ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tvunget til mobilt bredbånd i mangel på alternativer. Hastigheten veksler fort mellom akseptable 20 Mbps til håpløse 0,06 Mbps. Kronisk problem å koble opp mot PC. Måtte oppgradere mobilabonnement til mye større nedlasting da nettbrettet raskt slår over til mobilt nettverk. Ice.no ingen suksesshistorie nei, venter i lengsel og smerte på at fiber skal legges inn, vil da hive ut ice.no ved første anledning !
Hei Harald, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Mobilt Bredbånd fra oss. :-( Dette må vi sjekket opp. Send meg derfor gjerne en e-post med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Er meget godt fornøyd med Ice. Det beste er at de har forstått at god kundeservice er viktig, selv etter du har kjøpt "produktet". God service = lykkelige kunder, og mer penger i kassa 👍😊
Hei Roy, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere Norges beste kundeservice, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg føler meg lurt av en aggressive og pågående bedriftselger fra Ice. Ble overtalt til å bytte da han sa Ice kunne tilby det samme som Telia X men til lavere pris. Dette viser seg ikke å stemme da f.eks de ikke har datasim som bruker samme data som abb. men et eget abb. man må kjøpe ved siden av. Dette blir da en løsning som koster meg dobbelt så mye. Selger har i tillegg ikke lagt inn datasim i min bestilling men tvillingsim som viser seg også å være helt verdiløst. Dette fordi tvillingsim kun bruker hovedmengden data tilknyttet abb, altså 6gb i mitt tilfelle og ikke de 1000gb som jeg ble lovet og overtalt til å tro. Når du en familie skal bruke nett på en hytta er selvfølgelig 6gb alt for lite og det er jo mest sannsynlig brukt opp av meg selv før vi kommer igang. I sms`n jeg godkjente sto det ingenting om datasim eller tvillingsim eller hvordan dette virker. Derfor måtte jeg bare stole på at selger snakket sant, noe jeg i ettertid tydligvis ikke skulle ha gjort.
Hei Lars G, Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt av en av våre bedriftselgere. Slik skal det naturligvis ikke være, og vi har ingen intensjon eller ønske om å lure våre kunder. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har aldri full dekning i Lillestrøm, her jeg bor. Kun 2-3 streker. Hva er årsaken? Det har vært sånn i flere år.
Hei Randi, Dette må vi få sjekket ut! I Lillestrøm ser jeg at vi skal ha meget god 4G-dekning. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Helt ok abonnement, men dekningen er skikkelig dårlig og treig, bytter derfor til annen leverandør.
Byttet til ice da jeg fikk et bedre tilbud hos dem. All informasjon har alltid vært lett tilgjengelig, og de har vært raskt tilgjengelige når jeg trenger hjelp. Må dessverre bytte pga. egen avtale gjennom jobb, men med ingen bindingstid gjør ice dette enkelt (selvfølgelig må man betale ut måneden man har startet på). Takk for servicen!
Hei Lilia, Så synd å høre at vi mister deg som kunde! :-( Det er likevel svært hyggelig å høre at du har vært en fornøyd kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst! :-) Mvh. Julia ice.no
Meget dårlig dekning hjemme. Klipper og faller ut. Heller ikke god utenfor bysentra.