Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 879 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt elendig hastighet

Omtale av  Roslan

Bor i Hønefoss, selv med nærmest full dekning er det helt elendig hastighet på 4G til ice. Dersom man står på samme sted og bytter til nettet til Telia er hastigheten nesten 10 ganger raskere. Byttet tilbake til Telia.

Svar fra ice
03.01.2020 09:16

Hei Roslan, Dette må vi få sjekket opp! Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rotete, påståelig selskap

Omtale av  Steinar

Jeg får regningene betalt av noen andre. Jeg har to telefonnummer, til meg og mitt barn. Regningene kommer ikke til meg, de blir bare betalt. Plutselig for kunde beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Samme med min 11 år gamle barn. Vi leter igjennom regninger, ser på min side og alt ser ok ut. Jeg kontakter selskapet og spør hvorfor. Joda, regninger er betalt, men den ene regningen i juli hadde vært for sent betalt inn og hadde et inkassogebyr. Jeg spør de som om det ikke hadde vært ok å sende oss en sms med at noe var feil. Joda, ganske så belærende forteller de meg at de har gjort det. TIL ET ELDGAMMELT TELEFONNUMMER jeg ikke har hatt på 3 år og som tilhørte en arbeidsgiver. De varslet ikke på de to nummerene vi hadde. Dette fordi jeg hadde to nummer. Det var for at ikke feil person skulle få vite at noe var galt. Tenk det at mitt baren skulle finne ut at det var en regning det var noe feil med. NÅ VET EN ELLER ANNEN PERSON I NORGE AT JEG IKKE HAR BETALT REGNINGEN MIN OG DET VAR INKASSO PÅ DEN.. POKKER TIL FOLK: Og alle de nedlatende hør nå her.. Da jeg hadde komplett var det aldri noe problem. Jeg har hatt ICE før og det var samme opplegget. Påståelige kundebehandlere. Da hadde abonnementet vært sagt opp, men jeg fortsatte å få regninger 4 mnd til. Og de krt til og med Inkasso på de.. MØKKASELSKAP.. Det tar aldri feil. De er som. Alt andre sier er fake, de har alle fakta de liker. ALDRI ALDRI ICE,,,

Svar fra ice
02.01.2020 12:14

Hei Steinar, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til den aktuelle saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ulovlig markedsføring

Omtale av  Christer

Bestilte telefon og abonnement som gave til sønnen på 12 år. Mobil står desidert øverst på lista og omstendighetene gjorde at han fikk vite om bestillingen da den ble gjennomført. I dag fikk vi vite at ICE ikke kom til å levere sin del av avtalen, altså ingen telefon slik de tilbød. Dermed blir det nærmest umulig å ikke skuffe 12-åringen på julaften. I følge markedsføringsloven er selger pliktig å opplyse i annonsen, dersom tilbudet gjelder begrenset antall. Det har de ikke gjort her. Har klaget skriftlig og krever naturligvis at telefon sendes i tide til jul. Men det ser ikke lovende ut og mest sannsynlig utfall blir nok å svarteliste ICE ved å avslutte alle abonnement samt anbefale andre å styre unna slike som ikke leverer. ICE ble også nettopp dømt for brudd på markedsføringsloven i et annet tilfelle. Viser snuskete adferd som ikke er verd min tillit. Skulle det vise seg at de snur i vår sak og sender telefon allikevel, er det kanskje et tegn på at de innser at de lever av kundenes tillit.

Mangelfullt

Omtale av  Skånøy

Den service og manglende dekning er den dårligste tjenesten jeg noensinne har måttet betale for... Siden jeg en gang var dum nok til å tro på selgerens lovord.

Svar fra ice
02.01.2020 12:13

Hei Skånøy, Det er beklagelig å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Om du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ustabilt nett. Dårlig dekning med ice+

Omtale av  Ingvild

Nett som kommer og går, selv med rett innstilling på mobilen og rundt Oslo-området. Det blir raskt ekstra utgifter med ice+ for unge, da ice+ nettet er fryktelig dårlig og lite tilgjengelig. Bor som sagt utenfor Oslo... Har vært kunder i noen år nå, men orker ikke mer av dårlig tilgjengelighet og ekstra utgifter så vi bytter.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig kundeservice og dekning

Omtale av  Sindre

De krever deg for gebyrer de aldri har opplyst om på forhånd. De påstår for eksempel at jeg hadde dobbel bindingstid og krever dobbelt gebyr for brudd med operatør. (Jeg byttet fordi jeg var misfornøyd med dekning.) I tilbudet de sendte meg opplyste de om 1 binding og 1 bruddgebyr. Men det verste er kundeservicen man får etterpå. Jeg har aldri opplevd makan.

Svar fra ice
27.01.2020 12:30

Hei Sindre, Tusen takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til bytt.no med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Føler meg lurt

Omtale av  Frode

Jeg har hatt problemer med ICE siden jeg byttet for noen måneder siden. ICE sendte nye SIM-kort som ikke løste problemene. Jeg har seriøst ikke dekning inne på kjøpesenter eller andre steder der man bør ha det. Skulle ikke ICE være så bra? Denne måneden fikk jeg et ekstra beløp på fakturaen. Det viste seg at de skal ha ca.3kr minuttet for å ringe til Sverige. Til tross for at det står på nettsiden at man kan ringe innenfor EU/EØS. Men det var visst kun hvis jeg var i Sverige (!??!) eller Tyskland og ringte til Sverige. Damen jeg snakket med var veldig hyggelig, det er jo et pluss da :) Men jeg bytter heller til en operatør som ikke lurer meg til å tro at ting er inkludert....

ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR