ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever ofte at jeg ikke har dekning, og jeg bor sentralt i Bergen.. Gps ser ut til å fungere dårligere også.
Hei Morten, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Tok kontakt med ice men de kunne ikke gjøre noe. Man betaler for noe en ikke har bruk for.
Mens jeg var på 2 uker ferie i Tyskland på besøk av familien min manglet jeg plutselig mobilbredbånd akkurat når jeg gikk over grensen fra Norge. Kunne heller ikke mer ringe eller sende sms ut fra mobilen. Jeg ringte hver dag i en uke for å få problemet fikset. Det var 5 forskjellige kundebehandlere som ikke fikk det til med mobilbredbånd. Dette har ødelagt en stor del av ferien min :( Jeg sier nå opp og finner meg en annen leverandør!
Hei Carmen, Så leit å høre at du opplevde problemer i utlandet. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever tregt nett i Oslo, dårlig dekning på Vestlandet. Mange steder på Vestlandet de bør få eget nett. Hjelper svært lite med «fri data» pakke når det mangler eget ice nett flere steder. Dette har jeg opplevd med iPhone XS MAX og iPhone 8.
Hei Odd, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ferdes på områder med ekstremt god dekning. Har alltid dette «ice pluss», men alikevel så oppleves «LTE» som Edge hos andre leverandører. Jeg Har iphone XS, og klarer ikke laste ned apper på mobildata engang. Var aldri problem med andre leverandører. Her skuffer Ice, styr unna!
Jeg var kunde i et annet selskap, men plutselig hadde ice fått det for seg at det var ok å bare overføre meg til dem, og sende meg faktura. Dette var uten at jeg hadde bestilt noe som helst (har aldri hatt et kundeforhold med ice tidligere), eller samtykket til å bli kunde.
Hei Simon, Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hadde Ice for noen år siden, men sa opp pga dårlig dekning og et evig styr i utlandet. Gikk over til Komplett og var kjempefornøyd. Helt til Ice tar over Komplett! Tenkte gi det en sjanse da jeg tok det som en selvfølge at dette problemet nå var løst. Der tok jeg feil! Fortsatt elendig dekning. Håpløst i utlandet. Må bl.a aktivere mms flere ganger om dagen. Nå er det slutt, aldri mer Ice! Byttet til ny operatør, men ettersom det gikk 3 dager ut i ny måned måtte jeg fortsatt betale for hele denne måneden. Synes dette er urimelig ettersom jeg ble UFRIVILLIG kunde etter Komplett. Fra andre leverandører har jeg fått faktura på kun de dagene abonnementet var aktivt. Det skal sies at jeg fikk første måned gratis etter overdragelsen fra Komplett, men ble ikke mye gratis når jeg må betale for full måned etter oppsigelse. Dette blir for useriøst og ustabilt, jeg anbefaler derfor IKKE Ice.
Hei Anne M, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Dette er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du har opplevd, så vil jeg veldig gjerne se på dette med deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no