ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos dere i mange år og er 90% fornøyd. Utstyret (ruteren) er gammel og mangler mange av lysdiodene. Fikk avslag på forespørsel om å bytte. Må også oftere og oftere resette ruteren.
Hei, Kjell Dette vil jeg gjerne få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken. Ha en god helg! 😊 Mvh. Rebekka ice.no
Good network coverage within norway. However, network drops little bit when entered Sweden. Data coverage is also low in Sweden.
Hi, Harika Thank you very much for your feedback 😊 You are welcome to contact us at [email protected] if you experience problems with coverage in Sweden, so that we can help you. Have a nice day! Sincerely, Julie ice.no
Alt funker bra med ice fine priser god dekning grei app😊
Hei, Mona Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Hatt ice i mange år og fornøyd har ikke hatt noe dårlige opplevelser med dårlig nett.
Hei, Rolf Alt på stell liker vi! Tusen takk for tilbakemeldingen ❤ Ha en super helg! Mvh. Rebekka ice.no
Flott mobilselskap. Bra pris og god kundeservice når jeg trenger det.
Hei, Gunn Det er veldig hyggelig at du er fornøyd med oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din 😃 Ha en super dag! Mvh. Julie ice.no
Skummelt at det hverken er dekning for mobil eller nett om man er utenfor EU.
Hei, Barbro Vi har også dekning i land utenfor EU, men det er ikke inkludert i abonnementet. Du kan lese mer om utlandspakkene og prisene på ice.no. https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Dersom du har vært utenfor EU og har opplevd å miste dekning er det veldig leit. Jeg anbefaler deg i dette tilfellet å kontakte oss på [email protected], slik at vi kan hjelpe deg 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
billig mobil selskap som er verdens beste på kundeservice
Hei, Jorge Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig at du er fornøyd med oss 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Merker dårligere dekning og ikke minst dårligere hastighet etter ice tok over release. Dere øker og prisen med 110kr hver eneste måned etter gratis perioden. Kundeservie svarer fort. Men hastigheten er treg og bruker kun konsvent Telia for det fungerer fint altså ice ikke ice +. Er i konkakt med konkurrenter som kunne gi meg vesentlig billigere og raskere hastighet og kvalitet på nett 317 kr for fri data og dere tar 399 for 50gb hadde 289kr for 50gb hos release så blir vel raskt over etter prøve perioden til konkurent. Ice er veldig dyrt og leverer ikke til prisen.
Hei, Aleksander Det er veldig leit at du har problemer med dekningen og at du vurderer å bytte operatør. Siden jeg ikke har noen informasjon om adressen du bruker abonnementet på, er det dessverre vanskelig å feilsøke. Jeg legger ved en link til dekningskartet vårt og kan samtidig anbefale deg å kontakte oss på [email protected]. Vi håper selvfølgelig at du skal bli hos oss og at vi finner en løsning 😊 https://www.ice.no/dekning/kart/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no"
Har kontaktet kundeservice flere ganger uten resultat
Hei, Olaf Dette var leit å høre. Det skal være jevnt over god dekning for vårt nettverk, så ta gjerne kontakt med vår kundesupport igjen på [email protected], så kan vi sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no
Glæde mæ til æ får fri data på tvillingkortet til den nette sum av 50,- og da skal æ stoppe abonnement hos dere så snart det lar sæ gjøre! Lov og lyg gjør dere!
Hei, Ørjan Dette hørtes ikke bra ut. Det er veldig begrenset hva vi kan sjekke her, men ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi sjekke at du har beste løsningen for deg. :) Mvh. Anne ice.no
de gangene jeg har ringt dere har jeg fått svar uten lang ventetid. det er veldig bra
Hei, Karin Så flott å høre; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Hjemme og sentralt Østlandet fungerer bra. På hytte i Trysil nord-øst er det generelt dårlig dekning og dårlig kapasitet i høytider med mange mennesker. Dekningskart sier god dekning men normalt er en strek og E. Abonnementspriser er konkurransedyktige.
Hei, Pål Det er godt å høre at det i hovedsak fungerer bra i det daglige, men områder med stor variasjon i brukere er en utfordring. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected] så kan vi sjekke forholdene mer detaljert. Mvh. Anne ice.no
Aldri noe problem så langt...håper det blir slik i fortsettelsen
Hei, Anne Cathrin Så flott å høre; det setter vi stor pris på. Nøl ikke med å ta kontakt med vår kundesupport hvis noe skulle oppstå. :) Mvh. Anne ice.no
Har hatt Ice på veggen nesten fra starten. Noen utfordringer hadde dere to å begynne med, men har vokst og blitt, en for meg meget stabil leverandør. Gikk fra Telia til Ice på telefonen for noen år tilbake, med utelukkende godt resultat.
Hei, Karsten Det er en fryd å lese! Håper du blir værende i mange år fremover! 😊 Ha en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Hjelper ikke m 40 GB data til en billig penge når man ikke har dekning mange steder
Hei, Ole Dekningen vår skal være fullt på høyde med våre konkurrenter, så dette vil vi gjerne se nærmere på. Ta kontakt med vår kundesupport på [email protected] så skal vi sjekke forholdene der du bruker telefonen din. :) Mvh. Anne ice.no
Bruker Ice på hytte, uten Ice, ingen dekning hos meg! Har hytte i et område der det ikke er dekning av andre operatører. Har bare to, av og til tre strek, så dekningen er ikke helt optimal, men absolutt bedre enn ingenting! Nå bygges det ut et mye sterkere nett der, så tiden vil vise om det blir noe jeg vil vurdere.
Hei, Heidi De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, så jeg håper dekningen blir forbedret på hytten! 🤞 Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no