Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 889 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 889 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 889 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 396
516
323
400
1 254
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 889 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bindingstid .

Omtale av  Kåre B. Ø. 8. L

Jeg er ofte på besøk hos datteren vår i Halden - Vi er her i store deler av vinteren .Der er det praktisk ikke dekning her i , og rundt huset ….Derfor følte vi og måtte finne en bedre løsning .Datra vår har Telia som operatør , og er storfornøyd med det . Jeg kontaktet Ice , - i august måned ,og spurte om jeg ha noen form for binding på mitt abonomang , og fikk til svar at det var ingen binding her .- jeg hadde høytaleren på under denne samtalen , så vi var tre personer som fikk med seg denne beskjeden fra Ice .. Jeg har jo selvfølgelig ikke noe papirer fra jeg tegnet abonomanget nå , og jeg husker lite tilbake , og det var jo derfor jeg egentlig ringte for å få sikkerhet i dette .🥵Jeg er minstepensjonist , med ei utbetaling på 16780,- i måneden , og så får jeg et krav på 15000,- for og ha brutt en avtale . Hadde jeg fått vite at jeg hadde en avtale , hadde jeg selvfølgelig ventet til denne var slutt . Her bør noe skje ….Kåre B. ..

Svar fra ice
12.10.2022 09:19

Hei, Kåre Dette var veldig leit å høre. Det hørtes også veldig unormalt ut. Her ønsker jeg at du sender oss en e-post til [email protected] med navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh Jonas ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Faktura ved overføring

Omtale av  Bjørnar

Takket være anmeldelser fra publikum ble jeg oppmerksom på at Ice fakturerer for hele måneden ved bytte midt i måneden. Kundeservice bekrefter at jeg ville bli fakturert for en hel måned ved overføring den 10. Elendig praksis, knotete og kundefientlig.

Svar fra ice
06.10.2022 14:13

Hei, Bjørnar Det er dessverre sånn at vi fakturerer ut hele inneværende måned, uavhengig av oppsigelsedato. Dette er standard for de fleste mobilselskap i Norge. Vi anbefaler derfor å sette overføringen til månedslutt. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no

ADVARSEL !!! DETTE SELSKAPET ER SVINDLERE ....

Omtale av  Nz

ADVARSEL!!!! Useriøst og svindlere Har KUN hatt problemer med dette selskapet Så for all del, hold fingrene fra ICE... De er også like arrogante og uhøflige på sin Facebook side, og svarer slet ikke på noen av de som kontakter eller skriver her på trustpilot eller FB... ADVARSEL!!!! Hold dere vekk!!!

Svar fra ice
04.10.2022 09:18

Hei, Nz. Beklager at du har hatt den opplevelsen hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ha en fin dag! Mvh Rebekka ice.no

Elendig at wifi tale ikke virker på iPhone

Omtale av  Øystein E

Har hytte hvor eneste dekning er med ice ruter Kan da ikke bruke min telefon til å ringe med, eller motta samtaler. Merkelig at det skal være sånn når det virket på Telenor nettet.

Svar fra ice
29.09.2022 09:07

Hei, Øystein Leit å høre at du sliter med dekningen på hytten! Kontakt oss gjerne på [email protected] så vi kan hjelpe deg videre og forhåpentligvis finne en løsning. Mvh Martine Ice.no

Trap user to activate mobil data then charge a huge amount

Omtale av  Quoc T. T

I was on a trip to Copenhagen this weekend. I first disabled data roaming as I was afraid of high charge. When I was on my way, I got a message from Ice suggesting me to turn on the data roaming as it is included. Message is as below "Hei! Du er nå i vår EU-sone og kan bruke mobildata, sende SMS/MMS og ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad. Sjekk at dataroaming under innstillinger på telefonen er aktivert" I then activated it, but later on (without no more messages from Ice), I got a warning that I already used 80% of my 500 limit, so I knew something was wrong and turn it off immediately. I checked my account today and was charged 417 kr for 41 MB. Contacted customer service to complaint that they trap user and that I would never activate data roaming without receiving their message, but they said it is my responsibility to use my phone properly. I will definitely change to another operator.

Svar fra ice
29.09.2022 09:07

Hi, Quoc This is unfortunate to hear. It sounds like your were connected to the satellite network. This may happen if your were traveling by plane or boat. Use of data when connected to the satellite network is not included and have its own prices. You can se this at ice.no. We would be happy to help you with any questions about your invoice so please contact us at [email protected]. Best regards, Martine Ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tåpelige regler for åpning og stenging av mobilt bredbånd

Omtale av  Lennart

Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i en årrekke. Kjøpt og betalt utstyret selv (ikke leieavtale). De siste to årene har jeg hatt mindre bruk for dette (brukt på hytta), og oppdager så at om du ikke selv følger med så reåpnes abbonentet automatisk etter 9 mnd - og det tar ca 3 mnd å stenge det igjen. Har medført at jeg to år på rad har måttet ut med 1000-vis av kroner for en tjeneste jeg ikke har benyttet.

Svar fra ice
22.09.2022 15:03

Hei, Lennart Så leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Ved frys av abonnement må man melde i fra måneden i forkant. Skal for eksempel abonnementet fryses fra 31. oktober, må man melde i fra i september. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi selvfølgelig se nærmere på det. Mvh Julie ice.no

betaler for noe som ikke fungerer

Omtale av  Arthur

fungerer ikke i heisen, garasjen, kjeller og hytta svært missfornøyd med opplevelsen hos ice

Svar fra ice
21.09.2022 07:58

Hei, Artur. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og at du valgte å bytte mobiloperatør. Dekningen kan variere på steder som du beskriver. Beklager at du hadde en slik opplevelse. Vi jobber med å bygge ut dekningen i hele Norge og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake ved en senere gang. Mvh Julie ice.no

ice har 3 889 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR