ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt og tregt uansett hvor jeg er. Og ustabil er bare en liten del av det!!!! Elendigheten med ice i sørskogbygda elverum, er at jeg må gå ut på terrassen eller sitte i vinduet for å få dette storslagne og overskrytte ice+. Samboeren min med telenor har ingen problemer og mobilnettet er helt upåklagelig. Har vært i kontakt med teknisk og de skryter over at masten til ice står nærmere enn telenor sin, men hva hjelper det når ting rett å slett ikke fungerer? Nå har jeg sett meg lei av dette. FIKS!
Hei, Kim Så leit å lese at du har ustabilt og tregt nett uansett hvor du befinner deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Elendig dekning. Elendig kundeservice. Ekstremt utspekulerte vilkår. Byttet etter 1 mnd. Da hadde jeg allerede irritert meg grønn i 29 dager over hvor elendig nettet er. Jeg fikk heldigvis kranglet meg til abonnement uten binding. Det var egentlig bindingstid på 24mnd. Skjønner godt at de er nødt til å få kunder til å binde seg, det må være eneste sjansen de har til å ha kunder i «lang tid». Når jeg endelig vær ferdig med 1 mnd og endelig kunne komme meg vekk måtte jeg betale for den påfølgende måneden i tillegg. Jeg ønsket selvsagt ikke betale for en hel mnd ekstra så da sendte de like godt fakturaen til inkasso. Elendig mobilselskap, elendig dekning, elendige vilkår og elendig kundeservice. Dere kan like godt legge ned hele sjappa! Kommer aldri til å bruke Ice igjen. Ønsker du å ha være fornøyd med mobilabonnementet ditt bør du holde deg langt unna dette selskapet!
Hei, Geir Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning, og ikke er fornøyd med kundeservice. Når man bytter fra en operatør til en annen, er det normalt at man betaler for inneværende måned. Dette gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i dag, og dette nevnes også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Absolutely søppel dekning. Bor midt i Oslo og jeg får ikke brukt nettet. Trenger ikke å si noe mer når YouTube videoer stopper fordi nettet er så dårlig som den kan være. Byttet til Ice fordi jeg ble oppringt av en kar som jobber hos Ice. Han fortalte om et tilbud som er vanskelig å si nei til, 1008 GB data til kun 323 kr de første 6 mnd. Byttet simkortet 30 september kl 22 også ble jeg belastet for hele september.
Hei, Rear Det er selvfølgelig leit å høre at du har problemer med hastighet, samt dette med fakturaen din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har hatt mobilabbonement fra ICE i tre måneder nå og kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd. Reiser mye over hele sør-/øst- og vestlandet og har opplever dekningen som svært tilfredsstillende. Prisene er lave og i appen har man full oversikt over påløpte kostnader. Dette er bra.
Hei, Rune Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd med oss og dekningen vi tilbyr! Ikke minst at du er fornøyd med appen vi har. :-) Jeg håper vi får mange gode år sammen. :-) Mvh Tina ice.no
Dekning e ikke den beste, men godt nokk for min bruk. Æ leste har at folket e ikke fornøyd med ice+, og æ skjønner det, men det står at det e 2GB i andre nettverk og 10 i Ice. Det e bare å les vilkår før du skriver under kontrakten. Æ bruker 8GB abonnement og kjæresten 1GB. Vi betaler 450kr per måned og æ deler resten av rollover data med hu, så vi begge har nok . Også, det e billigst til å kjøpe ny mobil hos Ice. Opp to 2 år siden det var enda bedre tilbud, men per idag dem e litt billigere en andre.
Hei, Bojan Det er veldig hyggelig å lese at dekningen vi tilbyr der du bor og oppholder deg, er godt nok for ditt bruk. :-) Så hyggelig å høre at du deler dataen din med kjæresten din, og klarer å spare penger på dette. :-) Jeg håper vi får mange flere år sammen! Mvh Tina ice.no
Angret bytte til ICE etter noen få dager som ny kunde. De klarte ikke å levere tjenesten jeg hadde bestilt. Da jeg kontaktet kundeservice, fikk jeg lite hjelp. Det endte med at jeg sa opp abonnementet mitt pga. at jeg var avhengig av denne tjenesten for å få gjort jobben min og den dårlige servicen jeg fikk da jeg henvendte meg til kundeservice for hjelp. I ettertid fakturerte de meg for tjenesten de ikke klarte å levere. Da jeg kontaktet kundeservice og klagde på dette, fikk jeg beskjed om å oppgi e-post adr. og noen skulle kontakte meg på mail ang. saken. Jeg ble ikke kontaktet. I stedet sendte de fakturaen til inkasso! Så mitt råd er kort og godt: Hold deg langt unna ICE!
Hei, Cecilie Det er selvfølgelig veldig leit å høre om saken din her. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Dårleg dekkning der jeg bor og på tur utenfor tettsteder.Bra kontakt med nettet i byen og tettsteder.
Hei, Syver Det er leit å høre at du har dårlig dekning med oss der du bor, og oppholder deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har tre gutter som har hatt IceUng og IceJunior, men gir nå opp og bytter leverandør. ICE+ fungerer dårlig, selv i tettbygde strøk i Ålesund. I mer grisgrendte strøk fungerer det ikke i det hele tatt mange steder. Ungdommer uten tilgang til internett på mobilen funker dårlig over tid....
Hei, Kjetil Det er veldig leit å høre at dere vurderer å bytte leverandør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Elendig dekning på mobildata, dårlig dekning for samtaler, kun relevant hvis man har trang økonomi. Ice pluss nettverk er ustabilt. Eneste som er positivt er prisen. Når det fungerer er fri data for 99,- ekstra per mnd genialt. Synd det ikke fungerer bra nok.
Hei Det er leit å høre at du har dårlig dekning for både mobildata og samtaler. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
ICE har relativt god mobildekning/data til mitt forbruk til en relativ rimelig pris. men der slutter det positive. Jeg spurte Kundeservice/selger om jeg ville miste Trumf Bonus om jeg tok et prøve abonnement før jeg bestemte meg. Det skulle ikke ha noe å si, fikk jeg til svar. Når jeg da en måned senere tegner abonnement Via Trumf, får jeg beskjed at siden jeg allerede har et kundenummer, kan jeg ikke få Trumf Bonusen som da var på 610 kroner. Den samme beskjeden fikk jeg siden det var jeg som kunde som tegnet nytt abonnement på min kone. Altså svindlet for tilsammen 1220 Kroner av ICE. Dette er smålig lureri!
Hei, Svein Det er selvfølgelig beklagelig at du har fått feil informasjon fra selger, og at du føler deg lurt. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har yng som da er 10gb. Men det som er e at 10gb ikke kan bli brukt på alle nettverk bare ice+ alt annet et ikke inkludert, så har bare 2 GB fri egentlig. For det kan brukes overalt. Blir å melde meg ut snart. Vært kunde lenge men dere har blitt elendige nå. Flink før, men ikke nå lengre.
Hei, Robobin Det stemmer at vårt tidligere iceUng 10 GB inkluderte kun 2 GB utenfor ice+ nettet, altså på Telia sitt nettverk. Dersom du ønsker, så kan du endre dette til vårt iceUng 8 GB, som nå inkluderer 8 GB både på vårt eget nett og på Telia sitt nett. :-) Du får også Data Frihet inkludert i de to første månedene med vårt iceUng 8 GB abonnement nå, https://www.ice.no/mobilabonnement/iceUng/ Mvh Tina ice.no
When you want to transfer your ICE sim to another service provider, just be careful: Do it at the end of month. Because they will charge the whole month's fee even you do it at the first day of the month.
Hey, Jackie When you transfer your phone number from one operator to another, it is normal to be billed for the current month. This is also mentioned in our terms and conditions. You are of course more than welcome back to us, should it be desired later. :-) Regards Tina ice.no
Var bedriftskunde på ice. Men måtte bryte kontrakten, da jeg ble forbindelse gikk ned overalt, altinn, Mva register, mailsystem, vipps, betalingsløsning, Fiken..m.m FIKK ikke utført mine firmaaktiviteter og så meg tvunget til å bryte. Bruddgrbyr 6000 for 2 nummer. ingen rettssikkerhet når du kjøper mobiltjenester hos Ice.
Hei, Viggo Det er selvfølgelig leit å høre at du hadde problemer med abonnementet ditt når du var kunde hos oss. :( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Både mobilt bredbånd og mobilabonnement fungerte tilfredstillende tidligere,men har nå blitt ubrukelig. Tror ikke det er snø og trær som har grodd voldsomt på kort tid som har skylden.
Hei, Gisle Det er selvfølgelig ergerlig å høre at du har problemer med både Mobilt Bredbånd og mobiltelefoni fra oss. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
De har skrevet inn med liten skrift at de skal overfakturere deg når du bytter vekk. Bytter du 2.oktober skal du altså betale for hele oktober likevel. Klassisk bondefangeri og de lurte meg. Styr unna selskap som bevist lurer deg! Tok det opp med kundeservice som henviste til vilkårene man sjelden leser. Her bør man lese alt med liten skrift.
Hei, Elisabeth Det er leit å høre at du føler deg lurt. Dessverre er det slik at dersom man bytter en operatør, betaler man for inneværende måned hos operatøren man bytter fra. Dette gjelder hos de aller fleste operatører i dag. Dette er ikke noe som står i liten skrift, som vi ikke informerer om, men noe som opplyses om i våre avtalevilkår som en hver kunde selv er pliktig til å lese. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake til oss, dersom det skulle være ønskelig senere. :-) Mvh Tina ice.no
Etter samtale med kundeservice blir en bedt om å gi vurdering. Min samtale med kundebehandler var helt grei og kunne gitt 5, men innholdet i samtalen må gi 0 til Ice’s behandling av kunder når det dreier seg om klager.
Hei, Finn Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse i en telefonsamtale med oss, når det kom til en klage. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no