ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telefonkontakten forsvant plutselig idag kl 1200 uten at jeg vet grunnen. Jeg skal reise til Tyrkia i morgen tidlig og har bruk for telefonen der. Idag er det søndag og det er ikke mulig å få rettet feilen. Dette er IKKE akseptabel. Bør jeg skifte selskap?
Hei Ernst H, Så leit å høre at du opplever problemer med tjenesten. :-( Dersom problemet ikke er løst enda, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Sinnsyk dårlig dekning. Jeg bor i Oslo har valgt 6GB og data frihet i tillegg for å dekke mine behov. Selv i Oslo sentrum "spises" datakvoten på 6GB opp da det ofte ikke er ICE+ tilgjengelig. Har hytte mellom Vassenden og Skei og der er det absolutt ingen ICE+ dekning og data frihet totalt bortkastet. Kundeservice er forholdsvis bra og retter raskt opp overfakturering. Når det ikke finnes dekning for ICE+ hvor jeg befinner meg på vestlandet og vanlig datåkvoten "spises" opp i Oslo p.g.a. dårlig ICE+ dekning er det totalt uinteressant å ha ICE abonnement for meg og familien. Takk og forfall til ICE.
Hei Eirik, Dette var leit å høre. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice er bra i det daglige, men dersom det er feil som må dekkes av teknisk personale er alt håp ute. Jeg er blitt lovet i nesten 14 dager at den som ser på feilen skal ringe. Purret 4-5 ganger uten at det har gitt respons. Får bare svar om at de arbeider med saken. Problemet er at det ikke er mulig å sende SMS til et spesielt nummer (ring hytta varm). Dette går med andre firma som vi testet i butikken. Eksperter hos Expert hjalp i 2 timer og Ice har innrømmet skriftlig at feilen ligger hos dem.
Hei Johnny, Jeg må bare beklage for at du har ventet så lenge med å få svar fra oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet fra Chili til Ice sitt abonnement med datafrihet. Fikk det anbefalt av en selger på Power også var det litt billigere. Måtte kjøpe abonnement med minst 6 GB, noe som virket helt kurant siden totalpris uansett ble lav. Jeg bor sentralt i Bergen, og får nesten ikke inn Ice+ noe sted. Foreløpig har mobilen min brukt 10 GB denne måneden hvorav 6 GB er fra mitt vanlige abonnement og 4 GB er fra Ice+. Jeg har ikke Wi-Fi hjemme, og forklarte til selger at det var veldig viktig at hastighet og dekning var grei. Når jeg ringte Ice foreslo de at jeg kunne utvide 6 GB- pakken. Men det er jo ikke det jeg vil vil, jeg trenger mye mer enn 12, 32 eller 64 GB. Det er jo derfor jeg har kjøpt fri data. Det er så sykt frustrerende for jeg ville ikke bytte abonnement men ble overtalt til det. Vi ringte til og med Ice fra butikken så vi skulle være sikre på at det ikke var noen "hake". Jeg har aldri skrevet en omtale før, men dere kan faktisk ikke kalle det fri data når det i realiteten ikke kan brukes selv når man bor sentralt i en av Norges største byer. Nå må jeg drive å kjøpe datapakker, krangle med butikken, tilbakebetale rabatten og det koster meg masse tid og penger. I dag er det den 8 oktober, og jeg fikk altså 10 GB ut av datapakken "fri data". Og det holder ikke at dere sier at det er dekning i storbyene, for det er jo ikke det. Jeg er ikke den eneste som har dette problemet i Bergen. Det er ikke greit å drive på sånn, dere må enten fikse det eller være ærlige. Julie
Hei Julie, Leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Veldig dårlig dekning for folk som bor i innlandet og bak trær og fjell. Men alltid god kundeservice :)
Hei Frøya, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men likevel veldig leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss i innlandet. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Nettopp gått over til ICE pga stadig dårligere og elendig dekning hos Telenor. Varierende dekning også fra Telia, mens hos ICE opplever jeg bedre dekning enn jeg noensinne har hatt og kunne ha forestilt meg.
Hei Iren, Så hyggelig tilbakemelding - det varmer mitt hjerte å høre! :D Jeg håper du er fornøyd kunde hos oss i en lang tid, også ønsker jeg deg en riktig fin dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no
For dårlig dekning, både på telefoni og data, spesielt på hytten som ligger ved kysten.