jeg fortsatt kun få 2 Gega. Derimot som har hendt meg, at jeg kjøper 1gega, og har igjen 1,4, vil jeg bare få max 2 Gega ved månedsskiftet. Det samme gjelder overføring av data til meg, og har jeg igjen 1.5, så får jeg fortsatt bare 2 Gega ved månedsskiftet. Dette mener jeg ikke er riktig, da ekstra Gega som jeg har betalt ekstra for, og som andre har gitt meg tar dere det som overstiger 2 Gega. Dere må forandre dette, for det betraktes av meg som rent "tyveri" Mvh Ernst O.
Hei, Ernst Det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Data Rollover har en grense, så hvis man har 1 GB abonnement kan man rulle over 1 GB av ubrukt data. Jeg forstår alikevel at du ikke er fornøyd hvis du har kjøpt ekstra datapakke som du ikke har brukt opp. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Det er aldri noe problem når du kontakter kundeservice. Enkelt å bytte abn. og legge til trekke fra tenester.
Hei, Bjørn Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en god sommer! 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Bra dekning. Rask levering. De kunne ikke hjelpe meg å koble meg på tv.
Hei, Tonny Takk for tilbakemeldingen! Beklager at vi ikke kunne bistå med tilkobling på din tv! Det er så forskjellig fra tv til tv hvordan oppsett på innstillingene er, så det kan være litt vanskelig for oss å veilede deg korrekt. Jeg håper dette løser seg ved å kontakte kundeservice for din TV-modell. Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Uproblematisk og enkelt kundeforhold. Fornuftige priser.
Hei, Bjarte Takk for tilbakemeldingen. Det er en fryd å lese! Ha en fin helg og god sommer! 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Synes ikke at det er greit å ta betalt for å ringe til Sverige + at man ikke kan bruke alle gigabit i eu land har abonomang med 40 gig å kan kum bruke 27 av de i eu land litt dumt ned tanke på at man har hus i Sverige å trenger mye gig
Hei, Runar Tusen takk for tilbakemelding! Er man i Norge, kan man ringe norske nummer i utlandet gratis. Dette fordi man som regel ikke vet hvor personen i andre enden befinner seg. Det koster ekstra å ringe fra Norge til utlandske numre i utlandet. Ringer man mye fra Norge til utlandske numre i EU, kan vi tilby Ring til EU-pakken hvor man får 3000 ringeminutter og SMS. Den koster 99 kr/mnd. Jeg kan forstå at det er dumt at man ikke kan bruke hele datapakken i EU. Sommeren 2022 ble det endringer i EU-regulativ om bruk av mobildata i EU, som gjorde at man ikke kan bruke hele datamengden i EU. Det gjelder på abonnementene iceMax, Super og Data Frihet. På de ordinære abonnementene 1-30 GB vil hele datamengden være inkludert i EU. Håper dette var oppklarende. Send oss gjerne en e-post om du har ytterligere spørsmål. E-posten er: [email protected] Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Aldri vært noe problem:) har heller aldri hatt behov for kundeservice
Hei, Heidi Det er en fryd å lese! Håper det holder seg like problemfritt i åra fremover ❤ Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Har ikke hatt mye kontakt med ice men når jeg har hatt det er jeg hyggelig mottatt
Hei, Else Så bra du er fornøyd med abonnementet ditt. Vi takker så mye for din tilbakemelding 💛 Ha en super dag! Mvh. Julie ice.no