ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Ice 500mb i flere år nå og har vært stortsett fornøyd. Har aldri brukt utover 500mb, og har profitert av data rollover. Har noen ganger fått litt høyere regning pga. utenlandsk sms/mms. Appen er oversiktlig og grei, og har ikke hatt problemer eller behov å kontakte kundeservice. Nå har jeg fått en mail at abonnementet avvikles, og blir automatisk overført til 1GB til 129,-. Dette er utrolig kjedelig for meg som greier seg med 500mb for 99,-
Hei Alexander, Så leit å høre at du er misfornøyd med beslutningen vår om å avvikle 500MB-abonnementet. :-( Jeg håper vi kan tilby noe som passer deg bedre i fremtiden. I mellomtiden, håper jeg du ønsker å fortsette med å være kunde hos oss, med 1GB-abonnementet. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning mange steder, merkbart. Lite varsling om man nærmer seg datagrensen, dyrt med ekstra. Blir alltid minst 40 kr dyrere hver Mnd. Vises ikke årsak på faktura. Ringer kanskje 0-2 korte samtaler til supportlinjer (evt 5sifret). Samt 2 (til/fra) kostnadssms for reseptbestilling. Burde ikke blitt ca kr 50 ekstra uansett.
Hei, Ole Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få tatt en nærmere titt på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har alltid fått hjelp når jeg har hatt problemer,enten jeg har ringt heller skrevet Mail.
Fornøyd med nett og hastigheter. Aldri hatt problemer med dekningsutfall. Men oppfatter ikke ICE som det de engang skulle være, billig og nyskapende. I ferd med å falle ned i sekken med de ande.
Hei, Tor Det er veldig gledelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hver dag med å kunne tilby de mest gunstige og innovative løsningene for våre kunder. Her kan jeg eksempelvis trekke fram våre nyeste produkter - Data Frihet og iceJunior. Jeg håper vi kan tilby noe som passer for deg også, slik at vi får beholdt deg så kunde så lenge som mulig. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Påtvunget betaling for GB jeg overhodet ikke bruker i abonnementet mitt
ICE har forferdelig hastighet på nettet sitt. Minner mye om ISDN hastighet. Merkelig kundeservice i app også.
Hei, Frode Så leit å høre at du har opplever problemer med mobilnettet vårt. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder kan benytte seg av vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. På de områdene vi ikke har eget nett, leier vi signaler fra Telia. Send oss en e-post til bytt,[email protected] med fullt navn og telefonnummer, slik at vi får sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har kjøpt mobilt bredbånd fra Ice. Ice forholder seg ikke til reklamasjon på ytelse. De hevder at de tilbyr en prøveperiode på 30 dager hvor man kan prøve om det virker. Hvis det ikke virker, kan man returnere router og få igjen pengene, men ikke frakten. Problemet er at de presenterer et dekningskart som sier at det fungerer. Det burde de ta ansvar for og ta alle kostnadene ved retur når det ikke fungerer. De later som om de ikke forstår forskjellen på angrerett og reklamasjon og sender hakk i plata svar når man henvender seg til dem. Skygg unna er mitt råd.
Hei, Geir Så trist å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den her på stående fot. Send oss en e-post til [email protected] med kundenummeret ditt og fullt navn, så skal vi få tatt en nærmere titt på saken. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no