ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobildekning ok. Mobilt bredband til bruk på ferie i bobil elendig
Fikk veldig god oppfølgning fra en hyggelig medarbeider. Alltid hyggelig folk når man ringer til ICE.
Hei Kenneth, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig fornøyd med pris på abonnement. Synd dere ikke har data boost som Telia har. (Ubegrenset data i 1 eller 3 timer til henholdsvis 19kr og 39kr) Savner dette, spesielt når vi er på hytta
Hei Linda, Tusen takk for din tilbakemelding.Vi jobber hele tiden med nye produkter, så det er bare å følge med. Det skjer mye spennende fremover. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kundeservice har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe meg når jeg har kontaktet de.
Var veldig enkelt og greit å både ordne og si opp abonnementet. Kommer tilbake til dere med det som ble sagt opp idag når brukeren har blitt eldre.
Hei Lillian, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre! Du er hjertelig velkommen tilbake. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Enkelt å kommunisere med. Raske svar og god hjelp.
Ble overfakturert for 30 dager etter at abonnementet var utgått, da jeg tok konkakt med kundeservice og ba om å få de 30 dagene kreditert fikk jeg tilbakesnakk og utrolig dårlig service. Jeg kan ikke ta igjen å noengang ellers ha blitt behandlet slik av kundeservice. STYR BORT FRA ICE.NET
Hei Jamie, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no