Phonect har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gav seg ut for å være underselskap av Telenor. Skjønte at det var noe rart da regning kom fra både Phone Connect/Phonect og Telenor. Etter hvert fann jeg ut at det beste var å bytte tilbake til Telenor. De skulle ordne overgangen (11.6.2019). At det var 2 års bindingstid var aldri forespeila meg, ingen underskrift var gitt. Men 2.10.2019 tikka det inn en e-post med krav om innbetaling av 3856,25 kr for 2 års bindingstid. Jeg har prøva å kommunisere, og få ett menneske i tale om saken, svaret var bare "vent på e-post". Den kom nå i dag kl 14.37, sannsynligvis minutt før sjappa stengte! Viss jeg ville unngå ytterligere 3000 kr, var det best å betale straks! Jeg skal i allefall få ettergått saken for at andre evt. skal slippe.......
Hei Ingunn, det er kjedelig å høre at du opplever din avtale med oss slik. Jeg har sett over kundeforholdet ditt og vi kjenner oss ikke igjen i det du skriver. Send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet så kan vi gjerne hjelpe deg å få oppklart dette.
Selger solgte inn et billig abonnement uten binding! Nevnte ikke 2 mnd forhåndsfakturering, nevnte ikke at dette var bedriftsabonnement, derav også ikke priser som var uten MVA, ved porteringsdato var ikke abonnementet klart. Ved oppsigelse var det 1 mnd oppsigelse + 3 mnd AVTALETID (Nytt ord for binding?) Ingen gehør fra kundeservice om forståelse for hvilke misforståelser selger har påført og henviser bare til at jeg ha godtatt vilkår... Styr unna!
Hei Mario, Beklager hvis du føler du ikke har fått god nok informasjon. Informasjonen du savner skal bli informert om enten i samtalen eller i vilkårene du får tilsendt sammen med bestillingen. Men vi ser hele tiden på å gjøre denne informasjonen enda tydeligere og gjør endringer der det er behov.
Selgere som er aggressive, lyver som bare det. Regninger, kommer før du har tatt noe i bruk og sagt opp avtale og returnert simkortene. Gleder meg til forliksrådet. Har samtaleopptak av selgere. Phonect skal få en pen advokatregning.
Hei Jan, Beklager hvis du har opplevd vår selger som aggresiv, slik skal det ikke være. Jeg kan ikke se noen saker i vårt system som omhandler det du beskriver, men hvis dette ikke stemmer og du ønsker at jeg tar en titt på saken send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet samtidig som du legger ved ditt firmanavn så tar vi det derfra.
Ingen ting som selgeren fortalte stemmer, bare svindel heile tiden. Rekninger som kom først var på 1510 kr og dei lovde og ordne opp med den gamle operatøren men der kom det ei rekning på 4854kr. Så phonect er ren svindel hold av stand fra dei.
Hei Frank, beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og ikke har fått det du har blitt forespeilet. Jeg vil gjerne se på dette sammen med deg men har ikke klart å finne noen sak hos oss som ligner på denne. Send meg gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet, så tar vi det derfra.
Ingen abonnement men regninger på 11000 kr på brutt abonnement, 3 nummer, ett nummer er ikke brukt på flere år. Venter på og bli innkalt til forliksrådet. Men er ikke nervøs for jeg skjønner ikke hva sal de har..
Hei Øystein, beklager hvis du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Jeg har ikke klart å finne noen sak som ligner på det du skriver i vårt system. Dersom du ønsker jeg skal se på den for deg, så send oss gjerne en e-post til [email protected] og sett bytt.no i emnefeltet, og legg ved ditt firmanavn eller kundenummer.
Veldig fornøyd med Phonect, brukt de i 6 måneder nå og ingen problemer. Dekningen er knall og prisen er rimelig.
Hei Alex, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd.
Phonect har gode løsninger, er brukervennlig og har enkel "min side". Vi opplever god personlig service og kan forholde oss til èn person med alle spørsmål. Det gjør kundeforholdet enkelt.
Hei Anne, takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd.
Kan komme med mer tilbud og kan ringe kunder ofte, ellers er alt bra.
Står ikke for det dem sier. Men vi fikk ordnet opp uten de helt store problemene
Selger sa, ja du får data rollover, Skjer ikke. Forehåndsfakturering ble aldri nevnt. Du får bedre dekning sa, vi bruker Telenor. Jøss. 3g og 4g data! Hadde LTE hos Ice.. Dårlig dekning i utlandet. En av kundekonsulenter har lagt på samtale uten å hjelpe. Sa ikke hadet engang.. ringte ikke opp!... Min mening: Det var dårlig valg. Kommer nok å si opp.
Hei Patrick, beklager at du føler du ikke fikk god nok informasjon om forhåndsfakturering, vi jobber i disse dager med å forbedre vår kommunikasjon på dette feltet. Når det gjelder dekning i utlandet er dette ikke noe vi styrer, men jeg vil gjerne se på utfordringene du opplever sammen med deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med bytt.no i emnefeltet så tar vi det derfra.
Intet å klage på. Appen på mobilen fungerer ok og Telenor sitt 4G nett er som det skal være. :-) Vurderer nå mobil router fra Phonect for mitt ADSL hjemme abo fra NextGenTel som har gått amok på sin pris på en dårlig kobberlinje.
Hei Ola, tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd! Vi selger dessverre ikke routere, men vi tilbyr abonnement for mobilt bredbånd til din bedrift i mange størrelser til en like god pris som du har på mobil.
Da jeg tegnet avtalen med Phonect sa selger at oppsigelsestiden var på 1 mnd. Jeg har kun 1 GB og ser at fakturaene kun øker fra den ene måneden til den neste, snittet på 5 mnd har økt drastisk. Jeg sendte oppsigelsen i dag. Jeg advarer bare andre mot dette selskapet. Jeg sa at andre selskap ga opptil 5 GB og fri samtale og SMS for samme pakke. Dette er ikke det jeg ble lovet av selger.
Pågående og frekk telefonselger. Blir oppringt til stadighet. Blokkerer nummeret de ringer fra etter jeg har sagt ifra at jeg ikke er interessert, men de fortsetter å ringe fra andre nummer.
Hei Kristoffer, beklager opplevelsen du har hatt med våre selgere. Dersom du ønsker kan vi fjerne deg fra våre ringelister. Send oss i såfall en e-post til [email protected], sett bytt.no i emnefeltet, og legg ved ditt firmanavn samt nummeret du blir oppringt på.
Gir seg ut for å være Telenor og får deg til å akseptere på direkten uten at du har lest avtalebetingelser. Ingen angrefrist fordi de lager firmaavtaler uten at du forstår det. Koster skjorta før du er ute av det.
Beklager at du opplever informasjonen vår som feil. Vi er et selvstendig selskap med lang fartstid og eneste koblingen vi har til Telenor er at vi leier plass i deres nettverk og dermed har samme, gode dekning. Vi jobber i disse dager med å forenkle og forbedre vår kommunikasjon og informasjon. Jeg tar derfor med tilbakemeldingene dine videre i dette arbeidet.
De utga seg for å være Telenor, men de bruker bare Telenor nettet. De sa ingenting om merverdiavgift og fakturagebyr på telefonen, og selv om jeg ble lovet at det ikke var bindingstid så har de oppsigelsestid. Dette inntrer uansett, selv om jeg ga beskjed at jeg ikke ville ha abonnementet samme dag. Så mister jeg rettighetene til å angre kjøpet innen 14 dager, fordi jeg ikke kjøpte dette som privatkunde men som bedrift. Jeg har sagt det opp, men gruer meg til disse tre månedene, for jeg har ingen ide om hvilke flere skjulte utgifter de kommer med. Kontakt med kundeservice leder førte ikke til at jeg fikk bryte kostnadsfritt.
Hei, Her høres det dessverre ut som du ikke har fått informasjonen du skal ha. Vi har ingen relasjon til Telenor annet at vi bruker deres nettverk. Jeg tar med tilbakemeldingene dine videre for å kunne forbedre informasjonen vi gir i bestillingsøyeblikket.