ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var kunde i tre år. Elendig dekning, elendig kundeservice, dobbelfakturering, flere i familien har lignende erfaring, osv. Orker ikke skrive mye, dette holder, Folkens ligg unna dette firmaet. :-)
Hei Peter, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke var bra nok, hos deg. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Styr unna. Ice er ikke noe jeg ønsker min argeste fiende. Ice har en forferdelig mentaliten til kundene sine. Service og imøtekommenhet prioriteres ikke av ice. Selv valgte jeg og betale flere tusen kroner i bruddgebyr for å slippe ice noe mer. Gjør deg selv en tjeneste. Styr unna. Dårlig dekning har de også veldig mange steder.
Hei Christoffer, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din og er usikker på hva som har skjedd/hva slags problemer du har hatt, med abonnementet. Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Skiftet nylig mobilabonnement fra ice.net til annet fordi ice.net skrur opp prisene mens andre skrur ned eller er stabil. Verifiserte etter bytte funksjonalitet i bl.a. mms. Det funker utmerket bortsett fra til flere bekjente med ice.net abonnement. Der tok leveringstid for mms mange timer. Det er verken tillitvekkende, akseptabelt eller funksjonelt. Slik jeg forstår foregår levering av mms slik: Mms går fra telefon--->avsenders mmsc--->mottalers mmsc--->mottaker Ice.net sliter
Hei Reidar, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med MMS. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har Ice 6GB + Data frihet på 1000GB i mnd. Abonnementet er 10mbps, som er helt ok i en husstand der 2 ser tv/film samtidig. Har trillingkort, 2 i mobil, 1 i en router, og betaler 466,- /mnd. Suvvvvverent!. Har ikke hatt noe problemer av noe slag. Er SVÆRT fornøyd med at det endelig kommer mobilabonnement som har samtale + mye data. (At det ellers skilles mellom vanlig abb. og breddbånd-abb. har vel ikke noen annen grunn enn å melke folk for penger) Håper tilbudet varer! Har anbefalt ICE (samme abonnement) til flere venner, som også er strålende fornøyd :)
Hei Lars A, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd med tjenesten vi tilbyr. Så kult at du har anbefalt oss videre. Tusen takk for at du er kunde hos oss. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Selv om Ice har god service har jeg sagt opp abonnementet. For 2 år siden betalte jeg 99 pm, nå er det 149 pm. Det går fort i svingene. Ice: prøv kanskje en pensjonistabonnement!
Hei Robertb, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har et AS med en ansatt (meg selv) og ble ringt opp av en selger fra Ice om tilbud på et gunstig bedriftsabonnement med priser bare han kan tilby. Jeg startet samtalen med at mobilabonnementer (3 stk) vi har i dag betaler jeg privat. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke ord han brukte, men jeg forsto det slik at vi kunne få samme betingelser privat siden jeg eier en bedrift. Jeg har dummet meg ut og godkjent avtalen på e-post mens jeg snakket med han uten å lese gjennom. Jeg trodde vi var enige. Han var behjelpelig med å fjerne barnas tel numre fra opplysningstjeneste. Da jeg hadde mulighet til å lese gjennom avtalen på nytt 1,5 time senere skjønte jeg at dette er feil og jeg har inngått en bedriftsavtale og har sendt Mail til selgeren(uten å få svar) og har ringt kundeservice som har opprettet en klagesak. Vi har ikke kommet til enighet og snakker forbi hverandre. Mine poeng er at abonnementer var private og mine to barn er ikke ansatte i bedriften. Jeg føler meg lurt og i tillegg er det bindingstid på 24 måneder ellers må jeg betale bruddgebyr på kr 3.000 eks mva. Kundekonsulent som er den øverste klageinstans hos Ice står ved at jeg har sagt at «Jeg kan ta avgjørelse på veine av bedriften» og at de finner det rimelig at siden jeg har åpnet e-post og bekreftet avtalen så hadde jeg mulighet til å lese gjennom. Og det er helt riktige påstander dratt ut av konteksten. Jeg hadde større forventninger til Ice-kundeservice. Ønsker at de skal være mer løsningsorientert og prøve å gjøre kunden mer fornøyd. Vi kunne møtes halvveis, men jeg føler meg presset til å beholde avtalen og betale den privat hvis ikke jeg får noen gode tips på hvordan jeg kan løse dette. Greie priser, men etter en slik kundeservice vil ikke jeg ha det gratis og kommer til å forbanne Ice hver gang jeg tar i telefon.
Hei Galina, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du føler deg lurt og at du sitter igjen med en slik oppfatning av oss. :-( Dette ønsker jeg selvsagt å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Alt fungerer, god hastighet. Vennlig og kompetent service. Veldig god pris!