Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 37 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Unifon
Filtrer omtaler
42
3
2
2
44
Sorter omtaler etter
Viser av 93 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ett helt elendig selskap, med helt elendige folk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Med stor entusiasme så vi frem til å benytte oss av en ny telefonioppratør. Men lite visste vi at dette skulle bli grunnlag for mye frustrasjon og agg. Vår opplevelse med dette selskapet har vært tull fra ende til annen. Vi har ikke mottatt en eneste faktura som var riktig og det har vært fullstendig inkompetente mennesker på motsatt side som har surret ting enda mer til. Forholdet ble avsluttet for 2 mnd. siden og får fortsatt purringer på faktura som allerede er blitt betalt. Og i tillegg var de frekke nok til å fakturere oss bruddgebyr. Kan på ingen måte anbefale Unifon.

Svar fra Unifon
26.11.2020 11.37
Hei Jørgen,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har opplevd det slik.

Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på det.

Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Min erfaring? Bare lureri."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt inn i en avtale som egentlig var ganske grei. Dette klarte de ikke å levere, og prisen ble oppjustert to ganger. De skulle også dekke utkjøp av tre abonnement fra vår daværende leverandør med en utbetaling - altså ikke kreditnota. Dette løftet klarte de heller ikke å holde. Da sa jeg fra at dette ikke er aktuelt for meg, og gikk til en konkurrent, som har vist seg å holde avtaler. På toppen av det hele forlanger de bruddgebyr for tre abonnement! Makan til kundebehandling har jeg aldri opplevd. Vår nåværende leverandør har tilbudt seg å dekke dette bruddgebyret - med overføring av beløpet på konto - slik skal kunder behandles. Det virker også som de bevist bruker lang tid på å svare/komme med "løsninger". Dette er jo en kjent strategi for å få folk til å gå lei, gi opp, og betale. Styr unna Unifon!

Svar fra Unifon
26.11.2020 11.21
Hei Morten,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse og vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gir et pristilbud. Når får rekningen er prisen pr. Mnd over det dobla. Og hvem andre opererer med 3 mnd oppsigelse tid. Står jo at en har ingen bindingstid.

Svar fra Unifon
26.11.2020 11.15
Hei Oddveig,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjenner ikke detaljene i din sak men vi forholder oss til avtalte priser. Unifon leverer bedriftsabonnement og det skal opplyses om at prisene er eks.mva.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Vi kan gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig enkelt å bytte til denne leverandøren."
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelig kundeservice. Jeg fikk god hjelp da jeg hadde mistet min pinkode mens jeg var på fjellet. Til og med på en Søndag!

Svar fra Unifon
18.11.2020 09.10
Hei Dan,

Takk for hyggelig omtale!

Vi setter pris på å høre at du som kunde sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyd, det er viktig for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av selger fra Unifon og inngikk avtale med de på 3 abonnement. Skulle ikke koste meg noe å bytte. Pga bindingstid hos Telia ble det avtalt en dato noen mnd fram i tid. De siste to mnd skulle Unifon betale utkjøp. Men det gjorde de ikke. Lydloggen ble slettet etter 90 dager. I tillegg måtte jeg også betale for å beholde tidligere telefonnummer. Så styr unna dette userøse firmaet som farer med løgn for å få kunder og evner ikke å ordne opp i det etterpå. Ser også i ettertid at jeg ikke er den første de lurer..

Svar fra Unifon
11.11.2020 08.36
Hei Einar,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle våre kunder.

Nå kjenner ikke jeg detaljene i deres sak men er det slik du ventet med overføring til bindingstiden var over hos din tidligere operatør, skulle dere heller ikke vært belastet bruddgebyr fra dem.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Vi har aldri hatt til hensikt å lure kunder.

Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på bytt@unifon.no.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel i alle ledd!!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Unifon verver kunder på grunnlag av uriktige og ufullstendige opplysninger om priser og bindingstid. De sier ikke at prisene deres er eks. mva og de sier at det ikke er bindingstid helt til du vil si opp avtalen. Da er det plutselig tre mnd. bindingstid. De fakturerer tre måneder frem i tid slik at det skal bli vanskeligere p si opp. De tar seg også betalt for alle slags tjenester som for eks. parkering og donasjoner med mobilen. HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET!!

Svar fra Unifon
16.11.2020 13.36
Hei Jørn,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.
Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men informerer bare om at bindingstid på bedriftsabonnement normalt er 24 mnd.
Visst det ikke er bindingstid er det normalt oppsigelsestid på 3 mnd, dette er forhåndsfakturert.
Når du velger å bruke din telefon for å betale for tjenester, som for eksempel parkering, belastes din mobilregning. Det er en betalingstjeneste, ikke noe vi tar betalt for.

Håper vi får mulighet til å forbedre ditt inntrykk, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Ole K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stødig leverandør med gode og stabile tjenester"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk over til Unifon (tidligere Phonect) tidligere i år. Over 100 abb. Med bedriftsnett. Sentralbord funksjon med køer. Stort sett selvbetjent slik jeg liker å ha det, og hvis jeg trenger det er hjelpen aldri langt unna. Alt fungerer som det skal. Blir spennende å se fremover hvor god bedriftsnett portalen kan bli. Vi satser også på integrasjon med MS Teams etterhvert.

Svar fra Unifon
11.11.2020 08.30
Hei Ole,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og at du trekker frem vårt bedriftsnett. Bedriftsnettet gir full kontroll på alle inngående samtaler, integrasjon mot Teams, brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner. Tror ikke du trenger å vente lenge før det kommer oppdatering på dette, blir spennende ja.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Meget misfornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig erfaring og føler meg lurt. Ble oppringt av selger fra Phonect for litt over ett år siden. Han lovet billig og konkurransedyktige priser, men «glemte» å spesifisere at alle priser er eks mva. Plutselig var det ikke så billig likevel. I tillegg tar de seg betalt kr 59,- i administrasjonsgebyr for hver faktura, til tross for avtalegiro. Og de tar også mva for administrasjonsgebyret. De har også lang oppsigelsestid, inneværende måned pluss 2 måneder. Derved blir det fort dyrt å skifte til annet selskap, hvis man glemmer, eller ikke er klar over dette. Det står nok med «liten skrift» i vilkårene når man blir kunde. Vær forsiktig og våken hvis du vurderer Unifon

Svar fra Unifon
09.11.2020 10.26
Hei Alve,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikkje velg dem !"
4 syns denne omtalen er nyttig

På kundeservice sei dei dei skal ordne forskjellig men gjer det aldri, ringer dei 2 uke seinare og dei blånekta tidligare samtale skjedde.

Svar fra Unifon
06.11.2020 09.26
Hei Valerio,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har opplevd det slik.

Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på det.

Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med Unifon. Kundebehandleren vår er lett å få tak i, og rydder opp og tar alt seriøst. Anbefales

Svar fra Unifon
06.11.2020 09.25
Hei Silje,

Så hyggelig å høre!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Mariwan Q
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette svindel foretaket måtte bytte navn pga dårlig rykte og svindel, de het Phonect før. Har fått alt dette bekreftet av sine egne ansatte fra Unifon. Styr unna er min sterkeste anbefaling. Vi hadde 3000 nok tilgode mens de fortsatte å sende faktura i flere måneder, ble lovet opprydding med det ble verre. Sa opp abonnemange og fikk 2970 nok i brudegebyr og da hadde vi fortsatt penger tilgode som de nektet å trekka fra brydegebyret pga vi hadde sagt opp. Går det an å være mer useriøse. IKKE GI DEG. Ta saken opp i forliksrådet og du vinner lett over dette svindel foretaket, forliksrådet er godt kjent med selskapet.

Svar fra Unifon
05.11.2020 15.52
Hei Mariwan,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Kjener ikke deres sak i detalj men informerer generelt om bindingstid.
Bindingstiden per abonnement er 24 måneder dersom ikke annet er avtalt. Dersom avtalen brytes innenfor bindingtiden, kan Unifon fakturere kr 3000 per abonnement i bruddgebyr. Dersom det er avtalt
dekker Unifon utkjøp av binding fra tidligere leverandør inntil maksimalt kr 3000 per fastpris-abonnement på mobiltelefoni, beløpet refunderes over en periode på minimum 6 måneder på kundens faktura.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på bytt@unifon.no.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er et av dei mest useriøse firma på markedet,dei har så dårlig omtale dei må skifte navn, dei utnytter og selge til bedriftsmerkedet med dårlige kontrakter Kom meg ut av min avtale, men det var førat da eg leverte saken til forliksrådet Styr unna, mange som har problemer

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.52
Hei Ole,

Takk for din tilbakemelding.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på bytt@unifon.no.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott, fleksibel og rask kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Unifon er alltid tilgjengelige når vi har behov for noe, og tilrettelegger for at vi får best mulig hjelp når vi trenger det. Vi er veldig fornøyde!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.39
Hei Thea,

Så hyggelig å høre!

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna Unifon"
5 syns denne omtalen er nyttig

Unifon har overtatt avtaler som selgere i Phonect solgte. Phonect presiserte ingen bindingstid under salget av avtalen og overbeviste om at avtalen var gunstig for oss som privatpersoner og også for barna i familien. Unifon tar ikke ansvar og krever nå bruddgebyr på 3000 kroner per person også for mindreårige barn!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.31
Hei Anne,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Svindel på høyt nivå. Lite som stemmer, faktura som ikke stemmer, bruker tid og penger på å avslutte abonnement? Styr unna!!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.30
Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på saken. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Sylvia P
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig hvordan de kan holde på! Det har kostet meg mange tusen kroner rett ut vinduet etter å blitt totalt rundlurt og svindlet! De holder ingenting av det de lover og har skyhøye gebyrer for alt mulig som de fakturere deg SELVOM du har det skriftlig at de har lovet å ikke gjøre det. Helt sjukt. Hold dere unna og advar andre!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.17
Takk for din tilbakemelding!

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Stig T. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trygt, ærlig og kjapp levering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplever unifon som en trygg leverandør der imøtekommenhet og tilstedeværelse oppleves som profesjonelt. Enkle og kostnadsreduserte løsninger som passer vår bedrift helt perfekt. Anbefales av oss.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13.11
Hei Stig,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling.
Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selgere feilinformerer"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble forespeilet en månedlig kostnad på 129kr for 1gb data og fri tale og sms. Det selgeren ikke nevnte var at det tilkommer administrasjonsgebyr og moms, noe som legger til 100kr i måneden. Så, er det noen som tror at jeg ville ha byttet fra mitt gamle abonnement (149kr) til uniform (238kr) hvis selgeren hadde spilt med åpne kort? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette ligger farlig nære svindel.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13.00
Hei Chris,

Takk for at du tok kontakt.

Det er trist å høre at du opplevde det slik.
Håper du er fornøyd med løsningen vi kom frem til i din sak.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
"Klarer ikke å følge regelverk"
7 syns denne omtalen er nyttig

1. Ringer meg på privat-telefon og ikke jobb-telefon for å selge meg et produkt, til tross for at jeg som privatperson er reservert mot telefonsalg. 2. Ringer fra ukjent nummer, til tross for at dette ikke er lov. I mitt hode gode nok grunner til å ikke vurdere dem som en seriøst leverandør.

Svar fra Unifon
02.11.2020 12.58
Hei Øyvind,

Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har opplevd det slik.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Kjenner ikke til at vi har avtale med selgere som opptrer som beskrevet.

Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Bernt M. E
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"ren svindel"
7 syns denne omtalen er nyttig

telfon selger tokkontakt . eg hadde ice .telenor deknig hardangervidda sa det har dei og .det der er tefonen ute helt ubrukeleg , til mitt bruk, eg tok kontakt med telenor sa som det er ikkje alle selskap som har det.telenor orner kontant kort til meg .kom 2fagtura på 1350kr med eit kort mellom rom.unifon, visma . nå vil unifon ha 6450 kr i tilegg til 1350 sak(anonymisert). polti i morgen

Svar fra Unifon
26.10.2020 10.04
Hei Bernt.

Takk for din tilbakemelding.

Jeg kjenner ikke din sak utover det du skriver her, er litt usikker på hva du mener.

Om du ønsker, ser jeg gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Lovte 15G for en pris av 250kr, skjønte at han hadde lyvet og at vi egt bare hadde fått 10G. De sendte oss en random faktura på 6000kr!! Også etter at vi ringte å tok det opp og sa at vi faktisk følte at vi hadde blitt lurt så stengte de abonnementet.

Svar fra Unifon
23.10.2020 14.01
Hei Ella,

Takk for din tilbakemelding.

Uten å kjenne detaljene i din sak høres det ut som du her viser til opplysninger fra selger.
Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Unifon bedrift"

Godt fornøyd m å gå over til Unifon. Brukt de nå siden de startet opp. Samme kvalitet til en rimeligere pris. God oppfølging ved behov.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.28
Hei Calle,

Takk for hyggelig omtale!
Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Oppsett av mobilt bredbånd"

Hei, jeg byttet abonnement fra Telefon til Unifon, og hadde litt problemer med å få SIM-kortet til å virke i mitt mobile modem (som jeg hadde kjøpt via Telenor). Etter et par telefonsamtale til Unifon så møtte jeg heldigvis Sebastian, som klarte å få orden på dette. Jeg slapp heldigvis å gå tilbake til butikken der jeg kjøpte mitt modem for et par år siden. Takk!

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.26
Hei Jon,

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Fornøyde kunder er viktig for oss. Så flott at du fikk den hjelpen du trengte av kundeservice og Sebastian!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Unifon er best!"

Har aldri vært borti en så bra operatør som Unifon. Jeg anbefaler de på det sterkeste. Masse data for pengene og strålende dekning 100% telenor.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.21
Hei Daniel,

Tusen takk for hyggelig omtale og din anbefaling.

Det er fint å høre at dekningen er god og at du er fornøyd, det betyr mye for oss!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp tommel opp"

Jeg er veldig fornøyd med Unifon. Har ingen ting å klage på. God dekning i hele Norge og man får masse data for pengene.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08.19
Hei Daniel,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR