Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 870 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 870 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 870 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
513
323
396
1 248
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 870 verifiserte omtaler på Bytt.no

Faktura ved overføring

Omtale av  Bjørnar

Takket være anmeldelser fra publikum ble jeg oppmerksom på at Ice fakturerer for hele måneden ved bytte midt i måneden. Kundeservice bekrefter at jeg ville bli fakturert for en hel måned ved overføring den 10. Elendig praksis, knotete og kundefientlig.

Svar fra ice
06.10.2022 14:13

Hei, Bjørnar Det er dessverre sånn at vi fakturerer ut hele inneværende måned, uavhengig av oppsigelsedato. Dette er standard for de fleste mobilselskap i Norge. Vi anbefaler derfor å sette overføringen til månedslutt. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

ADVARSEL !!! DETTE SELSKAPET ER SVINDLERE ....

Omtale av  Nz

ADVARSEL!!!! Useriøst og svindlere Har KUN hatt problemer med dette selskapet Så for all del, hold fingrene fra ICE... De er også like arrogante og uhøflige på sin Facebook side, og svarer slet ikke på noen av de som kontakter eller skriver her på trustpilot eller FB... ADVARSEL!!!! Hold dere vekk!!!

Svar fra ice
04.10.2022 09:18

Hei, Nz. Beklager at du har hatt den opplevelsen hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ha en fin dag! Mvh Rebekka ice.no

Elendig at wifi tale ikke virker på iPhone

Omtale av  Øystein E

Har hytte hvor eneste dekning er med ice ruter Kan da ikke bruke min telefon til å ringe med, eller motta samtaler. Merkelig at det skal være sånn når det virket på Telenor nettet.

Svar fra ice
29.09.2022 09:07

Hei, Øystein Leit å høre at du sliter med dekningen på hytten! Kontakt oss gjerne på [email protected] så vi kan hjelpe deg videre og forhåpentligvis finne en løsning. Mvh Martine Ice.no

Trap user to activate mobil data then charge a huge amount

Omtale av  Quoc T. T

I was on a trip to Copenhagen this weekend. I first disabled data roaming as I was afraid of high charge. When I was on my way, I got a message from Ice suggesting me to turn on the data roaming as it is included. Message is as below "Hei! Du er nå i vår EU-sone og kan bruke mobildata, sende SMS/MMS og ringe internt i EU/EØS uten ekstra kostnad. Sjekk at dataroaming under innstillinger på telefonen er aktivert" I then activated it, but later on (without no more messages from Ice), I got a warning that I already used 80% of my 500 limit, so I knew something was wrong and turn it off immediately. I checked my account today and was charged 417 kr for 41 MB. Contacted customer service to complaint that they trap user and that I would never activate data roaming without receiving their message, but they said it is my responsibility to use my phone properly. I will definitely change to another operator.

Svar fra ice
29.09.2022 09:07

Hi, Quoc This is unfortunate to hear. It sounds like your were connected to the satellite network. This may happen if your were traveling by plane or boat. Use of data when connected to the satellite network is not included and have its own prices. You can se this at ice.no. We would be happy to help you with any questions about your invoice so please contact us at [email protected]. Best regards, Martine Ice.no

Tåpelige regler for åpning og stenging av mobilt bredbånd

Omtale av  Lennart

Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i en årrekke. Kjøpt og betalt utstyret selv (ikke leieavtale). De siste to årene har jeg hatt mindre bruk for dette (brukt på hytta), og oppdager så at om du ikke selv følger med så reåpnes abbonentet automatisk etter 9 mnd - og det tar ca 3 mnd å stenge det igjen. Har medført at jeg to år på rad har måttet ut med 1000-vis av kroner for en tjeneste jeg ikke har benyttet.

Svar fra ice
22.09.2022 15:03

Hei, Lennart Så leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Ved frys av abonnement må man melde i fra måneden i forkant. Skal for eksempel abonnementet fryses fra 31. oktober, må man melde i fra i september. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi selvfølgelig se nærmere på det. Mvh Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

betaler for noe som ikke fungerer

Omtale av  Arthur

fungerer ikke i heisen, garasjen, kjeller og hytta svært missfornøyd med opplevelsen hos ice

Svar fra ice
21.09.2022 07:58

Hei, Artur. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og at du valgte å bytte mobiloperatør. Dekningen kan variere på steder som du beskriver. Beklager at du hadde en slik opplevelse. Vi jobber med å bygge ut dekningen i hele Norge og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake ved en senere gang. Mvh Julie ice.no

Frekke kundebehandlere

Omtale av  Laila

Jeg har vært i kontakt med ice flere ganger den siste tiden, da jeg ikke har fått mobildata dekning, midt i Oslo. De ansatte svarer meg frekt og spydig, og mener at dette er noe jeg må forvente som kunde. Ehh nei! Så ønsker jeg å si opp abonnementet, hvor en kundebehandler ender opp med å diskutere med meg hvorfor jeg har feil, og at han skal ha på det rene at han har rett?!? Frekkere kundeservice har jeg aldri opplevd maken til. Endelig fått byttet, og det blir onecall på meg fremover.

Svar fra ice
19.09.2022 12:07

Hei, Laila Dette var leit å høre. Som kunde hos oss skal man føle seg ivaretatt i alle ledd, og jeg beklager hvis det ikke har skjedd for deg. Jeg håper du finner deg til rette hos OneCall, men du skal vite at du er hjertelig velkommen tilbake til oss hvis forholdene skulle endre seg. Mvh Anne ice.no

ice har 3 870 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR