ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt ok abonnement, men dekningen er skikkelig dårlig og treig, bytter derfor til annen leverandør.
Byttet til ice da jeg fikk et bedre tilbud hos dem. All informasjon har alltid vært lett tilgjengelig, og de har vært raskt tilgjengelige når jeg trenger hjelp. Må dessverre bytte pga. egen avtale gjennom jobb, men med ingen bindingstid gjør ice dette enkelt (selvfølgelig må man betale ut måneden man har startet på). Takk for servicen!
Hei Lilia, Så synd å høre at vi mister deg som kunde! :-( Det er likevel svært hyggelig å høre at du har vært en fornøyd kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst! :-) Mvh. Julia ice.no
Meget dårlig dekning hjemme. Klipper og faller ut. Heller ikke god utenfor bysentra.
Fungerer stort sett problemfritt i det daglige, men irriterende tekniske feil og dårlig dekning i enkelte områder langt unna de store byene ødelegger totalopplevelsen. Flere ganger har jeg hatt problemer med å ringe ut, og må restarte telefonen, og/eller vente til senere på dagen.
Hei Lm, Dette må vi få sjekket ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal vi få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Forferdelig dekning. Hver gang jeg er i en tunnel eller i en underetasje så er jeg den eneste som ikke har dekning, alle andre har perfekt dekning. Mobildataen går plutselig fra 4g til 3g og den er utrolig treig. Jeg bor sentralt i Oslo men fortsatt dårlig dekning. Kan ikke bruke mobildata mens jeg er i en samtale, så jeg må avslutte samtalen, vente noen minutter, så kan jeg slå på mobildata. Anbefaler alle å holde seg unna Ice!
Hei Umar, Veldig trist å høre at du opplever slike problemer med oss. Det vil vi naturligvis ikke ha noe av! Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vanskelig å få svar på enkle spørsmål om dekning på ice pluss. Har prøvd 5 ganger i dag. Teknisk avdeling sendte en mail da de ble bedt om å ringe. Ikke å anbefale...
Hei Thomas, Slik skal det naturligvis ikke være! Dette må vi få sjekket opp. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bra kundeservice. Billige abonnement. ICE Ung er billig, men etter at man har brukt opp data fra andre operatører sine mobil-master blir hastigheten redusert. ICE+ sitt nettverk er bra så lenge man er innenfor deres master.
Hei Jørgen, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hei, jeg har hatt ice mobilt bredbånd i mange år, det har fungert helt utmerket, prisen og servicen har vært helt topp kan bare gi dem en 10 stjerner.
Hei Åsmund V, Så hyggelig å høre! Jeg håper du er fornøyd kunde hos oss i en lang tid fremover. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til ice høsten 2019. Telefonen har falt ut flere ganger (mistet dekningen) (jeg bor på sentrale østlandet/oslo området), hvilket er helt uakseptabelt. Abonnementet går også ofte over i 3G. Ikke fornøyd; anbefales absolutt ikke
Hei Jan, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplevde flere ganger at mobilnettet ikke fungerer, dårlig dekning og at abonnementet kutter dekningen helt.
Hei Karoline, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Plusser Veldig bra app Gode ungdomsabonnement. Utfordrer de andre med sitt tredje nett Rollover deling blandt alle som har ice. Minuser For dårlig fart i nettet sitt. Og da mener jeg ikke de som velger data frihet. Aldri i nærheten av de hastighetene man reklamerer med. Selv ute med fri sikt til antennen. I randområdene til ice pluss nettet burde telefonen skiftet fortere til telia sitt nett slik at man slipper sitte med elendig dekning fordi den holder på ice sitt eget nett. Får uansett anbefalt av meg og en tommel opp fordi disse minusene er nok ikke merkbart for den vanlige mobilbrukeren
Hei Also, Takk for din tilbakemelding. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene, så tar jeg gjerne en titt på problemene dine tilknyttet hastigheten. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alltid pålitelig Aldri noe å klage på Punktlige svar God dekning Men min kone bruker ikke data Jeg bruker svært lite Ikke interessert i å betale for noe jeg eller vi ikke bruker
Hei Tor, Så godt å høre at du er fornøyd med ice! Vi jobber hver dag med å kunne tilby konkurransedyktige og gunstige priser til våre kunder, så jeg håper vi kan tilby noe som passer for din kone i nærmeste fremtid. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
God kundeservice, litt treg iblant. Mobilnett, ringing, sms/mms fungerer godt. Men savner Wi-Fi tale, reiser offshore der er det ikke/eller dyrt marine mobildekning. Så blir nok og bytte operatør.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg håper vi kan tilby WiFi-tale i nærmeste fremtid slik at vi får beholdt deg som kunde hos oss! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Må bytte fra ice, dårlig dekning, nesten hver gang jeg tar opp Telefonen står det, ingen internett tilkobling, prøver noen ganger så kommer den opp, er ikke tjent med dette.
Hei Nils H, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bestilt ny ice og opplever alltid forsvinner dekning i kjeller og særlig når jeg kjører bil inn i byen. Aldri sett sånn.
Hei Saad, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har ikke hatt noen problemer. Dekningen er bra. Faktureringen fungerer godt.