Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 879 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 879 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 879 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 392
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nei takk

Omtale av  Anatt

Var opprinnelig ikke spesielt positivt til å bli overført fra Komplett til ice, hovedsakelig fordi ingen spurte. Det kom info-mail etter info-mail og flere der det sto ordrebekreftelse og nytt sim-kort på vei. Fremdeles ikke fått dette forøvrig, første mail kom for sikker 2 mnd siden. Etter enda en 'ordrebekreftelse' i dag og fremdeles ingen som har spurt om jeg har lyst til å bli kunde av Ice, eller om jeg godtar prisøkningen jeg blir påtvunget, så bestilte jeg i dag nytt kort fra annen leverandør. Bestemoren min har forøvrig brukt Ice lenge, og det har bare vært problemer. De tok faktura gebyr selv om hun ikke fikk fakturaer i posten, vi la inn min e-post så jeg kunne følge med på dette, fremdeles ingen fakturaer hverken i post eller på mail, hun blir trukket med autotrekk fra konto. Hun vil ikke bytte fordi hun bil ikke lage 'noe styr'. Jeg har kontaktet de sikkert 15 ganger uten at noe blir bedre. De mener de sender meg mail... Og det gjør de.. spam.. men ikke noen fakturaer. Konklusjon, JEG skal ikke være kunde hos ice. Hadde jeg kunnet skulle jeg byttet abbonnementet til bestemor også. Helt håpløse greier.

Svar fra ice
07.06.2019 12:57

Hei, Anatt Så leit å høre at du ikke var fornøyd med overføringen fra Komplett Mobil, til ice. :-( Det stemmer at etter vi kjøpte opp kundemassen til Komplett Mobil, så ble det automatisk satt i gang en overføring til ice. Kundene står naturligvis fritt til å velge hvilken operatør de selv ønsker å være hos, dersom de ikke ønsker å bli overført til oss. Da er det slik at de kan kontakte operatøren de ønsker å være hos, å bestille en overføring til den gjeldende operatøren. Når det gjelder problemet knyttet til din bestemors faktura, så ønsker jeg å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få tatt en nærmere titt her. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ellendig rett og slett

Omtale av  Håkon

Hyggelig kundeservice, men der stopper også det positive. Dekningen er bortimot inteteksisterende og jeg synes synd på alle andre som også ble kastet over etter oppkjøp. Kanskje bruke penger på utbygging istedenfor å kjøpe opp andre selskaper? Jeg går hvertfall rett tilbake til Telenornett.

Svar fra ice
07.06.2019 11:55

Hei Håkon, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er dog veldig leit å høre at du er misfornøyd med dekningen vår. :-( ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, så jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning, i ditt område, i nærmeste fremtid. Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning, slik at vi får vist deg hva vi er gode for. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Ikke bra

Omtale av  Anne

Får ofte tilsendt varsel om at jeg ikke kan motta mms, til tross for riktig innstillinger. Hipp som happ om det går an å ringe eller sende sms til meg og om jeg kan ringe eller sende sms til andre. Ofte har folk forsøkt å ringe uten å komme igjennom. Plutselig kan jeg få beskjed om ubesvart anrop- men vedkommende har ikke engang forsøkt å ringe. Ustabiliteten ved Ice gjør at jeg er veldig misfornøyd og kommer til å bytte.

Svar fra ice
07.06.2019 11:36

Hei, Anne Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no

Ustabil dekning

Omtale av  Astrid R. R

Ikke fornøyd med mobildekningen. Varierer fra 1 til «stolper» og faller ofte ut.

Variabel dekning

Omtale av  Vidar M

Det har fungert bedre på steder med lite bebyggelse. Men i byen er det variabelt. Dekningen generelt må bli bedre.

Svar fra ice
07.06.2019 11:35

Hei, Vidar M Tusen takk for din tilbakemelding. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og håper at vi kan tilby optimal dekning på alle områdene du måtte befinne deg på, i nærmeste fremtid. :-) Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Eeeelendig dekning

Omtale av  Ole J. F

Gikk ifra Komplett sitt abonnement, med Telenor dekning! Nå har jeg meget ustabilt og nesten ikke signaler hjemme og på jobb hvor jeg faktisk befinner meg 80% av tiden :(

Svar fra ice
07.06.2019 11:35

Hei, Ole J. F Så leit å høre at du opplever ustabil dekning. Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", så skal vi få tatt en titt på det. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Fungerer dårlig i utlandet

Omtale av  Bård

Har hatt store problemer med ice i utlandet, sist gang i Hellas. I over et døgn var jeg uten kontakt med omverden, mens mitt reisefølge hadde annen operatør og kom på nett med en gang uten problemer. I tillegg slo mobiltelefonen seg ofte automatisk over på et tyrkisk nettverk, der prisene jo er mye dyrere enn i EU/EØS. En oppringning til kundeservice hjalp ikke stort, der kundebehandler hadde store problemer med å skjønne hva som var galt og måtte gjøres. Fikk heller ingen refusjon på neste faktura, selv om det helt klart var ice sin feil og ansvar. Ice fungerer sikkert godt nok i Norge, men i utlandet stoler jeg ikke lenger på dem, kommer derfor til å bytte

Svar fra ice
07.06.2019 11:35

Hei, Bård Så leit å høre at du opplevde manglende tjeneste, i Hellas. Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

ice har 3 879 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR