Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 878 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kvalitet og Pris

Omtale av  Tore

Kvalitet og pris og salg av gode mobilselskaper i utlandet

Svar fra ice
30.07.2022 14:00

Hei, Tore! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! ❤ Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine Ice.no

For dårlig

Omtale av  Lars

Kjørte fra Kristiansand til Flekkefjord E39, mistet samtaler 4 gange på denne tur ☹️

Svar fra ice
11.07.2022 12:10

Hei Lars! Dette hørtes ikke bra og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det skal være. Håper du tok kontakt med kundeservice , så de fikk hjulpet deg. Hvis ikke kan du sende en mail til [email protected] med en liten forklaring av din sak, så skal vi få funnet en løsning. Mvh Stine Ice.no

STYR UNNA ICE!

Omtale av  Bjørn

Etter å ha byttet til ICE bedrift med 5 abonnement med lovnad om god dekning og fri hastighet, sannheten ble noe annet. Stort sett sentralt på østlandet ble samtaler brutt eller var av dårlig kvalitet, og fri datatrafikk gjaldt kun på ICE+ nett og det var jo sjelden at vi kom på det. Enden på visa ble at vi byttet leverandør og da kom kjeltring strekene til ICE frem. Vi var klar over at det var et brudd gebyr på 3 000,. eks.mva pr. abonnement, og det var ordnet med slik at ny operatør skulle dekke dette (dette er stort sett standard i bedriftsmarkedet). Det var da ICE tryllet opp av hatten at de også hadde utkjøps avtale pr. abonnement og dette kostet også 3 000,- eks.mva pr. abonnement, så ICE krever altså 6 000,- eks.mva pr. abonnement for at man bytter bort dårlig dekning og elendig kundeservice. Så vær obs på at ICE har brudd gebyr + utkjøps avtale på sine bedrifts abonnement, og skulle du være uheldig å inngå en avtale er du egentlig låst til de i 36 mnd. Så jeg anbefaler ikke ICE til noen kunder ever.

Svar fra ice
11.07.2022 12:10

Hei Bjørn! Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no

Useriøst.

Omtale av  Laurits J

Jeg fikk idag faktura fra ICE på 149:-kr og den 2-5-2022 inngikk jeg en 1års avtale der jeg skulle betale 119;-kr dette synes jeg er useriøst og kan ikke godta. I den avtalen skulle jeg få 1GB data og fri ringetid og sms.

Svar fra ice
11.07.2022 12:10

Hei Laurits. Dette hørtes rart ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no

Supert

Omtale av  Iwona

Det er Hyggelig kundebehandling og kije minst god tilbud. Folk man kan stole på.

Svar fra ice
08.07.2022 11:31

Hei Iwona! Tusen takk for en flott tilbakemelding😍 God sommer! Mvh Stine Ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har fremdeles for dårlig kapasitet i nettet selv i tett befolkede steder.

Omtale av  Svein A. G

Har stort sett god nok dekning der jeg bor og ferdes på land og sjø, men det kan se ut som om de sliter med datakapasiteten i det mobile bredbåndet i enkelte områder, selv i tett befolkede områder og i helgene spesielt. Det mest positive er at kundeservice har forbedret seg kraftig siden de startet opp, men har fremdeles en god del forbedringspotensiale. Og det skal være svært så dårlig dekning før de switcher over til Telia som de samarbeider med. Derav kun 3 stjerner.

Svar fra ice
08.07.2022 11:31

Hei Svein. Så flott å høre at du syntes at vår kundeservice har blitt til det bedre, vi jobber hver eneste dag med å utvikle oss som kundebehandlere og det samme gjelder vår dekning. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no

Null dekning der vi bor

Omtale av  Kjellos

Har blitt dårligere dekning i det siste, vet ikke hva som har skjedd med nettet

Svar fra ice
05.07.2022 11:13

Hei Kjellos. Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Anja M. A

De påstår at de har god dekning der folk ferdes, mulig det er få som tar hurtigruten. Har hatt dårlig dekning på store deler av turen, selv når vi lå til kai. Er dårlig dekning hjemme også men de siste dagene har det vært ekstremt dårlig dekning, innimellom har det også vært null dekning.0/10 will not recommend

Svar fra ice
05.07.2022 11:13

Hei Anja. Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss gjerne en mail på [email protected] med navn , telfonnummer og en liten oppsummering av ditt problem så kan vi ta en titt på dette. Mvh Stine Ice.no

Telefonselgere som lyver

Omtale av  Paul

Har et enkeltmannsforetak og ble lokket over til bedriftsabonnement med lovnader om reduserte kostnader. Alle prise ble konsekvent gitt uten moms, selv da jeg ba om å få det med for å lettere kunne sammenligne med andre. Bruddgebyr ble nevnt, men ble lovet dyrt og hellig at dette ikke var et problem så lenge jeg fortsatte med bedriftsabonnement hos neste operatør. - Direkte LØGN! Det er ofte slik, men absolutt ingen garanti. Takket nei til å fornye bindetid, men selger ringte opp flere ganger og ga konsekvent feil opplysninger! Kundeservice kalte det "beklagelig" at jeg ikke fikk hele bildet av selger og at de ikke kunne gjøre noe. STYR UNNA ICE!

Svar fra ice
05.07.2022 11:13

Hei Paul. Jeg beklager at du fikk en slik opplevelse med oss, det er ikke slik vi ønsker at ting skal være. Send oss gjerne en e-post med navn, telefon nummer og en oppsummering av saken til [email protected]. Mvh Stine Ice.no

Dårlig dekning, dårlig service og ekstreme bruddgebyr

Omtale av  Andreas

Bruddgebyr på 5000 kr med liten skrift Dekning som ikke er god nokk Ikke fornøyd med Kundeservice

Svar fra ice
29.06.2022 09:30

Hei, Andreas Dette hørtes ikke bra ut! Kan du sende meg en e-post til [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Da kan jeg få undersøkt dette nærmere for deg. Ønsker deg uansett en fin dag og god sommer. Mvh Charlotte ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Supert på Østandet hvor jeg oppholder meg med Ice pluss

Omtale av  Jan

Har normalt god Ice pluss dekning på begge hytter, så jeg kan streame TV. Data Sim, rollover og overføring av data til kona er også vesentlige funksjoner. Super kundeservice.

Svar fra ice
29.06.2022 09:30

Hei, Jan Så godt å høre at det fungerer så bra for deg! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🤩 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no

Superfornøyd med Ice

Omtale av  Ståle S

Funker som bare juling.Vært på tur med venner som har Telenor, som motvillig innrømmer at de ikke har dekning 😎Billig også, ingen konkurrerer i pris. VELDIG FORNØYD

Svar fra ice
29.06.2022 09:30

Hei, Ståle S Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette varmer hjertet vårt 🥰 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no

Overgang til ny operatør Ice

Omtale av  Joakim

Snakket med selger som var kjempe ivrig på å selge, fikk frem en god avtale. Men ble lovet at overføring til Ice skulle gå helt smertefritt, siden jeg er avhengig av mobil til en hver tid. Fikk ikke sim-kort innen overflytting. Fikk beskjed med service at det bare er å stikke innom 7eleven eller narvesen. Sikkert flott det, for dem som bor i byen...

Svar fra ice
21.06.2022 16:07

Hei, Joakim Så dumt at ikke SIM-kortet kom frem i tide. Forstår frustrasjonen din dersom du bor et stykke utenfor byen. Her burde vi ha forskjøvet overføringen av nummeret ditt og sendt deg et nytt SIM-kort per post. SIM-kortet sendes som A-post og vi har derfor ingen mulighet til å kunne spore dette. Det kan ha forsvunnet i postgangen, dessverre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] dersom det er noe annet jeg kan bistå med. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Dårlig kundeservice og ingen vilje til å hjelp kunder

Omtale av  Julia

Jeg skulle eierskifte min abonnement med annen familiemedlem, slik at jeg ikke stå som administrator men de nektet oss uten å gi begrunnelse for det. Første sa de at jeg skulle selv ta kontakt med kredittsjekk byrå ( nie som jeg synes er veldig rart ) for å spørre om hvorfor kredittsjekk ikke gikk igjennom. Jeg tok kontakt med kreditsjekkbyrå og de sa at det er Ice som må si hvorfor det ikke gikk gjennom siden begge to har god inntekt og ingen gjeld. Jeg tok kontakt tilbake med Ice og de sa, vi kan dessverre ikke hjelp deg. Prøve neste måned.

Svar fra ice
21.06.2022 16:07

Hei, Julia Det var leit å høre om opplevelsen din! Vi har ingen innsikt i av hva som er årsaken til at kredittsjekken ikke ble godkjent. Kredittvurderingene er basert på en total vurdering og betyr ikke at man nødvendigvis er registrert med anmerkninger. Det er flere faktorer som inntekt - lån etc som spiller inn. Etter en kredittsjekk vil man motta et brev med informasjon om Gjenpart av kredittvurdering. Her informeres det om at Ice Communication Norge har foretatt en kredittsjekk av dem. Det informeres også om hvilke data som ble undersøkt og hva vi fant. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

mobil bredbånd

Omtale av  Alla

helt dårlig erfaring med ice bredbånd((( haster holder hele tider 2-4mbit/s ellers mistet kontakt, må restartet mange ganger

Svar fra ice
21.06.2022 16:07

Hei, Alla Kjempeleit å høre at du opplever dette! Send oss en e-post på [email protected] så skal vi se om ikke vi kan få hjulpet deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bruddbebyr på 7.300 kr etter å ha vært mobilkunde i 5,5 år

Omtale av  Stig

Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig

Svar fra ice
13.06.2022 20:30

Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR