ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Ice :) Anbefales på det sterkeste. Eneste jeg håper på er en app. til Apple Watch.
Hei Henrik, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det setter jeg utrolig stor pris på. :-) Jeg håper vi kan tilby en app til Apple Watch i fremtiden. Følg gjerne med på hjemmesiden vår, for jevnlig oppdateringer. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kjøpte ny mobil til min eldste sønn med Ice abonnement for ett år siden. Samtidig byttet jeg og min andre sønn fra Telenor til Ice. Har aldri hatt så dårlig dekning og datapakken ble oppbrukt med en gang. Etter en måned byttet jeg og min yngste sønn tilbake til Telenor. Nå er bindingstiden ferdig hos Ice for min eldste sønn og vi er endelig fri fra Ice.
Hei Grethe, Så leit å høre at dekningen ikke var optimal hos deg\dere. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen deres. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Du vil ikke alltid kunne laste inn 720p HD videoer en gang. Befinner meg i en liten kommune. Kapasiteten er elendig. Hva som kunne forbedres er kapasitet. Kundeservice er da hyggelig.
Hei Arne, Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
For mange dårlige opplevelser! Bredbånd på hytta fungerer ikke når man ikke er alene på fjellet! Alt for dårlig kapasitet! Et familiemedlem har Ice på mobil, stadig surr. Kan ringe, men datatrafikk er bare å glemme!
Hei Just, Så leit å høre at du stadig opplever problemer. :-( Dette vil jeg selvsagt ta tak i! Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)
Dårlig dekning og service. Anbefaler ingen å velge denne leverandøren! Sender bruddgebyr og betaler ikke for bruddgebyret til sist leverandør... Uaktuelt å være kunde der. Blir lurt inn i et abonnement hvor du har masse GB men hjelper lite hvis du ikke kommer på nett!!! Pass opp for disse!!! Det ble ikke informert om fart eller nedsatt fart på abonnement av selger...
Hei Trond, Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har også bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Ville bytte, men dette ble gjort 4 dager ut i en ny periode. Da måtte jeg betale for en helt ny periode. De forsto ikke min frustrasjon over å måtte betale for en hel måned når jeg hadde brukt det i bare 4 dager.. Selv om de har skrevet det i sitt regelverk, er dette en urimelighet som fører til dårlig kundetilfredshet. Så i stede for at de kanskje hadde fått meg som kunde igjen, kommer jeg nok ikke tilbake dit..
Hei Simon, Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men det er slik at hos oss blir du fakturert fra den dagen abonnementet ditt blir aktivt. Du skal så klart ikke betale for en "hel" måned du ikke har vært hos oss. Jeg ønsker å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av saken. :-) Mvh. Cecilie ice.no
God dekning i fjellområde hvor verken Telenor eller Telia har dekning. Typisk rundt Rondane.
Hei Stein, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår. :-D Mvh. Cecilie
Eg har opplevd at eg får ikkje bruk mobilen min når eg er ute pga ingen eller dårlig dekning.
Hei Maria, Så leit å høre at du opplever "ingen tjeneste" visse områder. :-( Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)
Når eg ringer så seier folk det klikker så da tenker jo folk da må være telefonen men all si deg tar tar dei feil fordi kjøpte ny telefon for 1 uke siden (iPhone 11 for å sei da sånn, så da nø være noko rart med ice)
Hei Leif, Så leit å høre at du opplever problemer med tale. :-( Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie
Forferdelig dekning, helt uhjelpsom kundeservice. Ufaglærte ansatte. Selskapet bryr seg om penger, ikke om kunder.
Hei Agnes, Så leit at du føler det slik. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Fine nettsider og lett å administrere abonnement. Kjekt å kunne dele GB mellom familiemedlemmer. Gratis abonnement for de yngste barna er supert.
Hei Sobur, Så hyggelg at du er fornøyd med våre nettsider og appen/Min Side! Ingenting er bedre enn det. :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
One of the worst things that they do is fake advertisement the guy in the forest doing snaps uploading, whilst im a 2 kilometres outside the city my connection is blue, my upload speed is 50 kb per minute and download speed cant reach above 450 kb so i am to blame for that because they dont have a station for good connection around the area. Now i cant use internet, facebook pictures barely loading, this is a disgrace. Not a good internet, dont get this one. Also for canceling i had to pay 1600 kr and you pay month in advance and get no money back for that month. This is a quick cash grab from people im also creating a video to expose Ice.net for the foolishness they have done to people without any consequences, zero stars.
Hello Klaidas, So sorry to hear that you feel this way. :-( Please send me an e-mail to [email protected] with your full name, the regarding phone number, and a short description of the issues you`ve experienced with us, so we can try to solve this. Have a good day! Kindest regards, Julia ice.no
Ice har alvorlig dårlig dekning. Vanskelig å komme på nettet. En ring går rundt og rundt hvis du vil se på en YouTube video. Jeg ville holde meg unna ice hvis jeg hadde vært deg.
Hei Azhar, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen vår. Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Tvunget til mobilt bredbånd i mangel på alternativer. Hastigheten veksler fort mellom akseptable 20 Mbps til håpløse 0,06 Mbps. Kronisk problem å koble opp mot PC. Måtte oppgradere mobilabonnement til mye større nedlasting da nettbrettet raskt slår over til mobilt nettverk. Ice.no ingen suksesshistorie nei, venter i lengsel og smerte på at fiber skal legges inn, vil da hive ut ice.no ved første anledning !
Hei Harald, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Mobilt Bredbånd fra oss. :-( Dette må vi sjekket opp. Send meg derfor gjerne en e-post med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Er meget godt fornøyd med Ice. Det beste er at de har forstått at god kundeservice er viktig, selv etter du har kjøpt "produktet". God service = lykkelige kunder, og mer penger i kassa 👍😊
Hei Roy, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere Norges beste kundeservice, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg føler meg lurt av en aggressive og pågående bedriftselger fra Ice. Ble overtalt til å bytte da han sa Ice kunne tilby det samme som Telia X men til lavere pris. Dette viser seg ikke å stemme da f.eks de ikke har datasim som bruker samme data som abb. men et eget abb. man må kjøpe ved siden av. Dette blir da en løsning som koster meg dobbelt så mye. Selger har i tillegg ikke lagt inn datasim i min bestilling men tvillingsim som viser seg også å være helt verdiløst. Dette fordi tvillingsim kun bruker hovedmengden data tilknyttet abb, altså 6gb i mitt tilfelle og ikke de 1000gb som jeg ble lovet og overtalt til å tro. Når du en familie skal bruke nett på en hytta er selvfølgelig 6gb alt for lite og det er jo mest sannsynlig brukt opp av meg selv før vi kommer igang. I sms`n jeg godkjente sto det ingenting om datasim eller tvillingsim eller hvordan dette virker. Derfor måtte jeg bare stole på at selger snakket sant, noe jeg i ettertid tydligvis ikke skulle ha gjort.
Hei Lars G, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av en av våre bedriftselgere. Slik skal det naturligvis ikke være, og vi har ingen intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no