ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd så dårlig dekning og internett tilgang! Kan ikke annbefales på noen måte. Greit kundeservicen var bra den ene gangen med det hjelper ikke når problemet aldri blir løst!
Hei Iselin, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at mobildata ikke fungerer som det skal. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig nett - lav og ustabil hastighet hele tiden. Utrolig dårlig kundeservice som rett og slett besvarer ikke skriflig henvendelser.
Hei Timirlan, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår. :-( Vi har e-post og chat som vi besvarer til enhver tid. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig dekning (Drøbak), kvaliteten på lyd i telefon samtaler er verre enn på en 15 år gammel Nokia. Trening nett, hvis den bestemmer deg for å funke i det hele tatt. 4Gen funker bare 30-40% av gangene jeg trenger den.
Hei Szymon, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt abonnementet ikke fungerte som det skulle. :-( Hvis du ønsker, kan jeg gjerne ta en nærmere titt på saken din (dekning, tale, hastighet). Send meg gjerne en e-post til [email protected]. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Vi her hjemme har byttet fra Telenor til Ice nylig. Vi har hatt ruter fra Ice i rundt 2-3 dager så langt og vi vurderer allerede å bytte. Hastigheten på nettverket er forferdelig til det vi betaler for i hastighet, vi har ringt opp Customer Support for Ice om dette også og den som svarte prøver å dytte på oss et antenneopplegg for 1500kr siden nettet vårt er tregt. Javel, synes dette er ganske rart når hastigheten er ikke som det skal være på selve nettverket og når vi betaler for dette. Til andre som vurderer Ice, spesielt til bruk av Nettverk/Wifi hjemme. Styr helst unna!
Hei Lena, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke har vært optimal. :-( Med 4G, kan man forvente hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ikke mulig for Ice å se at flytting av abonnement fra bedrift til privat eller omvendt fremdeles gjør at man er kunde i Ice. Nedbetaling av telefon el. er ikke med. De er hyggelige så lenge de ikke trenger å gjøre egne vurderinger, da ser man et firkantet og låst system uten mulighet for å komme kunder i møte!
Hei Roger, Tusen takk for din henvendelse! Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Hele familien har nå gått over til ICE abonnement. Fungerer som det skal til en bra pris. Det er brukbar Ice+ dekning der jeg bor, og det er oppnås opp mot 10 Mbit/s som lovet. Det som irriterer litt er at telefonen går fra Ice+ til Ice hvis man tar imot en telefonsamtale samtidig med at man bruker telefonen som internett for pc. Det går som regel en god stund før telefon automatisk går over til Ice+ igjen - må ofte gå inn manuelt og velge Ice+ i innstillinger.
Hei Bjørnar, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er fornøyd. :-D Telefonen vil alltid koble seg til det nettet som er best i området. Jeg anbefaler deg å aktivere VoLTE på telefonen din. :-) Takk for at dere er kunder hos oss! Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Lurer til seg kunder ved å love fordeler som ikke stemmer. Forsinket levering av som kort og forsinkelser ved portering.
Hei Stacy, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Det er absolutt ikke slik at vi lurer kunder med å love fordeler. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ice 10gb og data frihet, med icenet har jeg bedre dekning enn jeg hadde med Telenor:)
Det koster å være lojal kunde. Jeg er egentlig fornøyd med ice men jeg kjenner at de er veldig irriterende når dere tilbød en tjeneste som het strex. Og ingen har hørt om dette selskapet / ikke vet hva det går utpå engang. Aldri hørt om strex. Jeg har ikke inngått noe avtale med strex. Strex sender faktura fra øst og vest via ice. Det er viktig å sikre en tydelig og klar avtaleinngåelsesprosess slik at forbrukerne er klar over at de inngår en avtale om en betalingstjeneste og kjenner innholdet i denne. Nå må jeg betale strex 500 kr. og jeg har ikke anelse hva jeg har kjøpt. Har kontaktet både ice og strex men ingen vet hvor/hva pengene går til. Jeg syns dette er så urettferdig og så brutalt.
Hei Per, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd dette. :-( Vi henviser alltid kundene våre til Strex, for informasjon om- og innsigelser på tjenester som er brukt på mobilnummeret. Vi får ikke sett hva tjenesten innebærer, grunnet personvern. Derfor skal det være meget enkelt å logge inn på Strex for å se hva tjenesten gjelder. Til informasjon er det mulig å legge inn en sperre for dette, på Min Side. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ble oppring av en kar, han ville selge ett abo. Virket nokså greit men fikk fort erfare at dårlig dekning var ett minus med det hele. Ble lovet 1000gb ekstra i mnd men lite sa dette mennesket om at dette var med så dårlig hastighet at tiden man bruker på å laste inn en nettside er omtrent like lang som å bygge ett hus! Overhodet ikke fornøyd, nå er det prøvd og jeg går tilbake til det jeg hadde før. Bli bedre på å fortelle kunden hva de virkelig går med på. Bra at sms og ringing går bra, nettet kunne vært adskillig bedre.
Hei Daniel E, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplevde dårlig dekning hos oss. :-( Slik skal det selvsagt ikke være! Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har mobilt bredbånd fra ICE, opplever regelmessig at hastigheten ligger på under 2 MBs i samme område som jeg måler 60+ på mobilen min som bruker chilimobil. Jeg bor i Oslo så det burde være raskere her. Abonnomentet er riktignok billig, men det er ikke verdt pengene når man sammenligner med hastigheten man får.
Hei Henrik, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever en slik hastighet. :-( Man kan forvente en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G. Dette for Bredbånd. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
God service, billige abonnementer og mobiltelefoner. IKKE VELG ICE+ ABONNEMENT, dekningen suger og hjemme hos meg fikk jeg max 100kB/s (når jeg sto på verandrarekkverket og holdt telefonen opp).
Hei Stian, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er godt å høre at du så fornøyd med servicen vi gir og abonnementene. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected] om du ønsker jeg skal ta en titt på ice+ dekningen din. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ble oppringt og tilbudt en god pris for et abonnement med lite data, for så å legge til datafrihet. Jeg trodde dette ville gi meg tilnærmet ubegrenset data overalt, men det har vist seg at nettverket ikke fungerer på steder jeg har vært hvor det ville vært naturlig at det skulle fungert. Jeg føler meg derfor lurt, og anbefaler ingen som tenker å f.eks streame mens de reiser å bruke ice.
Hei Gard, Tusen takk for din henvendelse! Vi tar i mot både ris og ros med åpne armer. Det er veldig leit å høre at du hadde denne opplevelsen hos oss. Det skal komme tydelig frem at Data Frihet er en tjeneste som er forbeholdt vårt eget ice+ nettverk. At dette ikke kom tydelig frem er veldig beklagelig. Jeg håper at du utover denne tjenesten har hatt en positiv opplevelse hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...
Hei Rune N, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
De er best på mobilabonnement 😊😊😊
Var kunde hos Ice men måtte bryte, fordi umulig å jobbe online med Usb løsning som modem til bærbar. Fallt ut hele tiden, store problemer med Sky-regnskap og mail, problemer med vipps og samtale falt ut mange ganger iløpet av 10 minutter. Måtte avbryte, da jeg skulle ha momsoppgjør og innrapportering av mva til Mva-registret. Ice svarte med å kreve avbruddsgebyr da det var 2 års bindingstid. Men ingenting virket som forespeilet. Huset mitt ligger sentralt i boligområde, men Ice må ha bedre dekning andre plasser. Hva kan bli bedre, ta kunden på alvor og ikke svar med et kort standardsvar.
Hei Viggo, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beleilig at du har opplevd dette. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. På et mobilabonnement er det kun et års binding, ved kjøp av telefon med abonnement. Det er leit du har byttet operatør for jeg skulle gjerne likt å se på saken din! Husk at du er alltid er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no