ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra, er veldig fornøyd med alt sammen, ikke noe å klage på.
Firmaet vårt blir kontaktet av Ice Selger som lover det hvite ut av øyet. Vi ender opp med begrensinger på hastighet. Begrensninger i utland. Og elendig hastighet på mobildata, opp til 90% lavere enn konkurrenter. Vi sitter igjen med en følelse av å bli kraftig lurt. Det er ikke ofte man opplever noe lignende.
Hei Jim, Så trist å høre at dere sitter igjen med en følelse av å føle dere lurt. Vi har ingen intensjon, eller ønske om å lure våre kunder. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har samme opplevelse som Julie under her. De 6GB forsvant i en fei og jeg fikk ikke brukt Ice+. De nekter for å ha lovt meg at det skal fungere hos meg, enda de selv har solgt pakken og vet at den dekninga tas ikke inn der jeg bor og jobber. Enden på visa ble at jeg måtte kjøpe ekstra datapakker på 3GB til 179kr (hvilket er en sinnsyk pris)... på under en uke hadde jeg brukt 2200kr på internett fordi 3GB ikke holdt én time med KUN Spotify engang - altså helt klart svindel med GB. Skal klage dem inn til Forbrukerrådet og vurderer politianmeldelse for å kanskje få belyst hvordan selskap som dette opererer. ALDRI det elendige selskapet igjen.
Hei Kim M. J, Veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, nummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig kundebehandlingen, dårlig avtale. Hver gang jeg ringe kundeservice, de forskjellige ting.
Telefonkontakten forsvant plutselig idag kl 1200 uten at jeg vet grunnen. Jeg skal reise til Tyrkia i morgen tidlig og har bruk for telefonen der. Idag er det søndag og det er ikke mulig å få rettet feilen. Dette er IKKE akseptabel. Bør jeg skifte selskap?
Hei Ernst H, Så leit å høre at du opplever problemer med tjenesten. :-( Dersom problemet ikke er løst enda, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Sinnsyk dårlig dekning. Jeg bor i Oslo har valgt 6GB og data frihet i tillegg for å dekke mine behov. Selv i Oslo sentrum "spises" datakvoten på 6GB opp da det ofte ikke er ICE+ tilgjengelig. Har hytte mellom Vassenden og Skei og der er det absolutt ingen ICE+ dekning og data frihet totalt bortkastet. Kundeservice er forholdsvis bra og retter raskt opp overfakturering. Når det ikke finnes dekning for ICE+ hvor jeg befinner meg på vestlandet og vanlig datåkvoten "spises" opp i Oslo p.g.a. dårlig ICE+ dekning er det totalt uinteressant å ha ICE abonnement for meg og familien. Takk og forfall til ICE.
Hei Eirik, Dette var leit å høre. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice er bra i det daglige, men dersom det er feil som må dekkes av teknisk personale er alt håp ute. Jeg er blitt lovet i nesten 14 dager at den som ser på feilen skal ringe. Purret 4-5 ganger uten at det har gitt respons. Får bare svar om at de arbeider med saken. Problemet er at det ikke er mulig å sende SMS til et spesielt nummer (ring hytta varm). Dette går med andre firma som vi testet i butikken. Eksperter hos Expert hjalp i 2 timer og Ice har innrømmet skriftlig at feilen ligger hos dem.
Hei Johnny, Jeg må bare beklage for at du har ventet så lenge med å få svar fra oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no