ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt ice tidligere i forbindelse med jobb, forferdelig dekning generelt overalt. Byttet i høst til Komplett Mobil og merket betydelig forskjell på både dekning, kvalitet på samtalene, og strømforbruk. Da de ble kjøpt opp trodde jeg det var en spøk at det var ice som ble den nye leverandøren. Men tenkte å gi det ett forsøk igjen, og som antatt virker det som ingenting er forbedret. At man skal miste 4G dekning så fort det kommer inn en samtale er for meg helt utrolig. Der jeg ikke har dekning har alle andre med f.eks. Telenor, full 4G dekning. Bytter nå til Fjordkraft Mobil med full Telenor dekning i håp om forbedringer. Krysser fingrene for at ikke de også blir kjøpt opp. Til alle som vurderer Ice, for all del, STYR UNNA!!
Hei, Ove Så leit å høre at du ikke var fornøyd med ice. :-( Vi benytter oss av Telia sitt nett, i tillegg til vårt eget 4G-nettverk, ice+. Samtaler skjer per i dag via Telia sitt nett i alle tilfeller hvor telefonen ikke har støtte eller dekning for 4G-tale i vårt eget nett. For mer informasjon om hvilke telefonmodeller som støtter 4G-tale, kan du se her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Det er synd å høre at du har byttet operatør. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på saken din, så kan du sende oss en e-post til [email protected]. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hatt ice i en mnd nå, og jeg merket problemer med dekningen med engang. Snakket i handsfree på en biltur som tok 1time fra Trondheim til Meldal. Merket at kvaliteten på samtalen ble svakere flere plasser. Data : Her merker jeg også at det er plasser som det tar tid og se en video, feks på Facebook. Men skal likevell gi Ice litt lengere tid, så får vi se, om man skal bytte.
Hei, Mats Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har kjennskap til denne saken, så blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Gikk over Ice fra Talkmore og jeg angrer! Elendig dekning på mobiltelefoni! Internett fungerer ok.
Ice har den beste servicen jeg har opplevd! De er enkle å kontakte, har kort ventetid og er usedvanlig hyggelige! Dessverre kan de ikke lenger tilby like god dekning eller like gode priser som tidligere.
Hei, Line B. H, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er imidlertid veldig leit å høre at du ikke opplever dekningen som optimal. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og jeg håper vi vil kunne tilby optimal dekning, på ditt område, i nærmeste fremtid. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Tittelen forklarer vel det meste; aldri dekning og særlig ikke når du trenger det.
Det er nesten ikke til å tro. Du ber om at et av numrene dine skal sperres, både skriftlig x2 og muntlig på telefon uten godkjenning fra eier. Likevel klarer de å åpne nummeret igjen, samt lyve om at de ikke var klar over det. Så, vil du ha et abonnement der du kan stole på de du prater med, velger du ikke ice. Og ice.no. Jeg kan gjerne poste hele chatten for dere her....
Hei Bergum, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten ytterligere kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg måtte bytte da Komplett Mobil ble kjøpt opp av Ice. Så dårlig dekning, hastighet har jeg dessverre aldri opplevd... ikke bra alternativ. Bytter til telipol etter 2(!) uker med Ice
Hei, Kristian Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet, med oss. Uten ytterligere kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no