ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice-chatten fungerer fint anbefales, rask og god service!
Måtte gå over til Ice ifbm. mobilkjøp. Dekning på både nett og telefon har aldri vært dårligere enn nå. Jeg får regning på beløper som ikke samsvarer med bruk og Ice kan ikke redegjøre for hva disse ekstrakostndene er. Kundeservice er et fremmedord i dette selskapet. På telefon, når man endelig kommer frem, har jeg begge gangene jeg ringt fått beskjd at de ikke viste og når jeg forsøkte å kontakte på chat kom det aldri svar. Det eneste positive er at de har ok pris. Bindingstiden min er nå ute og jeg skal tilbake til talkmore. Hadde de i 10 år før dette og aldri er problem.
Hei Marie, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God kundeservice, enkel betjening av oversiktlig Min side, OK pris. Ikke helt fornøyd med mobildekningen, veldig variabel.
Hei Lisbeth H, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God dekning, billig, rimelig, god kundeservice. Kunne ikke ha vært bedre
Ærlig så kan jeg si at hadde du spurt meg for noen år siden om Ice så hadde svaret vært enkelt.. Unnskyld meg, men dette er ærlig. Da var kundeservice på bånn, produktet på bånn. Tenker da Internett over ice nettet. I dag så har jeg 3 mobil abonnement og hatt det i 8 måneder nå. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd med hver eneste kontakt jeg har hatt med Ice helt fra jeg bestilte abonnement og videreførte 2 nummer. Fikk også et nytt. Så har det vært fenomenal kundeservice og en vilje til å ivareta deg som kunde på eg personlig plan, og opptrer løsningsorientert. Så ikke bare en, men 10 tommeltotter opp for Dere. Da de jeg har vært i kontakt med på kundeservice og selgere som var behjelpelig og imøtekommende i begynnelsen. Så er prisene mer en konkurransedyktige, billigste løsningen jeg fikk med den datamengden jeg skulle ha. Så det skal dere faktisk ha, dere gjør noe riktig som gjør at ting går riktig vei. Anbefaler dere på det sterkeste videre.
Hei Hans I. R Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Vi er veldig fornøyde med å ha deg som kunde. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg opplever nå at mobildata omtrent ikke virker. Finner ikke noen driftsproblemer, men når jeg ikke har wifi dekning slår jeg wifi av. De siste to dagene så virker omtrent ikke mobildata på telefonen. Så nå lurer jeg på om jeg må bytte til Telenor dekning. Dette har skjedd før, så har det blitt bra og så er det dårlig igjen. Har opplevd umulig å bruke tlf i USA, fikk ikke kontakt med nett og måtte sette kort inn i annen tlf for å få det til å virke. Har opplevd driftsforstyrrelser hvor tlf og sms var borte i flere dager, noe som skapte problemer for meg og gjorde meg grenseløst irritert. Særlig fordi en ikke fikk noe varsel eller noen kompensasjon. Ice er billig og kundeservice er bra, men jeg må kunne stole på at jeg har telefon som virker til enhver tid.
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk råd og info jeg trengte uten å ringe eller skrive mail.