Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert fredag 18. juli
ice
3.1
4 135 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Negativ trend

ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
4 135 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 12 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 135 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 467
533
351
432
1 352
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 135 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig, nekter å gjøre noe som helst for kundene

Omtale av  J

De var ikke villig til å gjøre noe som helst med at de ikke leverte tjenesten, tok kontakt med posten om at pakken ikke ble levert, fikk beskjed om at jeg må ta det opp med ice, de svarte med at jeg må ta kontakt med posten, så ingenting ble gjort med saken, full regning på to måneder uten at tjenesten ble levert for et of halvt, ingen hjelp ifra kundeservice. Og i det siste måned har nett tingangen blitt elendig, det koblet seg ut helt tillfeldigvis, med ping som er så elendige at nettsider som har standard for sikkerhet, nekter å fungere. Nett tilkoblingen kutter ut så ofte at, det blir umulig å ha samtaler over nettet.

Svar fra ice
05.07.2025 14:22

Hei! Det er leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og at dekningen er dårlig. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Du er velkommen til å kontakte oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Mvh. Julie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Store gebyrer

Omtale av  Nico

De sniker inn 2 års bindingstid uten att en er klar over det og om man skulle få seg jobbmobil må man da betale store gebyrer for å få det overført. Prisen de oppgir for månedspris viser seg også å være uten MVA. Obs obs! Ikke anbefalt, det finnes mange andre mobiloperatører som ikke benytter disse triksene.

Svar fra ice
03.07.2025 16:57

Hei, Nico Det er veldig leit at du ikke er fornøyd og føler deg lurt. Vi ønsker selvfølgelig at kundene våre skal være fornøyde. Om det er noe du vil at vi skal se nærmere på er du velkommen til å kontakte oss på [email protected]. Mvh. Julie ice.no

Udugelig og frekk kundeservice, og en kanselleringsprosess fra helvete

Omtale av  Nicolay S

Man blir fratatt myndigheten til å ta avjørelser om sitt eget abonnement, og er nødt til å kontakte kundeservice for å gjøre dette. Kundeservicen er inkompetent og fiendentlig. De har skjørt ego, og med vilje provoserer og eskalerer, og tåler ikke hintet av en aggressiv tone. Først blir det lagt på etter kun tre setninger. Da jeg ringte igjen måtte jeg prate med en dame som ikke var særlig fristet til å hjelpe meg før jeg skiftet tonefallet mitt. Deretter fortalte hun at systemet deres var nede, som om det er mitt problem. Det er DERES jobb. Om deres system er oppe eller nede er knakende irrelevant for meg. Hvis det er problemer, så får de pokker meg se å skrive det ned på en lapp og gjøre det når systemet er oppe. Hvis de ikke ønsker å bli oppringt av sure kunder, så kunne de jo bare latt meg avslutte abonnementet mitt på egenhånd, framfor å tvinge meg til å sitte totalt 1,5 timer i mobilkø.

Svar fra ice
03.07.2025 16:32

He, Nicolay! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Vi skal selvfølgelig ikke legge på under samtalen. Når det gjelder oppsigelse må det gjøres via kundeservice. Det kan for eksempel være bindingstid som kan påføre bruddgebyr og så er det slik at når man sier opp et mobilnummer mister man rettighetene til mobilnummeret, med mindre det overføres til ny mobiloperatør. Det er også flere ting som vi informerer om ved oppsigelse. Blandt annet hvordan abonnementet faktureres før oppsigelse trer i kraft. Oppsigelse via kundeservice er nettopp for kundens egen sikkerhet. Vi har et kontaktskjema du kan nå oss på hvis du ikke ønsker å utføre oppsigelse over chat eller telefon. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh. Julie ice.no

Veldig fornøyd kunde!

Omtale av  Elisabeth R

Veldig fornøyd etter å ha hatt abonnementet i mange år nå!

Svar fra ice
03.07.2025 16:21

Hei, Elisabeth Så flott at du er fornøyd med abonnementet ditt. Takk så mye for hyggelig tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no

Bra abonnement

Omtale av  Hilde

God dekning og mye data for pengene. Genialt med rollover så man kan gi data til hvem som helst som har ice

Svar fra ice
30.06.2025 18:09

Hei, Hilde! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hører ikke hjemme i vesten i 2025

Omtale av  Elise J

- Ustabilt nett og dårlig dekning - Kundeservice som er opptatt av salg, ikke service - Arrogant holdning hos ansatte som automatisk antar at feilen ligger hos bruker - Helt ubrukelig i Sverige (..og antar det gjelder resten av utlandet også). Skal aldri ha denne leverandøren igjen, 12 grusomme måneder.

Svar fra ice
30.06.2025 18:11

Hei, Elise! Det er veldig leit at du har problemer med dekningen og vi skjønner at du ikke er fornøyd med det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Mvh. Julie ice.no

Redusert mottak av signaler

Omtale av  Øyvind

Dårlig dekning selv tett på byen Moss i Østfold. Måtte ringe nødnummer etter viltpåkjørsel og mislyktes flere ganger. Displayet på mobilen viser dårlig mottak av signaler.

Svar fra ice
26.06.2025 13:49

Hei, Øyvind! Slik skal det selvfølgelig ikke være. Hvis du er i et område der det skal være god dekning, men du har problemer med dekningen anbefaler vi at du kontakter kundeservice. Det kan være flere årsaker til dekningsproblemene og det ønsker vi selvfølgelig å ta en titt på. Deknignskartet finner du her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Skriv gjerne til oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Mvh. Julie ice.no

ice har 4 135 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR