Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 889 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Ingen trend

ice har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 889 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 888 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 396
516
323
400
1 253
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 888 verifiserte omtaler på Bytt.no

MB i gave

Omtale av  Else J

Ble skuffet over at ca 1700 MB jeg fikk i gave, ikke ble overført til neste mnd. Følte at dere tok gaven ifra meg igjen. Burde blitt informert da jeg fikk gaven, at den bare varte ut denne måneden.

Svar fra ice
12.02.2018 14:00

Hei Else J, Takk for din tilbakemelding. Det er nemlig slik at det kun er mulig å ta med dobbel data av abonnementet ditt. F.eks dersom du har 6GB abonnement så kan du maks ta med 6GB over til neste måned. Så vil du totalt ha 12GB å bruke den nye måneden. Dersom du mener at det kanskje har skjedd en feil med abonnementet ditt så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice

Omtale av  Anonym

Jeg trodde ikke det var så bra kundeservice før jeg faktisk trengte hjelp!

Verdenspakke 600, 300 hva som helst... Kommer ikke på nett i USA.

Omtale av  Berit B

BARE PROBLEMER MED RINGE I USA. MOTTAR IKKE SMS. BLE FLYTTET TIL ICE FRA HELLO SOM BLE LAGT NED. Bor i Florida 6 mnd pr år og kjøpte derfor verdenspakke 300 på 2 mobiler. Bare tull med SIM-kort i starten. Hadde dekning noen dager i Norge før vi flyttet over til Florida. Aldri hatt problemer med mobilbruk i USA tidligere. Har bodd der til og fra i 18 år. 17. September 2017, 2 dager etter at vi byttet til ICE flyttet vi over. Kom til Orlando, ingen dekning. Hjem til huset i Largo, ingen dekning. Fikk omsider kontakt med ICE kundeservice i Norge og de hjalp meg så jeg ble koblet opp slik at jeg kunne ringe men ikke sende eller motta SMS. Noen dager senere ble min sønn akutt alvorlig syk i Norge. I en slik setting vet du ikke hvor mange ringeminutter som var brukt. Hadde 300 gratis. FIKK INGEN MAIL ELLER SMS FRA ICE som sa at de allerede var oppbrukt. Fikk faktura på ca kr 3.500,- for overforbruk.... Dette mener jeg at ikke er bare mitt ansvar og spesiellt ikke fordi ICE nå 4.5 måned senere INNRØMMER AT USA FORBINDELSEN IKKE FUNGERER TILFREDSTILLENDE. DE HAR PROBLEMER MED OVERGANGEN FREMDELES OG VIL IKKE HA DETTE OPPE Å GÅ FØR CA MARS/APRIL. Jeg har betalt fakturaen men ønsker å få refundert overforbruket da jeg ikke var klar over dette. Hadde jo ikke mottatt noe beskjed. Dette har fungert veldig bra fra andre selskap i 18 år. Jeg er gammel kunde hos ICE i flere år (IKKE MOBIL) ... Har alltid betalt mine regninger på forfallsdato.

Svar fra ice
12.02.2018 13:47

Hei Berit B, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no

Du får det du betaler for

Omtale av  Moha

Lang ventetid på kundeservice, venter opp til 10 min uavhengig av om det er formiddag, ettermiddag og kveld. Ingen mulighet for chatfunksjon og de sender ut purring/inkasso minst hver andre til tredje mnd selv om du har betalt faktura.

Svar fra ice
07.02.2018 11:46

Hei Moha, Takk for din tilbakemelding. Som regel så skal det ikke være lang ventetid men dersom du ringte da vi hadde høy trafikk så må jeg dessverre beklage ventetiden. Vi sender kun ut inkasso/purring dersom fakturaen ikke blir betalt. Det tar 14 dager etter forfall før første purring kommer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice

Service

Omtale av  Tonje

Glemte pin-koden, fikk rask service, med enkelt spørsmål for å få åpnet telefonen igjen.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning

Omtale av  Dan

Generelt dårlig dekning; -samtaler blir stadig brutt, -dårlig lydkvalitet på samtalene, -mottar veldig ofte tapt anrop når folk prøver å ringe meg, -suboptimal og treg 4G. -Problem ved bruk av mobildata i utlandet. Mobil: helt ny Samsung S8.

Svar fra ice
07.02.2018 11:46

Hei Dan, Dette hørtes ikke bra ut, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. HUSK å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice

God kundeservice

Omtale av  Carina

God kundeservice og kort responstid. Men dessverre fortsatt dårlig 4G-dekning i området hvor vi har hytte.

Svar fra ice
07.02.2018 11:46

Hei Carina, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice

ice har 3 888 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR