ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De var ikke villig til å gjøre noe som helst med at de ikke leverte tjenesten, tok kontakt med posten om at pakken ikke ble levert, fikk beskjed om at jeg må ta det opp med ice, de svarte med at jeg må ta kontakt med posten, så ingenting ble gjort med saken, full regning på to måneder uten at tjenesten ble levert for et of halvt, ingen hjelp ifra kundeservice. Og i det siste måned har nett tingangen blitt elendig, det koblet seg ut helt tillfeldigvis, med ping som er så elendige at nettsider som har standard for sikkerhet, nekter å fungere. Nett tilkoblingen kutter ut så ofte at, det blir umulig å ha samtaler over nettet.
Hei! Det er leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og at dekningen er dårlig. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Du er velkommen til å kontakte oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Mvh. Julie ice.no
De sniker inn 2 års bindingstid uten att en er klar over det og om man skulle få seg jobbmobil må man da betale store gebyrer for å få det overført. Prisen de oppgir for månedspris viser seg også å være uten MVA. Obs obs! Ikke anbefalt, det finnes mange andre mobiloperatører som ikke benytter disse triksene.
Hei, Nico Det er veldig leit at du ikke er fornøyd og føler deg lurt. Vi ønsker selvfølgelig at kundene våre skal være fornøyde. Om det er noe du vil at vi skal se nærmere på er du velkommen til å kontakte oss på [email protected]. Mvh. Julie ice.no
Man blir fratatt myndigheten til å ta avjørelser om sitt eget abonnement, og er nødt til å kontakte kundeservice for å gjøre dette. Kundeservicen er inkompetent og fiendentlig. De har skjørt ego, og med vilje provoserer og eskalerer, og tåler ikke hintet av en aggressiv tone. Først blir det lagt på etter kun tre setninger. Da jeg ringte igjen måtte jeg prate med en dame som ikke var særlig fristet til å hjelpe meg før jeg skiftet tonefallet mitt. Deretter fortalte hun at systemet deres var nede, som om det er mitt problem. Det er DERES jobb. Om deres system er oppe eller nede er knakende irrelevant for meg. Hvis det er problemer, så får de pokker meg se å skrive det ned på en lapp og gjøre det når systemet er oppe. Hvis de ikke ønsker å bli oppringt av sure kunder, så kunne de jo bare latt meg avslutte abonnementet mitt på egenhånd, framfor å tvinge meg til å sitte totalt 1,5 timer i mobilkø.
He, Nicolay! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Vi skal selvfølgelig ikke legge på under samtalen. Når det gjelder oppsigelse må det gjøres via kundeservice. Det kan for eksempel være bindingstid som kan påføre bruddgebyr og så er det slik at når man sier opp et mobilnummer mister man rettighetene til mobilnummeret, med mindre det overføres til ny mobiloperatør. Det er også flere ting som vi informerer om ved oppsigelse. Blandt annet hvordan abonnementet faktureres før oppsigelse trer i kraft. Oppsigelse via kundeservice er nettopp for kundens egen sikkerhet. Vi har et kontaktskjema du kan nå oss på hvis du ikke ønsker å utføre oppsigelse over chat eller telefon. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh. Julie ice.no
Veldig fornøyd etter å ha hatt abonnementet i mange år nå!
Hei, Elisabeth Så flott at du er fornøyd med abonnementet ditt. Takk så mye for hyggelig tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no
God dekning og mye data for pengene. Genialt med rollover så man kan gi data til hvem som helst som har ice
Hei, Hilde! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no
- Ustabilt nett og dårlig dekning - Kundeservice som er opptatt av salg, ikke service - Arrogant holdning hos ansatte som automatisk antar at feilen ligger hos bruker - Helt ubrukelig i Sverige (..og antar det gjelder resten av utlandet også). Skal aldri ha denne leverandøren igjen, 12 grusomme måneder.
Hei, Elise! Det er veldig leit at du har problemer med dekningen og vi skjønner at du ikke er fornøyd med det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Mvh. Julie ice.no
Dårlig dekning selv tett på byen Moss i Østfold. Måtte ringe nødnummer etter viltpåkjørsel og mislyktes flere ganger. Displayet på mobilen viser dårlig mottak av signaler.
Hei, Øyvind! Slik skal det selvfølgelig ikke være. Hvis du er i et område der det skal være god dekning, men du har problemer med dekningen anbefaler vi at du kontakter kundeservice. Det kan være flere årsaker til dekningsproblemene og det ønsker vi selvfølgelig å ta en titt på. Deknignskartet finner du her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Skriv gjerne til oss på [email protected]. Håper vi hører fra deg. Mvh. Julie ice.no