ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning og skikkelig dårlig kundeservice når man bruker punch meldinger ifht til jobb, å man ikke mottar disse, får jeg ikke jobbet. Helt Helt elendig!!! Styr unna, har hatt Telia i 10 år å det har aldri vært noe problem så går tilbake til Telia med engang!
Hei Linda, Dette må vi få sjekket opp i. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vi er ice-kunder som ble "tvangsflytte" fra Komplett. På reise i USA i sommer, og Japan i høst var det så godt som umulig å få mobildekning. Etter kontakt med ice fikk vi en liste med forslag til hva vi kunne gjøre, bla. endre innstillinger på telefonen, ta ut SIM-kort mm. Det toppet seg da vi ble bedt om å lage en oversikt over når og hvor vi var, om vi fikk dekning eller ikke, og notere hvilket nett vi var koplet til når vi event. hadde dekning. Disse opplysningene ble vi bedt om å sende til teknisk avdeling hos ice. Dette gjorde vi selvfølgelig ikke. Vi reiser ikke på ferie for å teste ut ice sin dekning. Kanskje en ide at de heller tar seg en tur selv. Det ble nesten komisk da vi, under oppholdet i Japan, fikk en e-post der vi ble bedt om oppgi et kontakt-telefonnr. Vi har reist mye, og hatt ulike mobilabonnement, men aldri opplevd noe lignende. Vi har alltid blitt koplet til et lokalt nett, uten å måtte endre innstillinger på telefonene. Å tilby abonnement med så dårlig kvalitet er fullstendig useriøst. Vårt råd er å SKYGGE UNNA ice !!
Hei Odd, Det er veldig leit å høre at dere opplevde problemer med abonnementene deres i USA og Japan. :-( Slik skal det naturligvis ikke være. Bakgrunnen for at teknisk avdeling ba dere om å notere ned adresse der problemene oppsto, og hvilket nett dere var tilkoblet, var for å gjøre det lettere å identifisere problemet. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er helt optimalt når man er på en reise, og skal kose seg, så dette beklager jeg på det sterkeste. :-( Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester i utlandet, og jeg krysser fingrene for at dette ikke vil gjenta seg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever ofte at jeg ikke har dekning, og jeg bor sentralt i Bergen.. Gps ser ut til å fungere dårligere også.
Hei Morten, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Tok kontakt med ice men de kunne ikke gjøre noe. Man betaler for noe en ikke har bruk for.
Mens jeg var på 2 uker ferie i Tyskland på besøk av familien min manglet jeg plutselig mobilbredbånd akkurat når jeg gikk over grensen fra Norge. Kunne heller ikke mer ringe eller sende sms ut fra mobilen. Jeg ringte hver dag i en uke for å få problemet fikset. Det var 5 forskjellige kundebehandlere som ikke fikk det til med mobilbredbånd. Dette har ødelagt en stor del av ferien min :( Jeg sier nå opp og finner meg en annen leverandør!
Hei Carmen, Så leit å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever tregt nett i Oslo, dårlig dekning på Vestlandet. Mange steder på Vestlandet de bør få eget nett. Hjelper svært lite med «fri data» pakke når det mangler eget ice nett flere steder. Dette har jeg opplevd med iPhone XS MAX og iPhone 8.
Hei Odd, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ferdes på områder med ekstremt god dekning. Har alltid dette «ice pluss», men alikevel så oppleves «LTE» som Edge hos andre leverandører. Jeg Har iphone XS, og klarer ikke laste ned apper på mobildata engang. Var aldri problem med andre leverandører. Her skuffer Ice, styr unna!