ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har byttet abonnement til Ice, nå setter jeg simkort og den virker ikkr, det står at jeg hzr ikke nettverk...idag er Søndag, deres kundeservice er stengt..ikke bra
Hei, Ilder Det er veldig leit å høre at SIM-kortet ditt ikke har fungert, spesielt på en søndag når kundeservice er steng. Opplever du fortsatt problemer med SIM-kortet ditt så send meg gjerne en e-post til [email protected] med navnet ditt og mobilnummeret ditt, så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg. Mvh Jonas ice.no
Aldri sett meg tilbake etter bytte fra dyre Telenor til Ice og det begynner å bli noen år siden.
Hei Geir Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og priser. Takk så mye, både for en kjempefin tilbakemelding og for at du er kunde. Jeg ønsker deg en strålende dag. Mvh Jonas ice.no
Ble oppringt av en selger fra Ice 3 ganger i dag, personen var utydelig og frekk, lo høyt og respektløst flere ganger ila samtalen. Når jeg takket nei til tilbudet hans (som forøvrig bare gjaldt der og da og det var ikke mulig å tenke over det eller undersøke nærmere), begynte han å le høyt på en hånlig måte («så du vil altså IKKE ha et tilbud som er 50% lavere og vil fortsatt betale det du gjør i dag»). Kommer aldri til å bytte til Ice uansett hvor billig det er. Verste reklamen noensinne!
Hei, Karoline Det er leit å høre at du hadde en så negativ opplevelse med en av våre selgere. Jeg ønsker selvfølgelig å beklage for dette. Tilbakemeldingen din er tatt videre, så selgerne våre kan bli mer bevisst på ting som dette. Takk så mye for tilbakemeldingen. Mvh Jonas ice.no
Får regninger på mms bruk i Spania selv om jeg har fri eu (privat abonnement). De sier jeg har vært koblet opp på satellitt(??) forbindelse (med iPhone). Dette er vist nok vanlig på ferger og i fly, men jeg har ikke tatt noen ferge, og har heller ikke brukt mobil i fly (da er den av). Allikavel må jeg krangle med dem på kundeservice for å bli kvitt ekstra utgiftene som ikke skal komme. De siste at jeg skal betale dette!? Dette har nå skjedd to ganger! Helt elendig!
Hei Km Dette var veldig trist å høre. Det er helt korrekt at bruk innenfor EU/EØS er inkludert i abonnementet, og det er derfor fint om du sender meg en e-post til [email protected], og legger ved ditt navn, fødselsdato og telefonnummer. Da kan jeg se nærmere på hva du er belastet for. Avventer din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Ser at mange skriver mye negativt her, men jeg klarer ikke skjønne at folk opplever så mye tull med Ice. Får alltid riktig fakturaer, til riktig e-post, samme tid hver måned. Glemmer man en faktura får man beskjed på sms slik at man allikevel rekker å betale før det tilkommer purregebyr. Trenger man hjelp er det bare å ringe til de og jeg har fått svar ila. kort tid hver gang jeg har kontaktet de. I tillegg er det ingen som ringer og skal få deg til å oppgradere/kjøpe tilleggstjenester. De ringte en gang, en liten stund etter jeg byttet første gang - og da ble jeg spurt om jeg var fornøyd og om det var noe de kunne hjelpe med. Alt bra, så da ringer de ikke mer. I tillegg så er det selvsagt god dekning, bra priser, og billig å oppgradere til ekstra mobildata sammenlignet med andre operatører. Anbefales!
Hei, Daniel Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😁 Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss! Vi har som mål å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet, og gi våre kunder den beste dekningen til lavere pris. Om du trenger hjelp eller spørsmål er det bare å kontakte oss, så skal vi deg den beste kundeservicen vi kan. 😁 Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Har brukt ice i noen år ettersom prisen er lav og jeg har slitt økonomisk. Nå som jeg har berde råd bytter jeg gjerne til en plass jeg forhåpentligvis roter litt mindre. Grunnlag for at jeg bytter er at jeg etter flytting hadde litt rot i betalinger, og ringte inn for å sjekke hvilke regninger som var betalt og ikke. Fikk beskjed om at alt var betalt. Tre uker senere fikk jeg purring på noe som ikke var betalt. Ringte inn på nytt og fikk beskjed om at det var min skyld fordi jeg ikke betalte i utgangspunktet, og at regningen måtte betales. TL;DR Jeg har ikke hatt noe problem med abonementet, men de gangene jeg har snakket med kundeservice har jeg fått feil svar og lite hjelp.
Hei, Petter Dette var veldig leit å høre at du ikke har fått rett informasjon de gangene du har tatt kontakt med vår kundeservice. Det stemmer at det er kunden selv som er ansvarlig for at fakturaene blir betalt i henhold til fristen og at kontaktinformasjonen vi har stemmer. Det er likevel synd at du ikke fikk opplyst om at det var noe som vi manglet innbetaling på da du tok kontakt med oss. Dersom det er noe jeg kan gjøre for å rette på dette eller bedre inntrykket så ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med nummeret det gjelder og hele navnet ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice
God kunderservice og ikke noe negativt å si om ICE. Kun positivt.
Hei, Leif Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag :-) Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
For mitt bruk er ice perfekt jeg har uendelig av nett både i Norge og på reise og dekningen skuffer aldri.
Hei, Abdi Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så bra at våre tjenester passer dine behov :-) Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Ice er bra på priser men når ikke helt opp på 5g og fremtidige priser og ytelse Telia støtter carriage agregation som betyr mere ytelse per kunde for Telia men ice støtter det ikke og datafrihet 1 tb i måneden er ikke nok for spill nedlasting med kun 10 Mbit så vil anbefale å teste ice men langt kundeforhold kan de ikke håpe på både Telenor og Telia har 4 ganger bedre ytelse mot mobil bredbånd så fjelltur i jutunheimen må du glemme med ice hvis du vil ha mye data.
Hei, Lars Fint å høre at du syns prisene på abonnementene vår er hyggelige 😊 Vi ønsker alltid å bli bedre og din feedback er derfor veldig viktig for oss. ice er stadig under utvikling og vi har et ønske om å bli enda større og bedre. Denne tilbakemeldingen gjør at vi absolutt har en gulerot å strekke oss etter! Takk, Lars og ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
ICE er på ingen måte interessert i kundelojalitet desverre, dårlig kundebehandling.
Hei, Hanna Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundebehandling! Jeg ønsker å hjelpe deg, men trenger litt mer informasjon først. Kan du sende meg en mail på [email protected] med navn, fødselsdato og nummer det gjelder? Samt en liten forklaring på problemet. Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! :) Mvh Stine ice.no
Har bare gode erfaringer med mobiltelefonabonnementet fra Ice!
Hei, Kristian Så hyggelig melding å få! Jeg ønsker deg en fin dag, og håper på et langt kundeforhold med deg :-) Mvh Stine ice.no
Nå har jeg brukt en hel kveld for å sende MMS fra Spania. Jeg gir opp. Enten finner ICE en løsning, hvis ikke blir det ny leverandør. Alle tilgangspunkt er endret, men bare 12 usendte MMSer.
Hei, Gunnar Dette var kjedelig! Fungerer tale, SMS og mobildata som normalt? Jeg vil anbefale deg å påse at du har korrekt oppsett for MMS. Dette finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/data--og-mms-innstillinger/ Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Hastighet fra ICE ligger på 10mb/s når telia router som er ved siden har 40mb/s Stor forskjelen i kvaliteten små forskjellen i prisen
Hei, Lukasz Det beste er å plassere ruteren så høyt så mulig og nærme et vindu for å få best mulig hastighet. Det er selvsagt forskjellige faktorer som kan påvirke hastigheten, og det er: -Avstand til basestasjon -Antall brukere som er koblet opp mot samme basestasjon -Tidspunkt på døgnet -Topografiske forhold (fjell, daler, skog) -Bygningsmasse (stål, betong, skjermet glass) -Har du brukt opp antall gigabyte inkludert i ditt abonnement, blir modemet satt ned i hastighet. Høy trafikk på senderen påvirker også hastigheten fordi mobilt bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Dersom du ønsker at jeg tar en titt på abonnementet ditt kan du sende meg en mail med ditt kundenummer til [email protected] Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Har gått fra bra dekning til å ikke være et alternativ for vår famile og flere jeg kjenner i dette området.
Hei, Trine Så leit å lese at du opplever dårlig dekning med våre tjenester! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så jeg lurer på om du kan sende oss en e-post med din kontaktinformasjon, samt en liten forklaring på problemet til [email protected]? Hører fra deg! Jeg ønsker deg en fin kveld :) Mvh Stine ice.no
Internet not working 3day. I call icenet service. And not help my
Hi, Linas I am so sorry to read that you have had problems with mobile data for so long. I would like to check this for you :) Can you send us an e-mail to [email protected] with your name, date of birth and what number it's regarding? Also, you can write a short description of what the problem is. Have a nice day! Best regards Stine ice.no
Bank ID virker ikke i det hele tatt i USA mens tale og SMS kommer en sjelden gang frem. Hatt kontakt med kundeservice flere ganger ila siste måned uten resultat. Opplever kunde service og teknisk service ubrukelig, overlegen, uten empati og uten kunnskap å hjelpe til. Dette er ikke mobil abo. til dem som reiser og ellers til dem som har bruk for mobil telefon. Styr unna disse folka med dårligste nett og uten roaming avtaler med verden.
Hei, Djordje Dette var leit å høre! Jeg ønsker å undersøke dette nærmere, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no