Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
Unifon
Filtrer omtaler
69
5
4
5
62
Sorter omtaler etter
Viser av 145 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Benedicte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri og dyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Unifon unnlater å fortelle om hårreisende gebyrer ved bytte av leverandør og har en helt fraværende interesse av å kommunisere konstruktivt. Mitt beste tips er å aldri inngå avtale med dem

Ove A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svindelforetak !"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et reinspikka svidelforetak alle må holde seg unna ! De sender ut avtale som viser at det ikke er bindingstid, men opplyser ikke om at det er 3 mnd oppsigelsetid på alle abbonement ! I tillegg tar de fakturagebyr selv om man har efakura/epost faktura. Disse opplysningene må må lete etter på sidene deres for å finne, ingenting står opplyst i avtale man signererer. Dette er den mest useriøse aktøren i mobilbransjen jeg har vært borti. Hold dere langt unna !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vårt aller beste mobilabonnement noensinne."
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt lite tilfredsstillende dekning med flere ulike mobilaktører, og var lei av å prøve nye og endre leverandør, da vi tok en sjans med Unifon. Uttellingen var over all forventning. Nå har vi ikke hatt dekningsproblem, og lav pris er en flott bonus. Vi gir våre varmeste anbefalinger. Mvh Liv

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Føler oss lurt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble overtalt av selger til og bytte i juni i fjor . Takket ja . dagen etter ble jeg oppmerksom på uklare priser , ekstra betaling pr mms melding . Vanskelig og finne prisliste osv Sa opp avtale dagen etter , ba dem stoppe portering som skulle skje i slutten av juli. Sendte 10 mail før de svarte . Ville ikke stoppe portering . Etter mange tlf og mail gjorde de det. Nå har de sendt til inkasso for 3 gang. 2 ganger før har Visma avsluttet saken . Unifon svarer ikke de heller . HOLD DERE UNNA !!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rotete faktura system, må purre på de mange ganger"
4 syns denne omtalen er nyttig

De roter med faktura, de sender regning på abb. avgift etter at kundeforholdet er avsluttet. De har svindyre gebyrer, 400.- pr gjenåpning pr. nr. De tar ikke ansvar for feilsendte fakturaer, du må betale gebyr uansett. Hold dere langt unne dette selskapet. Ikke se på pris

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Kjenner ikke detaljene i din sak men får ikke dette til å stemme. Ser gjerne nærmere på hva som har skjedd. Dersom det er oppdaget feil ved utsending av faktura fra oss skulle ikke deres abonnement ha blitt sperret. Kundeforholdet avsluttes etter at oppsigelsestiden er over og det vil ikke påløpe faste kostnader etter dette. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super kundeservice!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk raskt hjelp med abonnementet mitt når jeg kontaktet kundeservice. Personen jeg snakket med var også veldig hyggelig og løsningsorientert. Tommel opp!

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Line, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med god kundeservice! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
"Anbefales"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Unifon så langt! God dekning og veldig god kundeservice. Gikk tom for strøm på mobilen på hytta og glemte PIN-kode, kunne da ringe på døgnåpen vakttelefon og få hjelp. Har anbefalt til kjente 😇

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Emma, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føler seg lurt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble overtalt inn i en svært dårlig avtale av en dyktig selger . Svært dårlige betingelser og vanskelig å komme ut av. Styr unna !!

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Helle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
7 syns denne omtalen er nyttig

Skrev en negativ omtale om dette selskapet tidligere da de lovte at bytte til dem skulle være kostnadsfritt for oss, også presterer de å legge på et bruddgebyr på hvert enkelt abonnement vi har. Dette vil koste oss 13.000kr i bindingstiden vår. Etter jeg la inn kommentaren her så svarte de opp om at jeg måtte ta kontakt så de fikk muligheten til å se på saken. Dette er nok noe de gjør bare for at det skal se ut som de ordner opp. Jeg var i kontakt med hun på kundeservice som skrev inn kommentar til meg og hun skulle se på saken og siden har jeg ikke hørt noe. Og det begynner å bli noen uker siden. Har fått ny regning hvor vi fortsatt blir fakturert for bruddgebyr. Jeg anbefaler fortsatt å styre unne dette selskapet.

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Lisa, Viser til vår dialog på mail og telefon. Beklager igjen for at jeg ikke fulgte godt nok opp i denne saken men er glad vi kom til en løsning. Vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal være fornøyde som kunder fremover også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sperrer abonnement før forfall."
7 syns denne omtalen er nyttig

Billig i utgangspunktet, men svindyr hvis du overstiger data grense. Mine abonnement ble sperret 2 dager før forfall frist gikk ut. (På purring) Faktura ble betalt samme dag, men er fremdeles sperret for utgående anrop. (1 dag etter) Så takk for meg. Til andre, styr unna...

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere muligheter og tjenester for å unngå overforbruk av data. Kjenner ikke din sak i detalj men ser gjerne nærmere på den. Det er ingen som blir sperret før forfall. Det skjer først etter gjentatte betalingspåminnelser og varsel på e-mail og SMS. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dominik B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ganske dårlig"
7 syns denne omtalen er nyttig

Det var det verste mobil leverandør jeg har hatt. Masse misforståelser, hjemme kostnader, og til og med oppsigelse som du kan ikke bare avslutte etter 24 måneder, men du må betale 3 måneder til og mye høyere peis. Bare tull! Hold deg unna!

Svar fra Unifon
26.02.2021 15:31
Hei Dominik, Takk for din tilbakemelding. Jeg forstår ikke alt du viser til her men det er trist å høre at du har slik oppfatningen av Unifon. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Markedets styggeste salgsteknikk?"
9 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger som ikke oppga at han ringte for å selge abonnement rettet mot bedriftsmarkedet, og jeg oppfattet derfor ikke at prisene som ble oppgitt var eks. moms. og at dette ikke var for meg som privatperson. Selger nevnte ikke alle de skjulte gebyrene og påsto at Unifon har Norges beste dekning. Jeg har aldri hatt så dårlig dekning noen sinne, selv midt i Oslo. Har nå det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, og er stuck med det i 2 år. Hvis jeg vil bryte med Unifon koster det meg 3000kr. Hold deg for all del unna, dette er et selskap som burde stilles til ansvar for markedets styggeste salgsteknikk. Rent bedrageri.

Svar fra Unifon
22.02.2021 15:38
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge, og er størst på 4G+. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte gebyrer og forhåndsfakturering"
7 syns denne omtalen er nyttig

Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41
Hei John, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar vil derfor kun inneholde faste kostnader for en måned og kostnader for bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svært dårlig kundeservice, og mye skjulte kostnader."
7 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde at avtalen ikke ble slik som vi hadde avtalt per telefon. Det tilkom mange skjulte kostnader som ikke ble nevnt da avtalen ble inngått. Ble møtt med svært dårlig kundeservice da jeg ønsket å si opp avtalen på grunnlag av dette. De var heller ikke villige til å høre på begrunnelsen for hvorfor jeg ønsket å avslutte abonnementet, men ble møtt med frekke svar på mine e-mailer. Selskapet fremstår rett og slett som svindel, og vil ikke anbefale noen å tegne an avtale med Unifon.

Svar fra Unifon
15.02.2021 12:41
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til frekke svar. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil gjerne se nærmere på den. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Generelt kan jeg informere om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ypperlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er strålende fornøyd med servicen. Snakket med en kundebehandler og må virkelig innrømme at det er den beste kundeservicen jeg noengang har fått. Utrolig hyggelig og imøtekommende, så jeg kommer definitivt til å forbli kunde hos dere. Helt formidabelt, 10 av 10!!

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:22
Hei Per, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøst"
6 syns denne omtalen er nyttig

Får faktura etter at jeg har sagt opp og beskjed om at de skal ta tak i det, får purring etter at fakturaen er annullert (orker ikke krangle mer med de) Ingen bindingstid, men 3 månedersoppsigelsestid, som i praksis vil si 3 måneders bindigstid.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:22
Hei Marius, Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men vil informerer om at når bindingstid er avtalt på bedriftsabonnement er det normalt 24 mnd. Dersom det ikke er bindingstid er det oppsigelsestid på 3 mnd. Dette er standard hos flere operatører i bedriftsmarkedet. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Unifon, tar kundeservice på alvor."
6 syns denne omtalen er nyttig

Unifon er en seriøs aktør i telemarkedet som setter kundens behov i søkelyset. Unifon leverer bleksible løsninger og er konkurransedyktige på pris og kvalitet. Anbefales...

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21
Hei Allan, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding og din anbefaling! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flinke folk"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice og god dekning. Alltid hyggelige folk på kundeservice som står til disposisjon dersom det skulle være noe eller man har spørsmål.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21
Hei Therese, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ser at vi er flere som opplever "Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på t"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg forsøker nå å gå over til ny teleoperatør, men det er ikke enkelt. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. MEN - dette kom ikke fram da jeg inngikk avtale med Unifon pr telefon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto absolutt fritt til å avvikle abonnementet UTEN NOEN SOM HELST FORM FOR BINDING. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 3 måneders oppsigelsestid. Dette står godt bortgjemt med liten skrift i en avtale dere sendte meg etter at vi inngikk avtalen på telefon. Idag fikk jeg en automatisk mail fra Unifon som sier jeg kan (!) få et 'bruddgebyr på 3000 kroner'. Dette er det mest useriøse telefonselskap jeg har vært borti, både i Norge og utland. Jeg vil på det sterkeste fraråde folk å vikle seg inn i Unifon!

Svar fra Unifon
05.02.2021 11:08
Hei Julian, Takk for din tilbakemelding. Mail som er sendt deg i forbindelse med at du overfører ditt nummer til en annen operatør er kun men som informasjon. Har du ikke bindingstid vil det ikke påløpe bruddgebyr. Vi skiller på avtaletid/binding og oppsigelsestid. Kjenner ikke din sak i detalj men det vil ikke påløpe bruddgebyr om ikke det er avtalt bindingstid på 24mnd. Du vil da belastes for oppsigelsestid og kan selvfølgelig bruke abonnementet ut oppsigelsestiden. Dette er standard hos flere av våre konkurrenter som leverer telefoniløsninger til bedriftsmarkedet. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet til Unifon og Telenor-dekning i fjor høst, og vi er veldig fornøyde etter overgangen. I tillegg til gode tjenester som mobilapp og bedriftsnett, er dekning og kundeservice viktig for oss - Dette har vi blitt positivt overrasket over etter vi ble kunde.

Svar fra Unifon
11.02.2021 09:21
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde surret det til på mobilen min, men med god hjelp fra kundeservice ble det fikset. God dekning og super service er noe Unifon er gode på.

Svar fra Unifon
01.02.2021 08:18
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding! Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Med Telenor sitt nett får du ikke bare super hastighet, men du får også svært god og stabil dekning over hele Norge. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det er mulig..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er mulig å ha en grei avtale med de og god tjenesteleveranse. MEN de har en forretningsprofil som gjør at du må passe på som en smed når det gjelder kontraktsinngåelse, "riktig" bruk av abb, eventuelle gebyrer, plutselige endringer i abb. osv osv. Når man må tilnærmet være skolert innen juss og sette seg inn i mange variabler for å forstå sluttpris og ulike former for ulemper og gebyrer , så vil jeg anbefale å styre unna. Iallefall enkeltmannsforetak og mindre bedrifter som ikke har behov for mer avanserte teleløsninger.

Svar fra Unifon
01.02.2021 07:54
Hei Kalle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Generelt vil jeg opplyse om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Birgitte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig bra nett og kundeservice. Mistet strømmen i et døgn og hadde full dekning fes Unifon men ikke fra den andre leverandøren på en annen tlf

Svar fra Unifon
27.01.2021 08:59
Hei Birgitte, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"utilgjengelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

jeg har spørsmål til kundeservice på mail og får et saksbehandlingsnummer til svar. etter 2 dager ingen videre respons. ringer kundeservice nummer og får ingen svar

Svar fra Unifon
27.01.2021 08:59
Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi svarer fortløpende på henvendelse på mail og du får alltid svar hos kundeservice på nummer 05015. Våre åpningstider er mandag til fredag 08.00 - 17.00 Trenger du hjelp utenom normal åpningstid når du vår vakttelefon via 05015. Fra utlandet kan du kontakte oss på +47 386 03 200. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjult oppsigelse tid, forhåndsfakturering og adm gebyr kommer på toppen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det som kunne bli noen få kroner spart ble innhentet av faktureringsgebyret pr mnd. i tillegg mottar man to regninger i desember, en for januar og en for februar. Når man ønsker å avslutte er det plutselig oppsigelse på 3 mnd, men man selger abonnementet inn med kommentaren (og det står også på hjemmesiden), ingen bindingstid. Jeg lurer på hvem som har lurt meg ? Betjeningen er hyggelig nok på telefonen, litt skarpere på epost. Dekningen er som Telenor, men jeg annbefaler ikke dette selskapet videre til noen.

Svar fra Unifon
25.01.2021 09:28
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR