ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flott kundeservice, knallbra pris! Da er mine behov innen mobilabo dekket!
Hei, Marius Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du fant beste løsningen for deg hos ice. :D Mvh Anne ice.no
Svært fornøyd med både abonnement og kundeservice.
Hei, Mbg Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. :) Mvh Anne ice.no
Har vært kunde, sammen med hele familien, i 5-6 år nå. Mye bra hos ice.net som gjør at man forblir. Dessverre har ice.net aldri funket i Sudan hvert eneste besøk over 5 år. Den siste gang fikk jeg ikke engang svar på min forespørsel om forslag til innstillinger som muligens kunne hjelpe. Skuffende at samme problem vedvarer etter mange år.
Hei Sharif, Det er veldig leit å høre at du ikke får en optimal tjeneste på oppgitt plassering. :-( Jeg ønsker at du og din familie skal bli værende kunder hos oss, i hvert fall etter så mange år. Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har lenge tenkt på å bytte til Ice, ikke bare fordi det er billigere, men også for å støtte konkurransen til Telenor, som jeg byttet fra. Vi fant et bra tilbud under Black Friday og slo til på det. Jeg har nå hatt det i ca 1 måned, og her er min erfaring. Jeg var svært skeptisk når jeg leste alle anmeldelsene her inne, og mange hadde mye negativt å si, men som jeg egentlig trodde hele tiden gjaldt ikke omtalene om dårlig dekning en by på størrelse med Ålesund. Jeg er utdannet innen IT, og kan fortelle at teknisk sett så har ice et litt tregere nett en Telenor (men Telia har uansett veldig mye raskere nett en begge), men dette er ikke noe man merker i hverdagen. Faktisk har vi egentlig ikke merket noe til at vi har byttet mobiloperatør! Jeg har også rukket å være på fjellet i Stordalen, og da hoppet vi over på Telia sitt mobilnett (En ordning hvor Telia dekker der Ice ikke har dekning) og dette fungerte suverent. Jeg tok en hastighetstest og fikk resultater oppe i 150mbps. Dette er veldig greit for å være en plass hvor der nesten ikke var dekning i det hele tatt for noen år siden. Jeg har innsett at Telenor er svært dyrt. Om du har Telenor i dag anbefaler jeg deg å bytte, om ikke til ice, hvertfall til Telia. Til sammen sparer vi 8000kr i året. Ice sitt mobilnett er veldig bra i Ålesund, Giske og Sula kommune, og er svært fornøyd med hva vi får for pengene. Eneste minus er at basestasjonene i Ålesund ikke er klar for 5g! Jeg fant ingen utbyggingsplaner, men om dette ikke er på plass når det blir aktuelt, må vi vurdere å bytte til Telia (Som forresten har Norges raskeste mobilnett, ikke Telenor som mange enda tror). Kort oppsummert; Definitivt verdt pengene, og problemfri dekning i hvertfall store deler av Møre og Romsdal, merket nesten ikke noe til byttet fra Telenor. Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser fra folk som ikke er fornøyde, om du selv bor i ett tettbefolket sted. Man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyde.
Hei It D, Dette var en veldig fin omtale fra deg! Tusen takk for at du støtter oss. Det settes veldig stor pris på. :-D Det er veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Jeg håper også at du forblir fornøyd! Du kan alltid nå oss på chat/telefon/e-post dersom du opplever noen problemer, eller for generelle spørsmål. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Meget god pris på mobilabonnementet. Er godt fornøyd.
Ice har best dekning hos meg. Det er viktig siden de fleste har et hull akkurat hvor jeg bor. Bruker delvis eget og Telia sitt nett. Sammen gir det bra dekning. Kundeservice er utmerket.
Hei Per L, Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale fra deg! At du er fornøyd med tjenesten og kundeservicen vi gir, gir meg ro i sjelen. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en riktig fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg ser at jeg betaler 179 kroner for audio Streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata og jeg kan ingenting om slike apper. Jeg synes det er dårlig at jeg må betale ca 2500 kroner for noe som skjønner ikke hva det er :(
Hei Nouria, Dette ønsker jeg selvsagt å hjelpe deg med! "Audio Streaming" går under kategorien innholdstjenester og det er fullt mulig å legge inn en sperre mot dette, eller en beløpsgrense. Ta gjerne kontakt med oss på chat, slik at vi kan gi deg videre informasjon. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Nærmest umulig å få hjelp ved problem, henviser til forhandlere/butikker som Power etc. der det heller ikke er nevneverdig teknisk kompetanse.
Hei Geir, Det er veldig leit at du føler det slik. :-( Vi ønsker selvsagt å gi deg den beste hjelpen! Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Hvordan kan jeg få nullstilt eller hjelp med skjermlås på telefonen når jeg har glemt koden?
De som prøver å prate med meg legger på å sier det er som å prate med Gremlins
Jeg skaffet meg ice da en meget hyggelig selger valgte å tilby en ganske god mengde gigabytes til en mye rimeligere pris enn forventet, i et prøveabonnement som varte i to måneder. To måneder senere er jeg sikker på at jeg ikke skal ha ice igjen. 4G+ fikk jeg fri bruk på disse månedene, men største problemet mitt var at dette bare funket mitt i sentrum av diverse byer. Selv om det står at det er 2-3 streker av 4 med 4G+ betydde ikke at det funket i det hele tatt. Jeg ble også overrasket over at det var så mange plasser der dekning skulle være god, men endte opp med å være ikke eksisterende. Skjønner dette med at det er begrensning på 10mb/s, men erlig talt, det må da kunne gå an å laste inn VG på en normal måte uten å vente 5 minutt. Er du på jakt etter noe som hovedsakelig skal brukes til ringing og være ganske billig, bytt til ice. Er du interessert i dekning som gjør at du kan laste inn en nettside, velg noe annet. Eneste positive var kundeservicen.
Hei, Tusen takk for din omtale! Vi setter pris på ærligheten din og tar til oss det du skriver. Det skal sies at dekningskartet vårt er teoretisk, men det skal absolutt ikke være en unnskyldning fra vår side. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på dekning din. Så hvis du ønsker, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Det er godt å høre at du syns kundeservicen var positiv, så tusen takk for det. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Positivt overrasket over ice. Kort ventetid hos kundeservice og egen dekning har tydelig blitt mye bedre de siste årene. Kan selvfølgelig ikke måle seg med de to største men absolutt godkjent. Kan anbefales, særlig om du har dekning fra ice sitt eget nett (ice+), da er datafrihet en nyttig tilleggstjeneste. Datahastigheten kan være lavere enn hos de andre to, men det er av liten betydning.
Hei Martin, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette er kjempegøy å lese. :-D Data Frihet er en fantastisk tilleggstjeneste hvis du har ice+ dekning. Da kan jeg nesten garantere at du aldri går tom for mobildata, hehe! Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg og dine en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har fått bedre dekning og hastighet med Ice Net enn jeg fikk med Telenor. Men som med andre leverandører får man minimalt med data, med mindre man betaler blodpriser. Hva skal man med høy hastighet når man bruker opp all dataen på bare et par dager (5g er en gimmick). Ice Net støtter heller ikke e-SIM, så hvis du har en smartklokke, kan du bare glemme å bruke den uten mobilen.
Hei Kevin, Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med dekningen vi gir. :-) Hvor større abonnementet man har, blir prisen dyrere. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på forbruket ditt og prisen du betaler i dag. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Til slutt ønsker jeg å bekrefte at vi tilbyr eSIM. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Alltid god hjelp å få fra kundeservice. Dekningen er god, der det ikke er ice+ kan man gratis bruke Telia sitt nett, vil si at man kan bruke to nett. Prisene er gode. Egne abonoment for ungdom/barn. Anbefales på det sterkeste.
Hei Johannes, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette setter jeg virkelig stor pris på. :-D Jeg håper du forblir fornøyd med oss og jeg takker for at du er kunde hos oss. Ha en strålende dag videre, Johannes! Mvh. Cecilie ice.no
Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!
Hei Rune, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Trolig finnes det er forklaring på dette. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.
Hei Olav S, Det er veldig synd å høre om internettet ditt. :-( Det er dessverre slik at vi har opplevd stor pågang i det siste. Dette kan medføre til lenger ventetid. Men til syvende og sist skal du selvsagt få et ordentlig svar på henvendelsen din. Hvis du ønsker at jeg skal feilsøke hva som skjedde med internettet ditt, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Jeg er litt usikker på hva du mener med "automatisk hjelper", men hvis du tenker på chat kan jeg bekrefte at vi har et menneskelige team på det segmentet. Jeg håper å høre fra deg! Mvh. Cecilie ice.no