ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi. Kona og jeg er ikke førnøyd med fakturan fra dem. De legger på tjenester vi ikke har brukt. 80 kr. på hver av oss i tillegg.
Jeg bestillte abonnement den 14 /8, den 16/8 kunne jeg hente routeren min, så de har veldig kurant leveringstid. Hadde litt oppstartsproblemer da routeren ikke kom på nett men med god hjelp fra kundeservice (facebook chat) ble det løst i løpet av noen få timer. Veldig fornøyd.
Opplever dårlig dekning i noen steder utenfor byen (Bergen)
Chaten fungerte rimelig godt. Fikk forholdsvis raskt og relevant svar. Operatør fikset problemet raskt når vedkommende var online. Godt fornøyd med servicen. Hvis jeg skulle ønsket en forbedring, må det være en online chat - slik mange virksomheter har.
Hei Asbjørn, Tusen takk for en super flott tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen. :) Bare å følge med i fremtiden så kommer det mye spennende. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kundeservice gjør sitt beste, men mms-tjenesten er elendig.
Jeg sovnet med YouTube på. Jeg skrev dette til ice og de ga meg nye 3 GB. Jeg syns det er bra at ice har medfølelse. Nå kan jeg fortsette ferien med mobildata. ❤️
Hei Mia, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er varmer å høre at du er fornøyd!❤️ Mvh Carl-Fredrik ice.no
Da jeg byttet til Ice var det viktig at å ringe til Sverige var inkludert i abonnementet. Dette fikk jeg bekreftet var inkludert. Dette er viktig for meg da jeg har en datter i Sverige. Når første regning nå har kommet er nok ikke det tilfellet. Vedkommende selger bløffet meg, en selger som var så fersk at han knapt klarte å fylle ut skjemaet for innmelding. Og knapt kunne svare på noen ting. Så takk for meg.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no